صبر ملت و آقای احمدی روشن به خاطر پیام رهبری ست وگرنه این ننگ تاریخی، را مردم تحمل نمیکردند.

نه آقا حق ندارن تو کاری که امنیت ملی - رهبر - و ریاست جمهوری و تیم هسته ای شبانه روز زحمت کشیدند خودشان را تافته جدا بافته بدانند ما خانواده هایی خیلی شهید داده داریم اما مثل اینها طرفدار خصم نیستن!ببین به همین راحتی میشه انگ زد آقای روشن فقط خودت رو خراب کردی حیف خون پسرت با این رفتارت آقای جلیل هم بالاخره خودش رو خوب نشان داد!

فکر نکنم هرکی با روحانی نبود خون شهیدش را زیر سوال برده باشد

واقعا شما این تفاهم نامه را عادلانه می دانید ؟ 27 تعهد در قبال چی ؟

ولی

خواهشا بدقت بخوانید

۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

الهی شکر دشمنان داخلی دارند با این کامنت ها خودشون رو نشون میدن از چه قشری هستند !!!!

مگر حضرت امام سجاد را شهید نکردن خونش پایمال شد

علوی

به رعم امثال شماها کشور باید با خاک ویران و مردم آواره میشدند مگر می شود با جهان تا ابد قهر بود بشینید سر جاتون شماها!

گوران

۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶

تندیس

۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

50

۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

14

باید عرض کنم که نگاه خانواده احمدی روشن اگر دیدگاه سیاسی داشته باشد باید تاسف خورد که آنها حتی به تدبیر رهبر هم بی توجهی کردند.

13

چقدرباج دادیم تاتونستیم اونهاروراضی کنیم نکنه دل اونهابرای ماسوخته

این اقایان تخصصشان در ارزان فروختن چیزهایی است که گران بدست آمده.ظاهرافراموش کرده انددردوران دبیریشان درشورای امنیت ملی فعالیت هسته ای ایران مهر تعلیق خورد و اینک هم نتیجه پیشرفتهای هسته ای ایران در گام اول مذاکرات اکسید شدن اورانیم20%وامثالهم میباشد خدا بقیه اش را ختم به خیر کند

۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

برگ زرین؟؟ برنز هم نبود....

یک سئوال برام پیش اومده... چرا بعضی کامنت ها که مخالف متن فوق بودند رو لایک میکنم کانترش زیاد نمیشه؟!!

این دولت داره سعی میکنه گندی که جلیلی و امثالش بوجود آوردن رو درست کنه ملت ایران لیاقت بهترینها رو داره

متاسفم به حال کسانی که دین و رهبر و شهدا را بازیچه اغراض چند صباحی خود می کنند

۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

انشا... خون احمدی روشن دامن شما رو بگیره

خدا وکیلی توافق نبود با این اوضاع 1 سال هم دوام نمیاوردیم البته ملت بیچاره، شما تندروها که شکمتون از جای دیگه سیره.

ما هم خانواده شهیدیم که رنج و سختیهای خیلی بیشتری از اینها تحمل کردیم ولی تو این 4 سال بخاطر انتقاد از احمدی نژاد بدترین توهینها و برخوردها رو دیدیم

۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳

۰۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

درسته این آقا احمدی روشن برای خودش نظری داره و نظرش هم محترمه.ولی لغو تحریم ها به نفع همه س.همه مثل شما سرمایه دار نیستن خانواده شهدا

چقدر شبیه ناتانیاهو حرف زدید

زنده باد شما و امثال شما احمدی نژاد بدترین فتنه ها را به پا کرد زمان این را ثابت می کند هنوزم دنباله روهاش نمیذارند مردم در آرامش باشند فکر کنم باید تو دهنی به اینها زد!

۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶

حمید

53

۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

آقا یا خانم ناشناس کی گفته خانواده شهدا سرمایه دارن وقتی جونای اونها توی جبهه بودن و برای این مملکت میجنگیدند شما توی خواب ناز بودی هرچند حالا دیگه کسی از اونا اسمی نمیاره و فقط به شهید هسته ای میگن شهید و بین شهدا فرق میزارن

توسایتتون چیزی به نام عقلانیت وتدبیروجودنداره.این ره که تومیروی به ترکستان است

اتفاقا این دولت «ما نمیتوانیم » است که از جایگاه خانواده داغدیده شهدای هسته ای قصد استفاده ابزاری دارد . اینکه کسی به جایی دعوت شود میتواند بپذیرد یا نه خصوصا اگر بخواهند از جایگاهش برای تایید عملکرد خود استفاده (همان استفاده ابزاری) کنند. آیا در صورتیکه آنها با کارنامه مورد بحث موافق هم نباشد حتما باید در این بزم مغرضانه شرکت کند و حرکت را بر خلاف نظرش تایید کند ؟ عوض این شارلاتان بازیها به سوال ایشان در دلیل برکناری نزدیکان احمدی روشن پاسخ بدهید. این است معنی اعتدال ادعایی صاحب داس! عجب دیکتاتورهایی هستید شما انسانهای بیشرم منافق که در مقابل شهدایی که همه وجودشان صرف اعتلا و پیشرفت ملت و استقلال کشور کرند حتی به پدرش هم احترام نمیگذارید.

۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

رضا

"من این کامنت رو در سایت تدبیر 24 که انتشاردهنده اولیه این متن بود گذاشتم ولی بر اساس رویه اعتدال چاپش نکرد پس خیلی به شما برنخوره ببینیم صداقت مورد ادعای شما در اعتدال تا چه حدیه ؟"

۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶

اصلا ایشون اشتباه کرده که وارد بازی های سیاسی شده و ادامه بده بد تر میشه براش خدا رحم کرد جلیلی رئیس جمهور نشد و الا الان یا در اسارت بودیم یا زیر خاک

۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

6

42

۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

اونائی که توسنگشان را برسینه میزنی نه براساس شایستگی خودشون بلکه براساس سفارش برخی ازدوستان شهید روشن درآن جایگاه نشسته بودند

ایشان آزاد است نظر خود را داشته باشد. نظرش هم محترم است.

qwert

به قول اقای روحانی چرخش سانترفیوژ زمانی زیباست که تمام جرخ های مملکت بچرخد.

۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

بله اما نه در راه فتنه!

واقعا این نوشته فقط از قلم کسی بر میآید که در مسیر انقلاب هیچ صدمه ای را تحمل نکرده است .مگر قرار است همه با اقدامات دولت موافق باشند وهرکه نبود حرمتش را بشکنند.

1

سلام. اگر این توافقنامه طوق بندگی غرب بر گردن عوامل سیاست خارجی کنونی نیست، شم طوق بندگی را چگونه تعریف می کنید. آقایان با این توافقنامه یکجا تمام دستاوردهای دانشمندان هسته ای را تخطئه کردند و داد افتخار می زنند. مگر بعد از توافق قرار نبود تحریمی نباشد، پس چرا اتحادیه اروپا یک هفته بعد از توافقنامه ژنو 17 شرکت ایرانی را تحریم کردن. چرا در سر خط اخبار روز 8 آذر این مطلب خوانده شد ولی دیگر اجازه پخش آنرا ندادند. مگر این مردم حق ندارند از مسائل آگاه باشند. شما از هول حلیم به دیگ افتادید. آینده مذاکرات را خواهید دید؟

۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶

۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

29

۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

16

این چه مدل قضاوتیه؟! هر کسی نظر خودش رو داره! و البته با شناختی که من از این خانواده دارم می دونم که پدر و پسر هر دو هم سو بودند و همینطور تمام اعضای خانواده! همون میتینگ هایی هم که بهش اشاره کردید مادر شهید هم در اونها حضور داشت و با شور و اشتیاق بیشتر از پدر شهید صحبت می کرد حالا با این حرفا می خواهید این بزرگوار رو محکوم به استبداد کنید! از همه چیز هزینه می کنید برای درست نشون دادن اونچه که خودتون فکر می کنید درسته، خدا هداییتون کنه

چرا ما طاقت نقد و انتقاد دیگران را نداریم آن هم پدر یک شهید والا مقام را .

کاش این پدر ارجمند شهید از هزاران پدر و مادر شهیدی که سالیان دراز یک یا دو فرزندنشان را برای اسلام و انقلاب و ملت فدا کردند ولی از خون این عزیزان سوء استفاده سیاسی نکردند. چرا که اگر قرار بود هر پدر شهیدی سیاست باز شود نوبت به آقای احمدی روشن نمی رسید . دهها هزار پدر و مادر شهیدی که برای اظهار نظر یا ابراز فضل بسیار شایسته تر و پیشقدم تر از آقای احمدی روشنند . پدران و مادرانی که نیت و خواستی بجز رضای خداوند و اجر اخروی از شهادت فرزندانشان نداشته اند .

۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

فعلا که عکسش رو نشون داده!

چون پدر شهید است باید در این مقعیت حساس بخود اجازه چنین رفتاری را بدهد و رسانه ای کند؟ اگر ساکت بود و چیزی نمیشنیدیم حق با شما بود اما وقتی موضوع راسنه ای میشه یعنی غل و غش توشه!

چراتا یکی نظری بر خلاف نظر شما داره بهش انگ تندرو،افراطی و.......میزنید براتون هم فرقی نداره که کی باشه چرافکر میکنید همیشه فکر شما درسته چراطاقت نقد روندارید مگه ماتواین مذاکرات چی به دست آوردیم جز اینکه چیزیایی که به دستآورده بودیم ازدست دادیم ازگردانندگان سایت هم انتظار میره تا یکی نظری برخلاف نظرشون داره توبوق کرنا نکن که فلانی خون شهیدشو فدای سیاست بازی کرده یکمی انصاف هم چیزی خوبی است امیدوارم نظر من هم منتشر بشه.

۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

خون احمدی روشن فدای سیاست بازی پدر ؟!

س فلاحت

وی که از احترام به دست آمده به سبب شهادت فرزندش برای تبلیغ و رای آوری یک نامزد خاص بهره برداری کرده بود امروز دیگر روی حضور در نهاد ریاست جمهوری که دوست داشت جلیلی را در آن ببیند ندارد . . .

۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶

5

سایت تدبیر24 نوشت:

۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

در حالی که پس یک دهه مذاکرات طولانی ایران و کشورهای عضور شورای امنیت سازمان ملل بر سر مسائل هسته ای با ابتکار رئیس جمهور و دکتر ظریف این مذاکرات به یک توافق اولیه و مهم رسیده است پدر یکی از شهدای هسته ای کشورمان حاشیه سازی های جدیدی را در راه رسیدن به مفاد این توافقات آغاز کرده است .

18

.شاید حرکت رحیم احمدی روشن ادای وظیفه بود ....

به گزارش خبرنگار ما پس از آنکه مذاکره کنندگان هسته ای جمهوری اسلامی 3 روز قبل و بعد از ساعت ها گفت و گوی نفس گیر سرانجام توانستند با تنظیم یک توافقنامه قدرت های جهانی را به پذیرش حق هسته ای کشورمان مجبور کنند و برگ زرینی در دفترچه افتخارات سیاست خارجی انقلاب بیافزایند رئیس جمهور کشورمان تصمیم گرفت با برگزاری یک کنفرانس خبری ضمن تشریح این دستاورد ها به سوالات خبرنگاران در این خصوص پاسخ دهد . از آن جایی که رخداد این توافق بزرگ در سال حماسه سیاسی به مانند یک جشن تمام عیار برای مردم می مانست رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت از خانواده شهدای هسته ای که در مسیر رسیدن به این هدف مهم عزیز ترین افراد خود را هم از دست داده بودند غافل نشدند و با دعوت از آنها جهت حضور در این کنفرانس ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای هسته ای از حضور خانواده های آن ها تجلیل کردند .

59

بنا بر این گزارش در حالی که خانواده های همه شهدای هسته ای با حضور در این مراسم و قرار گرفتن در کنار رئیس جمهور طعم این پیروزی دیپلماتیک را دوچندان کردند اما خانواده شهید احمدی روشن با حضور نیافتن در نهاد ریاست جمهوری عملا با رفتاری سیاسی و دور از جایگاه خانواده شهدا فاز شایعه پراکنی در رسانه های همسو با طیفی خاص را رقم زدند . این در حالی بود که رهبر معظم انقلاب در نامه خود به رئیس جمهور به صراحت از عملکرد تیم هسته ای تشکر کرده و پیش از این هم تاکید کرده بود که این افراد بچه های انقلاب هستند و هیچ کس نباید آن ها تضعیف کند . با وجود صراحت رهبر معظم انقلاب در حمایت از مسیر مذاکره اما خانواده شهید احمدی روشن که بنا به گفته پدر به دلیل عدم صدور اجازه وی به مراسم نیامدند باب جدیدی از تهمت زنی ها به روند مذاکرات و تضعیف این موضوع را به وسیله در حاشیه بردن توافقات و متن کردن عدم حضور این خانواده توسط رسانه های تندرو و حامیان آن ها رقم زدند .

سلام به روح پاک همه شهداء مخصوصا شهداء مرتبط موضوع یعنی شهداء هسته ایی روحشان شاد ، من فکر میکنم هر کس که مدعی ایرانیه از شکوه عظمت و افتخار ایران خوشحال میشه علی الخصوص اینکه کسی میگه من مسلمانم و شیعه هستم و چنین و چنان اگه واقعا راست میگه دیگه وقتی ولایت فقیه اون هرچی گقت حتی گفت این جام زهره ولی شیرینه نباید خلاف اون حرف بزنه و هر کسی خلافش رو اصرار کرد حتما برای بیماریش باید فکر اساسی بکنه وگرنه بعدها خودش گرفتار میشه هر چند این حرفها ممکنه برای بعضیها قابل هضم نباشه ولی اصل ولایت فقیه و ولایت جای چانه زنی نداره یا علی مدد

درودبرشهید والامقام احمدی روشن.ومتاسفیم برای این پدر.

۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

نکته جالب توجه اینجاست که دولت در شرایط این توافق تاریخی حتی یک لحظه از نقش این عزیزان از دست رفته در رسیدن به این پیروزی بزرگ غافل نشده است و قطعا خون شهیدان بزرگی همچون احمدی روشن ها ضامن رسیدن ما به این صلابتی هستند که امروز بتوانیم حق مان را به همه قدرت های جهان اثبات کنیم اما برخی حرکت های سطحی افرادی در داخل متاسفانه در فکر به حاشیه بردن این دستاورد هاست . البته شاید پدر احمدی روشن که در ماه های انتخابات ریاست جمهوری خون فرزند خویش را به نفع تبلیغ سعید جلیلی در بسیاری از میتینگ ها و تجمعات هزینه کرده و از محبوبیت و احترام به دست آمده به سبب شهادت فرزندش برای تبلیغ و رای آوری یک نامزد خاص بهره برداری کرده بود امروز دیگر روی حضور در نهاد ریاست جمهوری که دوست داشت جلیلی را در آن ببیند نداشته باشد اما آیا به راستی دعوت رئیس جمهور یک کشور باید اینگونه به دلیل اغراض سیاسی مورد بی اعتنایی قرار گیرد ؟ خانواده احمدی روشن که بارها در تجمعات انتخاباتی جلیلی به سخنرانی برای وی پرداخته بودند و حتی عنوان می کردند که اگر شهید زنده بود به جلیلی رای می داد حتی تا آن جا پیش رفتند که در روز رای گیری به همراه جلیلی در سر صندوق حضور یافتند تابرای تبلیغات این نامزد انتخاباتی سنگ تمام بگذارند و بتوانند حمایت قشرهای مذهبی جامعه را جلب کنند.

البته رحیم احمدی روشن در پاسخ به موج انتقادات درباره حضور نداشتنش در این مراسم تاکید کرده است که خود در همدان بوده است اما توضیح نداده است که چرا به مادر و همسر شهید اجازه حضور در این مراسم را نداده است ؟ از سوی دیگر وی با انتقاد تلویحی از نوع عملکرد مذاکره کنندگان دستاوردهای این توافق را زیر سوال برده است که صرف نظر از عدم برخورد کارشناسی وی با این موضوع این سوال مطرح است که دستاورد های حمایت های بی چون و چرای وی از عملکرد تیم قبلی در سال های گذشته چه بوده است .

۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳

پاسخ های احتمالی پدر شهید؟؟؟؟؟!!!!!!

البته در این مطلب به هیچ عنوان قصد توهین به پدر این شهید و جایگاه خانواده معظم شهدا را نداریم اما به راستی آیا جایگاه خانواده های این شهدا باید در راه سیاست بازی های روزمره و تایید و تکذیب افراد و جریان ها صرف شود ؟ آیا پدر این شهید کمی پیش خود خلوت نمی کند که مذاکراتی در این سطح قطعا با نظر و هدایت رهبری انقلاب به جلو می رود و هرگونه تاکتیک های اجرا شده امروز حاصل دوراندیشی ایشان برای حرکت های بعدی است ؟ چرا در مقطعی که حمایت و وحدت داخلی می تواند بزرگ ترین پشتوانه دولت برای برخورد با قدرت های جهانی و دفاع از حقوق مسلم ایران باشد باید با برخی حرکت های ناصحیح برای یک روند حاشیه سازی کرد ؟

اول آقای روحانی پاسخ ایشونو بدن بعد نوبت به ایشون میرسه!!!

اگر چه اقدام شایسته رئیس جمهور در تجلیل از جایگاه رفیع شهدای علمی کشورمان و خانواده هایشان هیچ گاه با رفتار سیاسی یک نفر مخدوش نمی شود اما به نظر می رسد پدر این شهید بزرگوار باید فکری برای برخوردهای سیاسی خود بکنند . تدبیر24 آمادگی دارد پاسخ های احتمالی این پدر شهید را درج کند .

طلبکار هم شدن؟؟؟؟

ننگ وشکست یعنی همین ،اختلاف وتوهین در درون

نظرات بینندگان

متأسفی از دودکردن دست رنج پسرش که باخون شهدا آبیاری شده حمایت نکرد

انتشار یافته: ۱۱۹

آره

در انتظار بررسی: ۲

۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

غیر قابل انتشار: ۳۱

ایرانی

ناشناس

۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶

خود فروخته همه جا زیاد است .

لعنت خدا بر شما و سایتتون که فقط نظر یک سری از اقماش را نشر می دهید

|

احمدی نژاد و گروهش به زباله دانی تاریخ پیوستند

8

لطفا بیش از این اصولگرایی را ضعیف نکنید

۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶

28

۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

114

ناشناس محترم! کی این تریبونها در اختیار خانواده شهید همت قرار داشته است؟؟

۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

63

نون شهید شدن پسر را خوردن همینو میگن

پاسخ

مری

این 30 و اندی سال احمدی روشن کجا بود؟

واقعیت دیگه

به همسر و پسر شهید همت تا حالا همچین حرفی زدید؟

۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

جهانشیر کوه پیما

می دونم نظرمو منتشر نمی کنید

aomidia

فقط برای گردانندگان نظر میدم

3

۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

پاسخ ها

۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

ناشناس عزیز اونها که مثل پدر شهید احمدی روشن نامه نزدند و جشن ملی رو زیر سوال نبردند عزیزم

هرچند فصل الختام هر مسئله حیاتی و استراتزیکی مقام معظم رهبری می باشد و حافظ شان شهداء و خانواده شان اول خود شان هستند و خواص واقع بین حکام و عوام ارز شی جامعه ما براین امرواقف اندولی به نظرمی رسد نویسنده محترم یک مقداری تند رفته باشدهرجند من احنمال می دهم ایشان اهداف خاصی ندارند

۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

حیدر علی

بسمه تعالی یقین میدانم که شهید روشن از کلمات زشتی که احمدی نژاد بر زبان خود جاری مینمود آبروی هرمسلمان ایرانی مسلمان را میبرد رئیس جمهوری اسلامی ایران میبایست از کلمات اندیشمندانه ائمه اطها را بر زبن میرند و مولانا وفردوسی وسعدی وحافظ را بر زبان میآورد بخدا بنده بهنوان یک مسلمان باشنیدن سخنان بی ارزش احمدی نژاد که فقط اراذل و اوباش را خرسن مینمود عذاب میکشیدم.....روح شهید روشنها شاد باشد وپدر محترمش را بتقوا دعوت میکنم

۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

امید

فکر کردی سلام نو هم مثل رسانه شما تندروها ، هر چی به نفعش باشه منتشر می کنه ؟

0

۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

حسنی

20

مگر فقط خانواده شهدا در این کشور فقط آدم هستند بقیه مردم چی؟ خیلی ها هم تو شلوغی ها از بین رفتن و شدن شهید!برای عقیده باید جان داد برای آزادی و منتی هم بر سر کسی نباید گذاشت !انقلاب کردیم از شر این حرفها و پارتی بازی و منم منم راحت شیم حالا یک عده دوباره دارند اینطوری پا میگیرن؟

۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸

نظرات و اعتقادات متفاوتی وجود پدر محترم شهید احمدی هم اینگونه نظری دارد اما آنهایی که از این نظرات سوء استفاده می کنند آدمای به انصافی هستند.همان طور که رییس جمهور عزیزمان گفتند عدها ی دوست دارند به اختلافات دامن بزنند تا از این راه نون در بیاورند.شما خودتان رو ناراحت نکنید من به عنوان فرزند شهید از زحمات تیم مزاکره کننده و جناب رئیس جمهور مدبر تشکر میکنم.خدایی شهدای ما همه به دنبال عزت کشور بودنند.حال بعضی بخاطر القاعات غلطی که از طرق بعضی رسانهای بی تدبیر می شود نظرشان فرق می کند .باتشکر

۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

اصلا این بابا چی میخواد از جون سیاست ما؟ پسرش شهید شده که شده خدا رحمتش کنه والا به خدا من نمیخوام این آقاتو آینده من و کشورم و...دخیل باشه.خیلی دارین به این مردک پر وبال میدین.

دوست عزیز من هم با این نوشتار موافق نبودم اما با دیدن این کامنت شما بهتر دانستم یک نکته را عرض کنم. در این چهار سال گذشته نه تنها خانواده گرانقدر شهید همت بلکه بسیاری دیگر از جمله همسر شهید باکری و بسیاری دیگر نه به صورت زبانی بلکه به صورت فیزیکی مورد اهانت قرار گرفتند.

۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

چرا می ترسین نظراتو منتشر کنین؟

kobra rasouli

حکیم

مهم سو استفاده کنندگان هستند که این پدر شهید هم بهانه دستشان داد در حالی که کسی که معتقده نباید بهانه برای کشورش و دولتش درست کنه!

۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱

۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

به ریسمان الهی چنگ زنید و متفرق نشوید

ظاهرا میگن یکی از قاتلان ابیعبدالله هم پدر شهید بوده،یا شایدم فرزند شهید....بلا تشبیه...نعوذباالله.این به این معنیه که این چیزا فی نفسه ممکنه ارزش نباشه.هدف و روند بعدی مسیر مهمه که آیا در خط ولایت هست یا نه؟وقتی رهبر معظم انقلاب این مذاکرات ومذاکره کننده ها رو تایید کردند بقیه دیگه اگه مخالفت کنند فقط نفس است ولاغیر.پناه بر خدا از نفس پرستی...الله اکبر

مگر پدر شهید کار حرامی انجام داده از جلیلی حمایت کرده .کسانی باید شرمنده باشنند که نان امروزشان از خون فرزند ایشان دارنند

7

unknown

4

۰۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶

وای بر شما سلام که همه به کیش خود می پندارید.

فعلا که عده ای نان شان را بوسیله این ریسمان میخورند اما غافلند که استغفرالله سر خداوند کلاه نمی رود !و فقط خودشان را رسوای خاص و عام میکنند وگرنه هر کسی ممکنه با نظر دیگر موافق نباشه اما وقتی میاد رسانه ایش میکنه باید شک کرد پس شاید بی طرف نباشه!اعتراض در این حد به نفع کشورمون نیست میتونست خصوصی این را بگوید اما انگار بعضی ها که شهید دادن خودشون رو محق میدونن که تو همه کار و سیاست کشور دخالت کنن!

104

فعلا که او ،نون از خون فرزند شهیدش میخوره

24

۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

آزاد اندیش

محمود

بزنید آب سرد به اونجایی که داره میسوزه...

40

۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱

درود بر این پدر بابصیرت...

11

۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

پسر شهید مطهری که آبرو برای پدر شهیدش نگذاشته همش رو به نفع جریان خاصی مصادره کرده و حتی سود درآمد سرشار کتابهای این مرد بزرگ داره رو نمبینید دیگه.آقای روشن پسرش رو در راه افتخارات هسته ای داده .چطور انتظار دارین به همین راحتی این همه پس رفت در مقابل هیچی رو بپذیره.حداقل بگذارین به حال خودش باشه.آقای رییس جمهور نباید اینکار رو میکرد .حداقل میگذاشت یک مقدار کار عملی بشه بعد جشن شکست میگرفت.شهید شهریاری شهید غنی سازی 20% هست نباید به همین راحتی از خونش میگذشتن.حالا اگر مصالح کشور ایجاب میکنه چاره ای نیست.ولی شما از خدا بترسین.خانواده شهدا خیلی عزیزتر از این حرفها هستن که بخوایین بهشون توهینی بکنید.دوران انتخابات همه بطور طبیعی از کاندیدای مورد قبول خودشون حمایت میکنن.مثل مطهری که فرش زیرپای روحانی شد.

این همان آزادی بیان و اندیشه ای است که همیشه دم از آن میزنید. که حتی تحمل یک اظهار نظر و یا یک مخالفت را هم ندارید.

۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

با سلام

منتقد

آیا فعالیت های شهید احمدی روشن و دیگر شهیدان این راه در دوران حیات شان چیزی جز عصبانیت و خشم رژیم جعلی صهیونیستی نبود !!! آیا این توافق بزرگ ژنو هم یکی از نتایج بزرگ آن عصبانیت و خشم بیش از اندازه این رژیم نامشروع نبود!!!! ما از خانواده های این شهیدان می خواهیم که خودشان به طور منطقی این موضوعات را موشکافی کنند. وحدت تنها چیزی است که امروز کشور ایران تشنه آن است.........

۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

فرهنگ احمدی نژاد !!!

۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

۰۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

محمد

هیچ کس حق نداردبه پدرشهیدتوهین کندبه نظربنده تصمیم بجایی بوده ای کاش بقیه خانواده شهداهم شرکت نمیکردندهمه زحمات هشت سال دکتراحمدینژادوخون شهدای هسته ای رابه باددادند

اتفاقا آقای علی مطهری تنها نماینده اصولگرای آزاداندیش در مجلس شورای اسلامی و فرزند خلف شهید مطهری است که شیر مادر حلالش باشد وانشاءاله در آینده نزدیک رئیس مجلس بشود تا کشور از دست افراطیون آزاد شود.(به امید آنروز)

۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

اینها درست موقعی که باید ساکت باشند چون تحت تاثیر دیگران قرار دارند اینطور خودشان را نشان میدهند!

لیلا

۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

مصطفی

از کوزه همان برون تراود که در اوست

۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

ادب و تربیت شما در گفتارتان نمایان است و بیانگر اینکه در جه محیطی پرورش یافته اید و دوستان و همفکران شما جه کسانی هستند.

۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

از قدیم گفتن به مرده که زیادی رو بدی .........

والسلام علی من اتبع الهدی

35

مانی

حق توهین به پدر شهید احمدی روشن رو ندارید

البته ظاهراً پدر شهید به اخراج همکاران شهید توسط آقای صالحی اعتراض داشته

۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

ایشون همون راه پسرشون رو ادامه میدن و نمی تونن ببینن زحمات پسرشون دارن یه عده به باد میدن

۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

کار ایشون خیلی ام درست بود !

نوبه ی ما که میشه حق نداریم وارد سیاست بشیم اما بقیه آزادن

دوست نداشته بیاد ، دمکراسی یعنی این

شما ثبات رای ندارین

بگذارید افراد هر گونه که می خواهند زندگی کنند

همینان که آبروی شهدا رو با سیاست بازی میبرن روح احمدی روشن شاد که زنده نیست این چیزا رو ببینه

اگه نتونین حرفای خودتونو بزنین میگین آزادی از بین رفت اما اگه مخالفاتون حرف بزنن میشه تخریب !

چون پدر شهید هستند باید تو هر کاری به خود اجازه دخالت بدن!

پا تو کفش پوسیده اصولگراها نکنید

الهام

رحمانی

۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

106

22

در اونجا همه ملت ایران زحمت کشیدند ، نه یک نفر ! پس همه ملت ایران حق دارند . و میبایست رفاه و آسایش همه ملت در نظر کرفته شود تا در یک جامعه آرام بتوانیم هم از لحاظ معنوی و اقتصادی رشد کنیم . ظریف مچکریم .

متاسفانه علیرغم ادعایی که اصولگرا ها و افراطیون دارند اگر واقعا به این مهم که در حال حاضر با مشکلات عدیده ای که کشور دارد اگر واقعا به نظام پایبند بودند همه جانبه زهر خود را در راه دولت جدید نمی ریختن یک عده طرفداران احمدی نژاد حالام این آقا که خود عکسی که گذاشتید گویای همه چیز است آیا فرزند شما شهید شده که شما از خون پاکش بهره برداری سیاسی کنید واقعا با این سن و سالتان شرمنده خون شهیدتان نیستید؟ شما ها کی هستید که بخودتان اجازه میدهید به اسم خون شهید در هر مساله ای اجازه دخالت بخود را بدهید؟ شما بااین حرفتان و رفتارهایتان تو روی رهبر و مردم ایستاده اید لابد انتظارداشتید سالها همین کش و قوس ادامه پیدا کند نه آقا خیلی از خانواده های معظم شهدا هستند که امثال شما را بحساب نمی آورند چون شماها یک عده شلوغ کن ودرصدد بهم ریختن اوضاع روانی جامعه هستید !

بحمدالله ما خا نواده شهدایی چون شهید همت شهید باکری شهیدخرازی و شهدای عزیز هسته ایی به خوبی حمایت نموده و از این کار بزرگ دولت تدبیر و امید خشنود و راضی هستند و از همه مهمتر بیت حضرت امام ره و مقام معظم رهبری که تمام قد حمایت و قدردانی نمودند.

از صدقه سری شهید احمدی روشن بود که ظریف .... خنده های مستانه اش در ژنو گوش فلک رو کر کرد...

عباس

خجالت هم خوب چیزیه

اعتدال

۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳

البته از شما بیشتر از این هم انتظار نمی رفت

۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

کدخدای ده که مرغابی بود....

۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

من هم می دونم نظرم رو منتشر نمی کنید

بسمه تعالی یقین میدانم که شهید روشن از کلمات زشتی که احمدی نژاد بر زبان خود جاری مینمود آبروی هرمسلمان ایرانی را میبرد رئیس جمهوری اسلامی ایران میبایست از کلمات اندیشمندانه ائمه اطها ر د و مولانا وفردوسی وسعدی وحافظ را بر زبان میآورد بخدا بنده بعنوان یک دانشگاهی مسلمان باشنیدن سخنان بی ارزش احمدی نژاد که فقط اراذل و اوباش را خرسند مینمود عذاب میکشیدم.....روح شهید روشنها شاد باشد وپدر محترمش را بتقوا دعوت میکنم

فقط دلم خوشه یه بار فقط تا آخر خونده میشه

در پاسخ به نظر ناشناس، مردم ایران همت عزیز و خانوادهاش را دوست دارند. اما بروید سخنان امثال ذوالنور و دوستانش را درباره این خانواده و شهید عزیز باکر ی مرور کنید.!! تا آنجا که دیده ام بهار نیوز همیشه از همت و خانواده ارجمندش حمایت کرده است. قرار نبوده غیر از این باشد.

واقعا نویسنده مطلب مصداق" کمثل الحمار یحمل اسفارا" است.

شیوا

شهاب

قصدم توهین نیست آیه می فرمایید کتاب ها را حمل می کنند در حالی که نمی دانند چه چیزی حمل می کنند. اومدی وقیحانه شخصیت پدر شهید گرانقدر هسته ای را ترور کردی بعد می گی قصد توهین نداری.

۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

حمایت ایشان از جلیلی هم هیچ اشکالی نداره همانطوری که رهبری فرموند که در انتخابات به نامزدی که بدانند خوب است رای می دهند.

۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳

۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

به نظر شما شان روحانی بالاست یا پدر شهید بودن؟

19

من با اصولگراها میانه خوبی ندارم

ولی به یاد زمانی که امثال شماها جرئت نفس کشیدن نداشتید

درود بر شرف خانواده ی شهید احمدی روشن _یه سوال دارم اونموقع که خواهران اشراقی توی سخنرانی ها _مصاحبه ها _عکس ها و صفحه های شخصی

خانم الهام این دفعه مذاکرات میخواهیم بریم شما را با آقا احمدی نژادو مشایی وبهمنی وخاوری دزده و...خانوادهاشان ورسایی و...

تجلیل از شهدای هسته ای با جلوگیری از پایمال شدن خونشون انجام میشه نه با لوح تقدیر. به چه قیمتی خون شهدای هسته ای معامله شد؟!

همینه یه مدت نعره میزنید بعدش تشریف می برید کما

به امام و شهدا و انقلاب و عقاید اسلامی توهین میکردن چرا ننوشتید نام امام فدای بی پروایی نوه ها شد

نظرم رو بایکوت نکنی

آزاده

۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳

۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳

رهگذر

۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹

۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

چرا این حرف های صدقه سری را زمان دولت محمود نمی زدید

آره منظور تون این 8 سال است

سلام نظرم پخش نمیشه پدر درراه این حدف پسرش از دست داده داردمیسوزد شاید خوشحال باشدکه نیست اخراج دوستان ببیند که برای خوش گذرانی عده ای قرداد ترکمنچای امضا می کنند جشن میگیرند

مینا

چقدر پروئید

۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶

از یه طرف این همه زحمتی که کشیده شده دارید حدر می دید

گمنام

۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

از اون طرف دارید از شهدای هسته ای به نفع خودتون استفاده سیاسی می کنید.

101

تازه به پدر احمدی روشن هم اعتراض می کنید که چرا شرکت نکرده

۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳

23

9

دلش نخواسته. اصلا عملکرد شما رو قبول نداره.

شما ها که داد از کو آزادی می زنید و اینکه نظر هر کسی محترمه برای شرکت نکردن احمدی روشن این همه جنجال می کنید.

افتخار تاریخی!!!!!

اینا از همون طیفی هستند که از پهلوی شهیدشون دارن نون میخورن قبل از شهادت پسرش کی اصلا این آقا را میشناخت؟ پارسال هم در دیدار خانواده شهدای هسته ای با آقای رفسنجانی نرفت و یه مصاحبه سراسر دروغ و توهین آمیز علیه آقای رفسنجانی کرد

بخدا اگر حکومت دست شما ها بیفته مثل رضا قلدر دهن مخالف رو خورد می کنید.

جواب خون شهدا رو شماها میتونی بدی

مردم خر نیستند

شما به هم حزبی های خودتون اگه نظر مخالف داشته باشه رحم نمی کنید چه برسه دیگران

انقد به شعور به ملت توهین نکنید

علی

مطمئنم نظرم رو پخش نمی کنید و لی گفتم بنویسم حداقل خودتون بخونید.

البته از نظر شماها ملت فقط اونهایی هستند که بهتون رای دادند

دست پدر شهید احمدی روشن درد نکنه

۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

من انتظار داشتم خانواده بقیه شهدای هسته ای هم توی مراسم شرکت نمی کردند

۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

حسین

همسر شهید روشن انسانی مستقل و تحصیل کرده است خودش باید تصمیم بگیره مگه دوره تیرکمونه که منتظر اذن پدر شوهرش نشسته ما دوست داشتیم علی کوچولو را هم می دیدیم

اگر فرزند خودتون کشته شده بود باز هم نظرتون همین بود؟

۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

سبحان

۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

تو چه کاره ای؟ که انتظار داشتی ؟ متعصب !!!

10

2

سیده

چرا جو گیرشدید .انگار خودتونم باورتون شده که یک توافق خیلی جدی خوب به نفع ملت انجام گرفته، لااقل وقتی تبلیغات می کنید خودتون تحت تاثیر قرار نگیرید، دادن این همه امتیاز به طرف غربی که خوشحالی نداره باید گریه کرد .اگه قرار بود همه فعالیت های هسته ای متوقف بشه که احتیاج به شهید دادن نبود همون اول همه فعالیت های توسعه ای رو تعتیل می کردیم .شهید هم نمی دادیم.

خانواده شهدا برگردن همه حق دارند وجایگاهشان باید حفظ شود وخودشان را درگیر مسائل سیاسی نکنند

۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

امین

۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸

طرفداران آقایان احمدی نژاد وجلیلی که بخاطر بسیجی بودن وداشتن امتیازات ایثارگری در امتحانات دبیرستانی شاهد و نمونه استخدام وکمکهای مادی ومعنوی بهره مند گردیده اند با روی کار آمدن دولت اقای روحانی منافع خود را در خطر میبینند و همانند رئیس و مرید خود بگم بگم میکنند.

۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

شما این همه تشکر رو ول کردید به پدرشهید چسبیدید؟ اگر توهین نکردید پس چیکار کردید؟

۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶

مایه آبروریزی هستش، کم نداریم حضراتی که از خون شهدا مایه میذارن و بعد آبروریزی میکنن.

81

مهشید

۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸

21

۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

من عاشق خانواده احمدی روشنم

شهدا همه عزیزند چه احمدی روشن چه همت وچه ان سربازی که در یک روستای دور افتاده به خاک سپرده شده برای مردم همه داری یک جایگاه هستند انهم فدای جانشان در راه وطن

ولایی فدایی وعاشق رهبرن

خانواده شهدااگرواقعااعتقاددارندکه درراه ذانقلاب ورهبری هستندلطفا خون شهیدشان رابه نظرات شخصی که تنهاجنبه هوای نفس داردپایمال نکنند.امروزنظررهبرهم همانگونه است که آقای روحانی انجام میدهند...

داود

۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸

۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

چقدر هم تبعیت میکنید از تیتر روزنامه کذائی رسائی معلومه تبعیتتون.

12

احسنت به این پدر که چنین پسری را پرورش داده

خدا عزتشو زیاد کنه

باران

چرا یک طرفه قضاوت می کنید . کدام شاهکار در زمینه هسته ای انجام شد ما که همه چیز را تعلیق کردیم و هیچی نگرفتیم . زحمتهای دولت قبلی و خون شهدا پایمال شد. پدر شهید احمدی روش حق دارد.

۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶

۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸

۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

64

نظر هرکسی محترم است شلوغش نکنید

ببخشید که ایشون برای رای دادنشون ار شما اجازه نگرفتن! مطلبتون واقعا تاسف آوره ! چرا جوابی به سوال ایشون در مورد درو کردن همکاران شهید احمدی روشن نمی دید؟

تو هم یکی از همین شلوغ کن ها و احمدی نژادی هستی و جلیلی !!!!!ول کنین برین دوره تون تمام شد!

منم بعید می دونم نظرم رو منتشر کنید!

یکی

۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸

سحرخیز

۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

متاسفم برای نویسنده زیرا در کلمات ونوشتارش بغض وغرض هویداست سلایق شخصی است وباید به ان احترام کذاشت خصوصا این خانوادها

سلام گیر دادیا!!!!!!!

آشنا

چون اون افراد براساس رابطه و سفارش برخی ها دراونجاحضورداشتندنه براساس شایستگی شان.

خب هر کسی از یک طیفه فکریه دیگه

یادمون باشه اونا 4 سال پیش حداقل(بازم میگم حداقل) رای 13 میلیونی ما رو ندید گرفتن و 4 سال رو مخ ما راه رفتن، حالا بهتره ما اون رویه رو ادامه ندیم. بپذیریم که تعدد فکری و سلیقه خوبه

۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸

ضمن اینکه منم به عنوان یکی از خانواده شهدا توافق ژنو رو به همه تبریک میگم و خوشحالم از اینکه بالاخره از بن بست خارج شدیم اما در عین حال مطلبتون رو نمی پسندم

۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶

قرار نیست همه یکجور فکر کنیم

همونطور که خانواده ما بارها دعوت مقامات و مراسمات سپاه رو به هزار دلیل رد کردن ایشون هم دوست داشته که تو این مراسم شرکت نکنه

بابا جان ، به پیر به پیغمبر این احمدی روشن دانشمند نبوده ، وی معاون بازرگانی ساده یکی از شرکتهای تابعه سازمان انرژی اتمی بود ، وقتی یه نفر رو بیخود و بی جهت تا این حد بالا میبرند باید فکر همچین مواقعی رو هم بکنند

70

بماند

س م ر ب

حق دارن، جوونش برای همین راه شهید شد، حالا دودستی دادین دشمن...

۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

کارمند

۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

متاسفانه صحبت از رهبری و نظام و حرفای امام، شده ابزاری واسه این افراطیون جنگ طلب واسه رسیدن به هدفهای خاص خودشون، خدارو شکر اقلیت هستن و در حد نظر دادن به این دستاورد تاریخی نیستن.

اگه به قول شما ایشون یه معاون ساده هم بوده باشه برای این مملکت جون و خونشو داده شماه هم لیاقتت رو نشون بده برو انجا کار کن ولو کف ساختمون رو تی بزن ببین میان سراغت ترورت کنن؟؟!! توهین نکن به کسی که دستش از این دنیا کوتاهه هر چند شهدا زنده اند و این مائیم که دست و زبون درازی می کنیم

حرفای رهبر، ملت، این جماعت و اسراییل رو با هم مقایسه کنید بعد به یک نتیجه مشخص و خاص میرسید.

دیگه مشخصه که فتنه گرای اصلی چه کسای هستند.

پدران چند شهید در این مملکت زیادند و احترامشان واجب ولی نباید غفلت زده شد و در دام کسانی ( آدمهای بی تجربه و بی تخصص و بی تقوا) بیفتند که ابزار دست شوند . یا علی

۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸

سعید

۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

وقتی خون شهدای هسته ای را پایمال کرده اند، معلوم است که خانواده هایشان عکس العمل نشان میدهند.

تعطیلی هسته ای که افتخار ندارد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید