آیا نمایندگان مردم تندروها را حذف می‌کنند؟! /عکس

سلام نو با انتشار بریده‌های جراید اصولگرا در زمان اصلاحات، سعی دارد تا رفتار اصولگرایان در زمانی که مجلس را در اختیار نداشتند به آن‌ها و مخاطبان یادآوری کند.

سرویس سیاسی: طی ماه‌های اخیر رفتار تندروهای اصولگرا در مجلس که عموما منتسب به گروه موسوم به پایداری هستند، باعث شده که تا حد زیادی شان و منزلت مجلس شورای اسلامی خدشه دار شود.

در دهه هفتاد و زمانی که اکثریت مجلس در اختیار اصلاح‌طلبان بود، اصولگرایان انتظار داشتند که اصلاح‌طلبان برخی از نیروها را از میان خود حذف کرده و آنان را طرد کنند. این در حالی بود که جریان اصلاحات در آن زمان، این افراد را تندرو نمی‌دانست و صرفا اصولگرایان بودند که در جهت ایجاد انشقاق در اصلاحات برخی را تندرو می‌دانستند و خواستار کمرنگ شدن آن‌ها بودند. اما در حال حاضر خود اصولگرایان با سابقه در مجلس هم نسبت به افراد و گروه‌های تندرو انتقادات صریحی دارند و به صراحت از وجود این افراد در میانشان خبر می‌دهند.

در این زمینه شاید بد نباشد که رویکرد و موضع اصولگرایان در سال‌های گذشته را یادآوری کنیم. برای نمونه یکی از مطالب هفته‌نامه حریم، که از نشریات محافظه کار و منتقد مجلس ششم بود را در ادامه منتشر می کنیم تا شاید اصولگرایان و طرفدارانشان برخی مواضعشان را یادشان بیاید.

اخبار مرتبط

وقتی اصولگرایان در قدرت نبودند واکنششان به «هو کشیدن» در مجلس چه بود؟ /تصویر

جمهوری اسلامی آری، حکومت خودکامگان هرگز /عکس

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۵

در انتظار بررسی: ۲

غیر قابل انتشار: ۰

خزائی

|

۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷

2

21

پاسخ

خب حالا خودشون چرا تندروها رو حذف نمی کنن؟

ناشناس

۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷

1

9

نمایندگان مردم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷

10

چه ابتکار جالبی.میتونید درخیلی زمینه هااینکار رو بکنید.

امید

۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

16

آقایان سلام نو که از کی تا حالا شما معتدل شدید و دیگران تندرو آیا حضورتان را درفتنه88 وحوادث78 وتوهین به مقدسات مردم را فراموش کرده ای وباعوض کردن پالان فکر میکنید مردم شماها را نمی شناسند وبا پشت سر دکتر روحانی مخفی شدن گذشته شما پاک نیمشود.

۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵

خیلی جالب بود. احسنت

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید