در دانشگاهها به بورسیه های غیر قانونی میگن اکابر

اکابرستان نام مدرسه بود که رضاخان برای آموزش میانسالان بی سواد درست کرد

۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳

از درصد ارای پاییننمایندگان مجلس نگید زشته ها . رئیس جمهورتون فقط با7دهم درصد رئیس جمهور شد . از من گفتن بود

aomidia

۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵

این نمایندگان پرخاشگر بهتر بود خود را کاندیدای ریاست جمهوری مینمودند شاید همفکرهای آنها با رای تقلبی ایشان را رئیس جمهوری انتخاب نمودند مثل همفکر وهم سفره آنها با خس وخاشاک خواندن مردم رئیس جمهور میشدند وفاتحه مملکت را میخواندند وایران هم مثل یمن میشد

کسرا

۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷

دوستان از هیاهوی اینان!! نهراسیم .بیایید در عمل و با انتخاب آدم های درست برای مجلس از ورود این نامحرمان به خانه ملت جلوگیری کنیم.

حرف روز سلام نو/

ستاره‌ها برای ما، بورسیه‌ها مال شما

فرجی دانا و این ستاره‌ها نشان افتخاری خواهند بود که در آینده، تاریخ این مقطع ایران را برای آیندگان روشن خواهد کرد و سیاهی را بر رخ تخریبگران باقی خواهد گذاشت.

حرف روز - مهدی جعفری: وقتی نتیجه انتخابات 24 خرداد اعلام شد، اصولگرایان به شوک شدیدی دچار شدند. به نحوی که تا ماه‌ها در غار افسردگی خود مانده بودند و حتی نای سخن گفتن هم نداشتند. پس از چند ماه که اصولگرایان و فعالین جریان افراطی با موقعیت جدید خود کنار آمدند به تدریج شروع به اجرای برنامه‌های خود کردند.

وقتی اصولگرایان به خودشان آمدند

بدیهی است که افراطیون به مانند تبار خود عادت به طراحی و اجرای برنامه‌های سیاسی سازنده و ایجابی ندارند و مانند گذشته فقط اقدام به انجام کنش‌های تخریبی کردند. این برنامه‌ها هم در حوزه رسانه‌ای و هم در حوزه سیاسی به اجرا درآمدند. طبیعتا کرسی‌های مجلس که به واسطه عدم توجه اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نهم در اختیار افراطیون گذاشته شد نیز از جمله مهم‌ترین فضاهای تخریب علیه دولت و اصلاح‌طلبان بود.

جدای از این سیاست کلی که افراطیون به هر نحو باید در کار دولت کارشکنی کنند، بعضی از افراد جریان اعتدال نیز بودند که آب در خوابگه برخی از طیف‌های جریان افراطی ریختند. شاید بارزترین نمونه این امر را بتوان رضا فرجی دانا دانست.

آب در خوابگه مورچگان

فرجی دانا از همان آغاز کار با تغییر برخی از روسای دانشگاه‌های مهم کشور که وابستگی سیاسی به جریانات خاص داشتند حساسیت افراطیون را بیشتر کرد. در ادامه ایجاد شرایطی که دانشجویان ستاره‌دار نیز مطابق قانون اساسی و دیگر قوانین دیگر بتوانند به دانشگاه باز گردند اقدامی بود که افراطیون قانون‌گریز را بیش از پیش عصبانی کرد. در حالی که اصولگرایان در گذشته منکر وجود هرگونه دانشجوی ستاره‌داری می‌شدند و حتی رئیس دولت مورد حمایتشان هم بارها وجود ستاره‌دارها را منکر شده بود، در شرایطی قرار گرفتند که ناچارا به وجود دانشجویان ستاره‌دار اعتراف کردند و در ادامه با اقدامات گشایشی وزیر علوم به مخالفت برخواستند.

وضعیت به گونه‌ای پیش رفت که وزیر علوم دولت روحانی در وسط سیبل رسانه‌ها و نمایندگان جریان افراطی در مجلس قرار گرفت. اما فرجی دانا دست از کار نکشید و این بار با مطرح کردن بورسیه‌های غیرقانونی وزارت علوم دولت احمدی‌نژاد که به ناحق در اختیار نزدیکان سیاسیون اصولگرا قرار گرفته بود، طاقت حلقه افراطی‌گری را به پایان رساند.

آبرویی که از ترس بی‌آبرویی ریخت

همین هم شد که اصولگرایان حتی دیگر مراعات حفظ ظواهر را هم نکردند و با استفاده و یا شاید سوء استفاده از کرسی‌های مجلسی که با درصد آراء پائین به دستشان افتاده بود، فرجی دانا را به تیر استیضاح دچار کردند.

در حالی که نمایندگان جریان افراطی اصولگرا در مجلس دیگر حتی آبروی مجلس هم برایشان بی‌اهمیت شده و به هر شکلی از ترس افشای بیشتر پرونده سیاه بورسیه‌های اطرافیانشان وزیر پاکدست علوم را استیضاح کردند، شاید دیگر فقط بتوان گفت که ستاره‌ها برای ما، بورسیه‌ها مال شما.

ستاره‌های دانشجویان ستاره‌دار که فقط به خاطر انتقاد به عملکرد دولت تخریبگر احمدی‌نژاد از حق تحصیل محروم شده بودند، شرافت و ارزش صد چندانی دارد از بورسیه‌های غیرقانونی تحصیل در خارج کشوری که به ناحق در اختیار نزدیکان و اقوام اصولگرایان قرار گرفته است. فرجی دانا و این ستاره‌ها نشان افتخاری خواهند بود که در آینده، تاریخ این مقطع ایران را برای آیندگان روشن خواهد کرد و سیاهی را بر رخ تخریبگران باقی خواهد گذاشت.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۲۶

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۹

ناشناس

|

۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹

55

83

پاسخ

فرجی دانا; بهترین گزینه ریاست دانشگاه تهران

پاسخ ها

۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰

بابا دست از سرش بردارید! ولش کنید! خدا نجاتش داد که عمرش تلف سیاسی بازی نشه.

سعید

۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹

153

44

حتما شما هم الان دچار شوک شدیدی شدید. مشکل اصلی آقای فرجی دانا این بود که مدیریت نمیکردند بلکه مدیریت میشدند وزیری که از خودش اختیار نداشته باشد نتیجه اش این میشود

۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱

و مشکل شما اینه که خزعبلات دیگران رو عینا دارین بلغور میکنین چون از خودتون حرفی ندارین. بهتره یه حرف تازه تر بزنین بنده خدا.

57

متاسفانه از فضای باز سیاسی در دانشگاه میترسند و می خواهند هیچ جایی آزادی بیان نباشد. تا کمی در دانشگاههای کشور آزادی ایجاد شد وزیر را به مجلس کشاندند و سپس استیضاح کردند. اینان فقط فضای خفقان و امنیتی و پادگانی میخواهند و تحمل صدای مخالف را ندارند.

۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹

3

37

دینگ دینگ! اینجا ایران است...

حسن ب

۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹

56

63

باید درانتخابات مجلس درسی به این اقلیت ... داد که تا ابد خوابشان نبرد .درود بر فرجی دانا.درود بر اصلاحات

۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹

متاسفانه وقتی هم که مجلس دست این اقلیت بی خرد هم نباشد باز هم آقایان کاری نمیکنند نمونه اش مجلش ششم

مهندس موسوی از بوشهر

۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹

سلام حضرت دکتر روحانی محبوب

فرجی دانی شایسته ترین گزینه برای ریاست دانشگاه تهران است

اینو به دکتر نجفی بفرمایید

لیوزا

۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹

4

17

کشور ایران در جهت آینده ای روشن وشفاف در حرکت است ،دوران آقایان آب گل آلود کن وماهیگیر به پایان خود نزدیک شده است واین ترسی است که خواب از چشمان سیاسیون نان به نرخ روز خور گرفته است، پس با جشمانی باز بخوابید که مردم ما اگر از حقوقش به این آسانی می گذشت اینهمه مادر ، سوگوارجوانان خود نبودند!... مردم ما آگاه تر از این شده اند که نداند چگونه وچطور بعضی به ظاهر همراه وهمسفر در این دریای متلاطم به سوراخ کردن کشتی پیشرفت کشور نشسته اند تا دوروزی در این دنیا باشکوه اما خفت بار زندگی کنند!!.........

۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰

0

اکثر اساتید بابل از وزیر علوم حمایت کردند.اما نماینده شهر از استیضاح وی!

ali

۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰

2

اتفاقا اگر غیر از این بود باید به حقانیت جناب شرفی دانا شک می کردید و از طرفی باید گفت که نیش عقرب نه از ره کین است مقتضای طبیعتش اینست نمی توان بیش از این از این جماعت انتظار داشت ، کیهان نوشته که شاخ فتنه شکسته شد ،یعنی جناب فرجی دانا شاخ فتنه هستند ، حالا شریعتمداری راحت شد چون این شاخ در جای بدشان فرو رفته بود .

۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰

52

مشکل اصلی مجلس و جبهه پایداری دانشجویان ستاره دار، استاد فتنه گر و ... اینها نبود آنها با آمدن دکتر فرجی دانا خزانه اصلی و جیب همیشه پر از پول (دانشگاه آزاد ) را از دست داده بودند و برای انتخابات آتی مجلس مشکل تامین اعتبار هزینه های انتخاباتی را دارند باید هم بسوزند و بنالند که آی داد آی بیداد وای اسلاما در واقع اینها همه وای چطوری هزینه انتخابات بعدی را تامین کنیم است!!!!!!!!1

بریا

۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱

1

در دانشگاه ما همه به بورسیه های غیرقانونی به طعنه می گن اکـــــــــــــــــابـــــــــــــــــــــر

۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱

تیتر جالبی زدید . افرین

۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱

روحانی _ فرجی دانا مچکریم

۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱

من بعنوان دانشجویی ستاره دار در مقطع دکترا که با تدبیر دولت جدید به دانشگاه برگشتم معتقدم که دانشجویان ستاره دار فقط دغدغه میهن داشتن وگرنه مثل بسیاری دانشجونماهای دیگه از دیوار سفارتخونه ها بالا میرفتن تا هم محبوب دولت باشن و هم بتونن دلار و لبتاب به غارت-بقول خودشون غنیمت- ببرن حالا مهم نبود که چه خسارتهایی به این سرزمین سوخته وارد میکنن و بعدها برای جبرانش چقدر دولتمردان ما باید جلسات و مذاکره ها و رایزنیها انجام بدن و هزینه کنن..واقعا خبر عدم رای اعتماد اصولگراها به "دانا" و داناهای دیگه خبر از عزم جدی یه عده ای برای تخریب داره و اسفباره.

۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱

افراطی گری بده چه در اصلاح طلب چه در اصولگرا

متاسفم حتی خود آقای روحانی راضی به این الفاظ نیست ولی چون ما از یک طرف بدمون میاد طرف دیگر را تا مقام عصمت بالا میبریم

ایرانی

۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱

با سلام،

یکی از دوستان در وزارت علوم میگفت هر بورسیه داخلی حدود 60 تا 80 میلیون تومان و هر بورسیه خارج از کشور حدود 500 تا 600 میلیون تومان برای دولت هزینه دارد، جناب آقای روحانی شما موظف هستید تکلیف 3000 بورسیه غیر قانونی که از جیب بیتالمال و کیسه فقرا و نیازمندان برای مشتی رانت خوار وبی لیاقت پرداخت شده است را مشخص کنیدۀ جناب آقای روحانی نشان دهید که مثل رییس جمهور قبل اهل مماشات و پوپولیست نیستید. چرا که تاریخ در این برهه حساس در مورد شما و تصمیم شما قضاوت خواهد کرد. نشان دهید دولت اعتدال اهل مماشات نیست و باج به کسی نمی دهد

خلیفه

۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱

عده ای که نه جنگیدند نه درس خواندند و نه مدیر لایقی بودند به دکتر داناکه هم فرمانده بوده هم مدیر وهم دانشمند حسادت می کنند

۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲

در برخی از دانشگاهها کاملا جا افتاده که به بورسیه های غیرقانونی میگن اکابر.

اکابرستان نام مدرسه ابتدایی بود که رضاخان برای میانسالان بیسواد درست کرد.

برخی از نماینده ها به خاطر بورسیه غیرقانونی به اکابر معروف شده اند

امیر

۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲

دانا رو نشناختند همونجور که خیلی های دیگه همینجور ناشناس اومدن و رفتن ولی خوب آقای نجفی می تونه جانشین بسیار مناسبی باشه برای ایشون

۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید