نشریه ۹ دی حمید رسایی با تیتر جام زهر منتشر شد

هفته نامه «۹ دی» متعلق به حمید رسایی شماره جدید خود را به ویژه نامه‌ای در باره توافق ژنو تبدیل کرده و از این توافق نامه با تی‌تر بزرگ در صفحه اول، به عنوان «جام زهر» نام برده است.

۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی در سر مقاله این شماره نشریه خود با عنوان «چرا توافق نامه ژنو را باخت می‌دانیم»، به انتقاد از توافق هسته‌ای ایران با غرب پرداخت و نوشت که بسیاری از چهره‌ها که این توافق نامه را یک پیروزی می‌خوانند، بدبینی ۹ دی را به جا می‌دانند.

صفحه اول شماره روز شنبه نشریه ۹ دی با روتیتر «توافق نامه ژنو» و تیتر بزرگ «جام زهر» منتشر شده است.

رسایی معتقد است، جمهوری اسلامی با این توافق نامه در ازای پرداخت امتیاز‌ها و تعهدات سنگین٬ «سراب» لغو تحریم‌ها را به دست آورده است.

عالی بود .چقدر احمدی نژاد منت کشید و آمریکا و اوباما محلش نگذاشتند.

«نه تحریمی برداشته شد نه غنی سازی تثبیت شد»، «جزییات و متن توافقنامه ژنو را منتشر کنید»، چطور تعجیل ظریف برای بهره برداری داخلی، دستان ایران را خالی کرد» و «آنچه از ما بردند و بازی را بردند» از دیگر مطالب نشریه متعلق به حمید رسایی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران از تیم مذاکره کننده هسته‌ای تقدیر کردند و عامل موفقیت‌ها را فضل الهی، دعا و پشتبانی ملت، دانستند.

مراجع عظام تقلید قم نیز از تیم مذاکره کننده هسته‌ای و شخص دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران تقدیر و تشکر کردند.

۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴

یک روز پس از آنکه ظریف در مجلس شورای اسلامی حضور یافت و جزییات توافق نامه ژنو را تشریح کرد، محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور حمایت می‌کند.

پیش از این، دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز مراتب قدردانی خود را از دیپلماسی دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده هسته‌ای اعلام کرد.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در تازه‌ترین اظهارات خود در باره برخی منتقدان توافق نامه ژنو گفت: افرادی که مخالفت می‌کنند مگر نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را مطالعه نکرده‌اند؟

رسایی !رسایی! تو نور چشم مایی ! ( نقل قول از نتانیاهو 1)

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۳۴

امیر قمی

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۵

۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

میرحسین از مشهد

|

سلام نو تو که خودت توی خبر نمره رو به اقای رسایی دادی دیگه مگه مرض داری که از مردم نظر میخوای؟

۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

24خرداد

5

۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

42

پاسخ

احمدی نژاد به زباله دان تاریخ پیوست.

یکی به این بنده خدا اب بده بد میسوزه

ناشناس

۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

انشاالله اسمش را تو خواب هم نشنویم.

ایمان از مشهد

47

۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

این تحمل و نقد پذیری دولت ستودنی هست مثل دولت بی تدبیر احمدی نزاد نیست که با بستن روزنامها و حمله به سفارتخانهای بدون دفاع و غارت کردن و اتش زدن اموالشان ان را انقلاب بداند و هر منتقدی را یا راهی زندان کرد یا حصر خانگی و در حرف دلار 500 تومان و در عمل 4000 تومان برید گم شید اشغالها

رسایی ونتانیاهو تفاوتی باهم نمیکنند

کیوان

رسایی از تحریم ها سود برده

۰۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶

پاسخ ها

پاسخ :

استاد, استاد؛ اجازه اجازه اجازه ؛ بگم ... چرا همه ی نمرات را روی یک منحنی نبردی؟

۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

شایدم از برادر مرتضوی

۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

6

34

آقای رساییه دیگه!!! چندوقت دیگه تحملش میکنیم

۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹

32

تنانیاهو دوم رسایی

منتظر

۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

12

7

همه اینهایی که رضایت وخشنودی قلبی خود را از خودباختگی مقابلغرب با متن پاسخ مقام معظم رهبری میپوشانند،طی چهار رسال اخیر با اینکه بارها رهبریت معظم مسائل مربوط به جریان انحراف را حاشیه خواندند،به فرمایشات ایشان اهمیتی ندادند وبا ایشان زاویه گرفتند.اگر بصیرت داشتند متوجه میشدند که پاسخی که مقام معظم رهبری مرقوم فرمودند همان جام زهری بودکه نوشیدند.

۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶

شماکجااین درس سیاست را آموختید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هموطن

۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

8

25

آقای رسائی ماموریت جبهه پایداری را انجام میدهد که همانا ضدیت و اعلام جنگ علیه دولت است.این آقا نه کاری به موفقیت در انجام کارها دارد و نه به عدم موفقیت آنها . رسائی اساسا و بر مبنای نگاه سیاسی مخالف دولت آقای روحانی میباشد و برای وی توفیری ندارد که دولت موفق عمل کند و غیر آن.

هموطن دیگر

۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

ضدیت جبهه پایداری با دولت نیست بلکه با خط و منش امام خمینی است اینها می ترسند که باطن خود را آشکار کنند برای اثبات این نظر به تاریخچه سیاسی سردمدارشان مراجعه نمایید.

آسمان

۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

29

11

اتفاقا خیلی هم بی ربط نگفته،راستی دلتون به خودروهای خارجی خوش نباشه آخه اونها بیشتر متضرر بودند تا ما(به علت عدم فروششان به کشورمان) و حالا خوش خوشانشونه.راستی آقای روحانی نقل قولی که از احمدی نژاد کردی(انتقاد و متلک)در خصوص کاغذ پاره خود وزیرت هم فردای صحبت هایتان به همان کاغذ پاره ها اشاره کردند و مهر تاییدی بر گفته های آقای احمدی نژاد زدند!!!

۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

آسمان جان شما هم از همان آدمهائی هستی که در هشت سال گذشته دروغ تحویل ملت دادند و از شرایط سخت کشور منفعتهای کلان بردند. تو عزیزم نمیتوانی خودت را جای مریضی که مرگ و زندگیش بسته به داروئی است که بخاطر تحریمهایی که مدیران نالایق و آدمهای شعارزده مثل خودتان باعث شدید قرار دهید . درود بر شرف کسانیکه مردم را فقط چهار میلیون رای جلیلی نمیدانند و برای همه مردم زحمت میکشند. امثال شما باخته اید و آنقدر کینه توز و انحصارطلبید که یک باخت انتخاباتی داخلی را حاضرید برای اطفای آتش حسد و کینه تان به یک باخت بین المللی تبدیل کرده و همصدای صهیونیستها و نوکر بی جیره و مواجب آنهاگردیده اید

۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱

ناشناس عزیز:اتفاقا اشتباه نکنید منم مال این مرز و بوم هستم اگر شما بطور مثال فرزند خود را در محدودیت بگذاری(با برنامه ریزی)او به اهداف بزرگی دست خواهد یافت تحریم ها علاوه بر ضررهایی که داشت یا دارد منفعت های بیشتری نیز دارد چرا که ما به همان داروهایی که شما فرمودید دست خواهیم یافت(شاید در دراز مدت این اتفاق بیافتد)اما بالاخره لازم است.هر طرحی برای عده ای منفعت و عده ای را نیز متضرر میکند(حتی باران خداوند یا دیگر نزولات آسمانی)برای عده ای باران نعمت و برای عده ای نیز نقمت تلقی می شود)بستگی به دیدگاه خداشناسی و ایمان قلبی ما دارد.آمریکایی ها همین کارها رو کرده اند که ما محتاج به داروهای آنان هستیم.انشالله مشکل همه مردمان با ایمان و انسان های واقعی حل شود.درسته بنده موافق احمدی نژاد هستم اما دلیلی نداره به روحانی یا فکر شما توهین کنم نقدی کردم بر گفته اخیر ایشان.در ضمن ما نه کینه ای داریم و نه حسد می ورزیم کسانی که در اغتشاشات 88 دست داشتند و مخالف نظام و احمدی نژاد بودند این خصلت را داشتند وگرنه ما هم میتوانستیم بگوییم تقلب شده و رای قالیباف را دزدیدند(مثال زدم سوء برداشت نکنید-هر چند قالیباف را قبول ندارم) از همه اینها که بگذریم:اگر مسلمان واقعی شیعه هستید دلتان را به این آمریکایی ها و صهیونیست ها و مستکبرین خوش نکنید!چرا؟

اعتقاد مسلمان واقعی شیعه:

- امام زمان بالاخره باید ظهور کند.

- ظهور ایشان برای برقراری عدالت است.

- عدالت جنگ می طلبد.

- جنگ با کفار و مستکبرین.

- از نظر ما آمریکا و صهیونیست ها و... و حتی عده ای در داخل کشورمان جزو آنها به شمار می روند.

- پس بالاخره بایستی با آنان جنگی رخ دهد.

- پس اگر میگوییم مهدی بیا مهدی بیا باید انتظار چنین رخدادهایی را داشت.

نکته: البته دست تیم مذاکره کننده درد نکنه اما امیدواریم بعدها از پشت پرده این توافقات چیزی بیرون نیاید و یا جام زهری به آقایمان نداده باشند.به امید حق.

کاوه

۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳

آسمان خان!

شما دارید مغالطه‌ای آشکار می‌کنید؛ مشابه انجمن حجتی‌ها قایل به «برهم زدن دنیا، جهت تعجیل در فرج» هستید. این دیدگاه نزد هیچ انسانی پذیرفته نیست!

دیدگاه معقولتر چنین است: مردم جهان رو به پیشرفت حرکت می‌کنند؛ وضع جهان بهبود می‌یابد و بشر در تمدن و فرهنگ به حدی می‌رسد که دیگر داشته هایش آنچنان کافی به نظر نمی‌رسد و «ذهن نوع بشر» کفاف تمدن را نمی‌دهد. آنجاست که لحظه موعودست....

شما و همفکران شما، این سختی را بر مردم تحمیل کرده اید. این با الگوهای رفتاری معصومین و پیامبر خدا (علیهم‌السلام) تضادی آشکار دارد.

ختم کلام: شکمت سیره برادر!

۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

3

جام زهر را مردم در انتخابات به این جماعت خوراندند.

۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

24

۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

2

28

احتمالا این رسایی با عالم غیب و هاله نورانی و... ارتباطاتی دارد که اینگونه می تازد

امثال این آقا به زبان مطیع رهبرند ولی در عمل رهبری را پشت سر میگذارند و میخواند خودسر عمل کنند

افسار گسیخته

۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

خودت که بدتری هم از رهبری تبعیت نمیکنی و هم خودسر عمل کردی!!!چرا؟

چون بدون دلیل و مدرکی تهمت عالم غیب و هاله نورانی را به ایشان زدی.

۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

20

تا کور شود هر آنکه نتواند دید..(ما در 24 خرداد 92 به افراط گرایی و خشونت نه گفتیم..)

زمین

۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱

خاتمی 22 میلیون رای

احمدی نژاد نزدیک 25 میلیون

روحانی 18 میلیون بابت(عارف-لباس روحانیتش-رفسنجانی-خاتمی-موسوی-مخالفان نظام و رهبری و تازه خودش)

زهرا

۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

حداقل رای سازی نیود رای بود رای می فهمی .ضمن اینکه یک نفر به 5 نفر. به دور دوم میکشید دیگه شما باید کرکرهاتون را حسابی پایین می کشیدید.

۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

مصطفی

۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

14

خدا وکیلی بیکارید نشریه 9دی می خونید؟

برید تصمیم کبری بخونید حد اقل یه تجدید خاطره بشه براتون

پفک نمکی

۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱

اتفاقا تصمیم کبری مال بیکارهاست-الان وقت تصمیم صغری است.

۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

4

9

۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰

0

10

«... من در اینجا از مادران و پدران و خواهران و برادران و همسران و فرزندان شهدا و جانبازان به خاطر تحلیلهای غلط این روزها رسماً معذرت می‏خواهم و از خداوند می‏خواهم مرا در کنار شهدای جنگ تحمیلی بپذیرد. ما در جنگ برای یک لحظه هم نادم و پشیمان از عملکرد خود نیستیم. راستی مگر فراموش کرده‏ایم که ما برای ادای تکلیف جنگیده‏ایم و نتیجه فرع آن بوده است. ملت ما تا آن روز که احساس کرد که توان و تکلیف جنگ دارد به وظیفه خود عمل نمود. و خوشا به حال آنان که تا لحظه آخر هم تردید ننمودند، آن ساعتی هم که مصلحت بقای انقلاب را در قبول قطعنامه دید و گردن نهاد، باز به وظیفه خود عمل کرده است، آیا از اینکه به وظیفه خود عمل کرده است نگران باشد؟...» (صحیفه امام، ج‏21، ص: 284)

۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲

آقای رسایی کسی نظر شما و امثال شما را نمیخواهد مردم از امثال شماها که همیشه سازتون کوک نشده میزنید خسته شده اند شما به چه جراتی روی حرف رهبرمعظم حرف میزنید؟مردم هم راضی هستند فقط شما و امثال شما ها که منافعتان در خطر افتاده ناراضی هستید که خوب خودتان را همگی نشان دادید!!!!

۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳

1

خود شون حاضر بودن به آمریکا همه چی بدن تا با آنها رابطه برقرار کنه اما جامعه جهانی هشیارتر از آن هست تا با کسی که به ملت خود خیانت کرده اعتماد کنه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید