شنیده شده است که سازمان بهزیستی کشور  در حال اجرای آزمون استخدامی زیرزمینی و محرمانه فقط با حضور افراد خاص وابسته به دولت دهم است.

بنا به خبر واصله به سلام نو ، طی تماس محرمانه تلفنی که از سوی اداره کل نیروی انسانی بهزیستی با این افراد گرفته شده اعلام شده است که این متقاضیان جهت حضور در آزمون استخدامی فردا ساعت ۸ صبح، در محل معاونت توسعه مدیریت استانداری تهران حضور داشته باشند.

شنیده‌ها حاکی از این است که لیست نفرات مدنظر ریاست این سازمان (همایون هاشمی) قبلاً به صورت محرمانه برای معاونت توسعه مدیریت استانداری ارسال شده و در نظر است از میان همین افراد وابسته نیز ۶۴ نفری که مورد تائید ریاست این سازمان بوده‌اند، پس از آزمون استخدامی به عنوان نفراتی که نمرات لازم را کسب کرده‌اند معرفی شوند.

همچنین کارکنان معترض از سوی دفا‌تر ریاست و نیروی انسانی بهزیستی تهدید شده‌اند که در صورت طرح هرگونه شکایتی در دیوان عدالت اداری و نهادهای نظارتی دیگر به سرعت از سازمان اخراج خواهند شد.

* پایگاه خبری سلام نو آمادگی انتشار جوابیه و توضیح سازمان بهزیستی در خصوص این موضوع را دارد.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۱

در انتظار بررسی: ۱

غیر قابل انتشار: ۰

حسین

|

۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹

0

پاسخ

خبر کاملاْ صحیح است و آزمون استخدامی نمایشی برگزار شده و به افراد مدنظر اطمینان داده شده که تا روی کار آمدن دولت یازدهم حکم استخدامی همه آنها صادر خواهد شد و دولت یازدهم هیچ کاری نمی تواند بکند چرا نهادهای قضایی جلوی این ظلم آشکار به مردم را نمی گیرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

روایتی از استخدام‌های فله‌ای و پنهانی در سازمان بهزیستی کشور

بنا به خبر واصله به سلام نو، طی تماس محرمانه تلفنی که از سوی اداره کل نیروی انسانی بهزیستی با این افراد گرفته شده اعلام شده است که این متقاضیان جهت حضور در آزمون استخدامی فردا ساعت ۸ صبح، در محل معاونت توسعه مدیریت استانداری تهران حضور داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید