حرف روز سلام نو/

فامیل لاریجانی در کنار رحمانی فضلی

بنا به شنیده‌های سلام نو، وی در ایلام به این امر شهرت دارد که دخالت‌های موثری را در حذف فعالین و مدیران اصلاح‌طلب داشته است. ناگفته نماند که دختر وی هم عروس جناب آقای لاریجانی است.

حرف روز: با شروع به کار دولت تدبیر و امید، مردمی که از ۸ سال سوء مدیریت و شنیدن شعارهای تکراری مهرورزی و عدالت طلبی دولتمردان کابینه اصولگرای نهم و دهم بودند، امیدوارانه چینش کابینه دولت تدبیر و امید را به نظاره نشستند.

اما متاسفانه حضور برخی افراد غیر هم رای با قاطبه مردم در این کابینه باعث شد که مردم به روزهای مبهمی فکر نمایند که بعد از اعلام نتایج به هیچ عنوان به ذهنشان خطور نمی‌کرد.

هر چه معرفی رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور دولت اعتدال، برای اذهان عمومی کاملا غیر منتظره بود، اقدامات غیراعتدالی وی کاملا قابل پیش‌بینی است. همراهانی که آگاهانه به پای صندوق‌های رای رفته وبه نامزد تحول خواه رای داده بودند، شاهد این هستند که وزارت کشور همچنان روندی مانند آنچه در 8 سال تخریب احمدی‌نژاد رخ داد، در حال ادامه پیدا کردن است.

همانطور که انتظار می‌رفت وزارت کشور در مسیری خلاف خواسته‌های هواداران دولت منتخب حرکت می‌کند و این مسیر گویا هیچ پایانی برایش نیست و تا زمانی که رحمانی فضلی در ساختمان میدان فاطمی نشسته باشد، سیاست‌های احمدی‌نژادی هم در این وزارتخانه ادامه دارد.

ادامه انتصابات مساله‌دار وزیر محترم کشور و به کارگیری فریدون همتی، یکی از اصولگرایان تندرو به عنوان مشاور عالی خود بدون شک شلیک دیگری بود به اعتماد همراهان دولت تدبیر و امید و عاملی برای افزایش نگرانی‌ها در خصوص توان این وزارتخانه برای برگزاری با کیفیت انتخابات مجلس.

انتقادات روزهای اخیر ریاست محترم جمهور از صدا وسیما و از طرف دیگر انتصاب مشاور عالی وزیر کشور که سال‌ها در کسوت مدیرکلی در سلسله مراتب مختلف سازمان صدا وسیما و مراکز استانهای مختلف کشور خدمت نموده و در دوره هفتم مجلس هم بعنوان یکی از دو نماینده حوزه شمالی استان ایلام به مجلس راه یافته را نمی‌توان به هیچ عنوان در راستای سیاست‌های کلان دولت تعبیر کرد.

فریدون همتی که اکنون به مشاوره عالی وزیر کشور منصوب شده، از مدیران مورد علاقه علی لاریجانی در صداوسیما بود و مدیرکلی صداوسیما در استان‌های ایلام، لرستان، آذربایجان غربی و مهاباد را تجربه کرده است. وی همچنین مدتی نیز در کنار رحمانی فضلی معاونت پارلمانی دیوان محاسبات را بر عهده داشت و دوره‌ای هم بر صندلی بهارستان نشست. بنا به شنیده‌های سلام نو، وی در ایلام به این امر شهرت دارد که دخالت‌های موثری را در حذف فعالین و مدیران اصلاح‌طلب داشته است. ناگفته نماند که دختر وی هم عروس جناب آقای لاریجانی است.

بعد از گذشت یکسال از عمر دولت یازدهم متاسفانه وزارت کشور همچنان بر مسیر خلاف خواسته‌های مردم حرکت نموده و هیچ گونه توجهی به خواسته‌های به حق طرفداران دولت یازدهم ننموده است. با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس دهم امید است تغییری در مسیر حرکتی وزارت کشور روی دهد.

-----------------------------------------------------------------------------------------

تکمیلی:

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در این خصوص توضیحاتی را ارسال نموده که طبق قانون مطبوعات در ذیل منتشر شده است.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۸

در انتظار بررسی: ۱

غیر قابل انتشار: ۰

از سمنان

|

۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳

0

2

پاسخ

فرماندار سمنان و استاندار هم اصولگرا هستن بخدا بعضی وقتها شک میکنم دولت عوض شده

ناشناس

۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳

1

8

روحانی هر چقدر قسم عباس بخورد (به وعده هایم پایبندم) با دم خروس چه می خواهد بکند؟!!!!!!

۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳

9

وقتی آقای روحانی نمی تواند زیر مجموعه خودش را درست مدیریت کند چرا؟

چرا دائما" از مدیریت صدا وسیما انتقاد میکند؟؟

۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳

7

روحانی هم فقط شعار میدهد.

۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴

متاسفم برای وزیر کشور

در اکثر استانداری ها نیروهای اصلاح طلب ولی وزارت کشور نیروهای اصولگرا هستن

آقای روحانی وزارت کشور یک ارگان سیاسی هست و این چنین کار کردن نیروها را دلسرد می کنند

در تنها سازمانی که کر کرهای از اول دولت تا اخر دولت بالا هست همین وزارت کشور است

پس لطفا تکلیف وزیر کشور را مشخص کنید.

حمید

۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴

مثل سازمان عریض وطویل بهزیستی که هنوز دراختیار یکی از افراطیون است

فعال ستاد دکتر روحانی در طبس

۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴

ادامه سیاستهای دولت احمد ی نژاد در شهرستانها تمامی دوستان دولت را کلافه کرده نمی دانم اقای روحانی چگونه با دوستان خود دشمنی می کند بارها اعلام کردیم دوستان شما اقای دکتر روحانی خانه نشین شده اند ولی گوش شنوایی وجود ندارد

کسرا

۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷

متاسفانه دم خروسه بدجور بیرون زده. باید یه کاریش کرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید