محمد سالاری:

دیگر کسی به حرف‌های شریعتمداری گوش نمی‌دهد

راستگو به معنای واقعی، اخلاق سیاسی را زیر پا گذاشت. این فرد را نباید اصلاح‌طلب دانست. کسی که دنبال فروش رای خود است به پایگاه رای خود و مردمی که با هزار امید و آروز به او رای داده‌اند خیانت کرده است.

سرویس سیاسی: رسانه‌های تندروی اصولگرا که خود همواره نماد انحصارگرایی و خودرایی بوده‌اند اخیرا در موج رسانه‌ای هماهنگی مدعی شده‌اند که اخراج راستگو از بین اصلاح‌طلبان نشانهٔ دیکتاتوری(!) اصلاح‌طلبان است.

در این رابطه خبرنگار سلام نو با محمد سالاری عضو شورای شهر تهران گفتگوی کوتاهی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

چرا اصلاح‌طلبان با الهه راستگو این برخورد را کردند؟

راستگو به معنای واقعی، اخلاق سیاسی را زیر پا گذاشت. این فرد را نباید اصلاح‌طلب دانست. کسی که دنبال فروش رای خود است به پایگاه رای خود و مردمی که با هزار امید و آروز به او رای داده‌اند خیانت کرده است. به نظر من نباید خیلی به ایشان توجه کرد. خانم راستگو در حال حاضر دنبال جلب توجه هستند.

اما رسانه‌های اصولگرا همچنان این خط رسانه‌ای را ادامه می‌دهند. حسین شریعتمداری هم در روزنامه کیهان به این مساله پرداخته است

شریعتمداری تکلیفش مشخص است. دیگر کسی به حرف انسان تندرویی چون شریعتمداری گوش نمی‌دهد.

الهه راستگو گفته است که به خاطر رای به قالیباف با من چنین برخوردی شده است. این این ادعا صحت دارد؟

نه. ایشان به خاطر دورویی از بین اصلاح‌طلبان اخراج شد. به زودی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هم علیه اقدامات ایشان بیانیه خواهد داد. خروج ایشان از جرگه اصلاح‌طلبی هویدا و مشخص شده است.

نظرتان در مورد اخراج وی از حزب اسلامی کار چیست؟

ایشان از حزب اسلامی کار هم باید اخراج می‌شد. کمترین کاری که حزب کار باید انجام می‌داد اخراج ایشان بود. البته از ابتدا باید در انتخاب خود دقت بیشتری می‌کردند.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۲

در انتظار بررسی: ۱

غیر قابل انتشار: ۴

ناشناس

|

۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶

4

23

پاسخ

کاملا با نظر آقای سالاری موافقم کی دیگه به شریعتمداری گوش میده

موسوی

۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳

3

چطور اینقدرسریع فهمیدید دیگرکسی به حرف شریعتمداری گوش نمیدهد شماها که سالهاست همین حرفو میزنید معلومه که حرفای شریعتمداری کمی تاقسمتی برای شمااهمیت داردونگران تاثیر شگرف سخنان مستندایشان هستیدوالا اینقدر نگران گوش دادن دیگران به حرفای ایشان نبودید

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید