سخنگوی کمیسیون شوراها:

قالیباف برای توضیحات به مجلس می‌آید

مسائلی که قرار است مطرح شود، طیف گسترده‌ای را در بر می‌گیرد. قرار است نحوهٔ ساخت و ساز، بافت فرسوده، زمین خواران، دیدگاه‌های آقای قالیباف در مورد آیندهٔ تهران و... مورد بررسی قرار گیرد.

سرویس سیاسی: چندی پیش خبر کشته شدن یک کارگر بر اثر ضرب و شتم ماموران گشت سد معبر شهرداری مطرح شد. چندین اتفاق مشابه دیگر نیز با همین شدت پشت سر هم رخ داد. اتفاقاتی از این دست باعث شد تا کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی از سردار قالیباف جهت بیان توضیحات دعوت کند. عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با سلام نو، از حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران در اولین جلسه پس از تعطیلات مجلس در کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور خبر داد.

دخیل عباس زارع‌زاده به خبرنگار «سلام نو » گفت: هماهنگ شده تا آقای قالیباف برای توضیحات به کمیسیون شورا‌ها بیایند و پیرامون برخی از مسائل شهر تهران و مشکلاتی که پیش آمده توضیح دهند.

وی در خصوص مسائل مورد بررسی گفت: مسائلی که قرار است مطرح شود، طیف گسترده‌ای را در بر می‌گیرد. قرار است نحوهٔ ساخت و ساز، بافت فرسوده، زمین خواران، دیدگاه‌های آقای قالیباف در مورد آیندهٔ تهران و... مورد بررسی قرار گیرد.

زارع‌زاده تاکید کرد: در مورد برخورد نامناسب ماموران با مردم و فردی که منجر به فوت شد، باید توضیح داده شود و قرار است ایشان شفاف سازی کنند.

این نماینده مجلس اذعان داشت: برخی سوالات از طرف مردم و برخی از سوالات از طرف نمایندگاه مطرح شده است اما در کل نظر مجلس نسبت به ایشان مثبت است ولی برخی از ابهامات وجود دارد که انشالا با توضیحات ایشان رفع خواهد شد.

اخبار مرتبط

کارگران ایران همگی لیسانس و فوق‌لیسانس دارند

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید