۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

شما دیگه خیلی رو دارید. 8 سال کار دولت خودتونو انجام دادید دیدیم آخرش چی شد. شرم کنید

۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

بفرما قلیون

ali

۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

2

17

سهرابی استاندار سابق استان مرکزی )احمدی نزادی(استاندار خراسان رضوی می شود؟

وا مصیبتا! از دولت روحانی بعیده! ایشون رمانی که سفیر در امارات بود پیشنهاد فروش زمین های ایران به امارات را داده بود

شما یه سوالی لز اراکی ها بکنید ببیند که چه فامیل باری در مناسب استانی به راه افتاده بود

۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

0

16

اعضا جبهه پایداری با گستاخی هنوز در وزارتخانه ها می تازند نمونه بارز آن عباس مسجدی در وزارت بهداشت است که مسئولیت جذب هیئت علمی را دارد! از طرف دیگر سازمان غذا و دارو هم لانه زنبوری است که دیناروند رفقای خود را در آنجا جمع کرده و آنجا هم لانه پایداری ها است !

امیر

۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

38

اتفاقا چند روز پیش همین آقای فرماندار در روند برگزاری همایش اصلاح طلبان که تو سالن پارک ورشو برگزار شد ، خیلی سنگ اندازی کرد ، تقریبا یک ساعت مردم و مسئولین برگزاری همایشو پشت در نگه داشته بودند. ولی ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم ، اصلاحات پیروز است.

صمدی

۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

24

شهرکی فرد سالمی نیست. نباید تو این مسئولیت مهم باشه

۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

12

ایشون پسرخاله آقای صولت مرتضوی هستند.زمانی که آقای مرتضوی فرماندار بیرجند بودن معاون سیاسی شون بودن.و در دولت نهم که آقای مرتضوی استاندار خراسان جنوبی بودن.ایشون معاون سیاسی بودن.در دولت دهم هم استاندار البرز شدن.

محمدبیرجند

۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶

به والله قسم (قسم جلاله)درانتخابات 88ایشان درجمع نمایندگان فرماندار وشورای نگهبان برای برگزاری انتخابات (دربیرجند)رسما ازاحمدی نژادحمایت واصلاح طلبان را خائن خواندوصاحتا گفت.....چه غلطی می خواهند بکنند

۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

7

اقای روحانی درانتخاب وزیر کشور اشتباه کرد وزیر کشوری که عملکرد خوبی ندارد جه فایده

رضا

۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶

5

سلام نو:جای تاسف است اقایان با این همه سروصدا درمورد تحمل مخالف طاقت حضور یک فرماندار را ندارند .داد میزننداقای روحانی داس بیار

۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸

داس نه عزیزم دوست بیار.

دوست

۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶

اقای فرهادی بسیار انسان معتدل میباشد

درخصوص اقای شهرکی موافقم

۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷

اقای روحانی بایست بدانددراین کشورتادولت شایسته ،همگون وهمفکری ازمرکزتادهات ایجادنکندبالاخره ناموفق است ،قدری زمان تغییرمی کند.فکرونگاه همگون اصولی،رمزاصلی موفقیت این سیستم است.احساسات تصادفی ا ست .ماتجربه رازودبایگانی می کنیم.

۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷

جای تاسف فرماندار بزرگ تهران دارای مدرک لیسانس معارف است.وازنزدیکان ودوستان آقای مشائی است.

۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸

انتخاب فرماندار برای قزوین هم تعریفی ندارد لطفا کسان که قبلا ازموده شدن دوبار ه بخاطر باند بازیاشون سر کار نیارید.

۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸

آقای روحانی دیدید که وزارت کشور را به لاریجانی دادید و مجلس بدون حرف شنوی از ایشان, سفت و سخت جلوتون وایساده. فرمانداران وابسته به جریان فاسدانحرافی همه سرکارند. ولی همین مجلس, زمان احمدی نژاد خواب بود.

فرمانفرما

۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸

فرماندار شهرستان تیران و کرون هم که از مدیران احمدینژاد است تقریبا شرایط مشابهی دارد ولی در چرخشی جالب اخیرا اعلام کرده است که اصلاح طلب بوده و توانسته با تیزهوشی و جسارت در بدنه اصولگرایان و دوستان مشایی نفوذ کند.

اما چیزی که در این باره می توان گفت این که پس از پیروزی دکتر روحانی، وقتی هواداران دکتر روحانی قصد برگزاری جشن پیروزی داشتند به بهانه های واهی از برگزاری این جشن خودداری کرد و پس از پیروزی دولت تدبیر و امید انگیزه خود را از دست داده و حضور وی را در اکثر جلسات شورای اداری و سایر جلسات شهرستان کمرنگ کرده است و اکثرا معاون او که از مریدان جان برکف احمدینژاد و مشایی است جلسات را مدیریت می کند

۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰

9

اصلاح طلبان گول روحانی رو خوردند خیت خیت خیت بو دماغ سوخته میاد

۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱

سیاست بذاریم کنار با کدوم منطق از دولت دهم دفاع می کنید با اختلاسهای کلان با تورم با بیکاری با گرانی با اصول اخلاقی فراموش شده با ترویج افکار و رفتار مادیگرایی با کهریزک با دروغ با سفسطه با چابلوسی با پارتیبازی شایدم عجولانه و بی برنامه

دوست اصولگرا مخفیانه بیاندیش دروغ مقدس شد اما با خودت صادق باش

رضایی

۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱

سلام نو همون چیره خواران کروبی و موسوی خوئینی ها در روزنامه سلام هستند. لذا شما هم دست کمی از دولت پیشین نداریدو دیروز اونا خون ریختن امروز شما.

۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲

این اقایان همه دست نشانده لاریجانی اند خود همون شهرکی(معاون سیاسی فرماندار تهران)تا حالا تونسته برا 8 تا استان مدیرکل سیاسی و فرماندار هماهنگ کنه و همچنان با کمک رئیس مجلس در تلاشه که بتونه مدیریت انتخابات استانها و شهر های تاثیر گذار رو بدست بگیریه در حال حاضر هم داره روی گزینه مدیر کل سیاسی امنیتی انتخابات استانداری استان گلستان (دکتر جعفر رجبلو) از طریق نماینده های اون استان لابی می کنه ودر صدد که یکی از نیرو های وفادار به خودش رو که از بومی های استان گلستان هم است رو اونجا منصوب کنه و تا حالا تونستند حمایت چند نفراز مجلسیها به واسطه ارتباطات قبلیش با مجلس که از طریق مرکز پژوهشهای مجلسه جلب کنند این اقا در صورت نهایی شدن یکی از جوانترین مدیر های دولت تدبیر و امید میشه در حال حاضر در یک سازمان امنیتی مشغول و در دانشگاه هم تدریس می کند و وقبلا هم عضو چندین کارگروه و کمیسیون امنیتی و سیاسی در استانداری و فرمانداری تهران بوده است

فرمانداری تهران در اختیار افراطیون! آقای روحانی رسیدگی کنید

اما نکته قابل توجه در مبحث انتصابات سیاسی در دولت، تنها به دولت نهم و باند مشایی مربوط نمی‌شود، بلکه مواردی نیز وجود دارد که می‌توان ردپای اختلاف احمدی‌نژاد با حامیان قدیمی‌اش، یعنی اعضای جبهه پایداری و دیگر گروه‌های افراطی را در آن مشاهده کرد.

یادداشت روز: شفاف سازی امر مبارکی است که رئیس جمهور محبوبمان، دکتر روحانی، در تبلیغات انتخاباتی خود هم به آن تاکید داشت و در پایان ۱۰۰ روز نخست دولتش، اهتمام خود را به این حق اساسی ملت اعلام کرد.

رویکرد دکتر روحانی در ارائه گزارش ۱۰۰ روزه بیشتر به مسائل اقتصادی و سیاست خارجه معطوف بود و مسائل و مصائبی که دولت قبلی در زمینه سیاست داخلی بوجود آورده بود، تقریبا مغفول ماند. مردم ایران از آقای رئیس جمهور انتظار داشتند که به طور شفاف از وضعیت نیروهای سیاسی افراطی در سازمان‌ها و نهاد‌های دولت سخن بگوید و از نقش افرادی که با دوپینگ سیاسی و سوار بر اتوبوس احمدی‌نژاد به دولت راه یافته‌اند، پرده بردارد.

برای نمونه می‌توان به عزل شبانۀ محسن نائبی و انتصاب عیسی فرهادی به سمت فرمانداری تهران اشاره کرد. محسن نائبی که در خرداد سال ۸۹ با حکم مرتضی تمدن (استاندار وقت) فرماندار تهران شده بود، در آبان سال گذشته و دقیقا در ایامی که اختلافات جبهه پایداری با احمدی‌نژاد و باند مشایی به اوج رسیده بود، در نیمه شب ۲۴آبان به طور ناگهانی عزل شد و بلافاصله حکم فرماندار شدن عیس فرهادی توسط وزیر کشور امضا شد.

همکاری محسن نائبی با احمدی‌نژاد به دفتر نظارت بر انتخابات در استانداری اردبیل بر می‌گردد که این همکاری در شهرداری تهران هم ادامه یافت و در ‌‌نهایت به فرمانداری شهر تهران رسید. اما حذف این یار دیرین احمدی‌نژاد و انتصاب یکی از چهره‌های نزدیک به جبهه پایداری، آن هم در زمانی که اعضای این جبهه از برنامه ریزی ویژه برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ سخن می‌گفتند، حرف و حدیث‌هایی را برای فرماندار جدید تهران بوجود آورد.

شاید بتوان مهم‌ترین ماموریت فرهادی را برگزاری انتخابات ۲۴خرداد و تسهیل شرایط برای جبهه پایداری دانست. نشان این امر هم متاسفانه در ماه‌های منتهی به انتخابات به وضوح مشاهده شد. در حالیکه احزاب قانونی اصلاح‌طلب و حتی برخی از گروه‌های اصولگرا، برای برگزاری میتینگ و همایش با مشکل مواجه بودند، جبهه پایداری و نزدیکان این جریان همایش‌های متعددی را با همکاری فرمانداری در سطح شهر تهران برگزار کردند. این در حالی است که این جبهه هنوز مجوزی از ماده۱۰ احزاب و وزارت کشور نگرفته است و طبیعتاٌ می‌بایست نسبت به احزاب ریشه دار و قانونی در الویت پایین تری برای اخذ مجوز از فرمانداری تهران قرار داشته باشد.

به هر حال فرهادی در یک سال گذشته بار‌ها ارادت خود را به اصولگراهای افراطی نشان داده است و ارتباط صمیمی و تنگاتنگ وی با خبرگزاری تسنیم که از رسانه‌های جریانات تندرو محسوب می‌شود بر کسی پوشیده نیست. اما جای تعجب دارد که چطور چنین افرادی هنوز در دولتی که مدعی اعتدال و میانه روی است حضور دارند و به عنوان عنصری برای پیاده سازی خطوط فکری نهادهای خاص(!) ایفای نقش می‌نمایند. در هر حاضر با وجود افرادی چون وحید امیدی شهرکی به عنوان معاون سیاسی فرماندار و عیسی فرهادی به عنوان فرماندار تهران که گرایشات سیاسی آن‌ها اظهر من‌الشمس است و با نظر به در راه بودن انتخابات مجلس، به نظر می‌رسد بهتر باشد که دولت آقای روحانی در این خصوص تدبیری کند و افراد شایسته‌تری را به این مسئولیت بگمارد.

البته هنوز برای قضاوت در مورد رفتار سیاسی دولت یازدهم کمی زود است و می‌توان امیدوار بود که همکاران دکتر روحانی، در ادامۀ راه، دست تندرو‌ها را از این دولت مردمی کوتاه کنند و اجازه ندهند با فراغ بال عرصه را برای جولان دادن جریانات متبوعشان فراهم کنند.

آری، اکنون زمان آن رسیده است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد تحقق شعار عدالت در مورد احزاب و جریانات گوناگون باشیم.

/سلام نو آمادگی دارد تا توضیحات فرمانداری تهران را نیز منتشر نماید.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۲۴

در انتظار بررسی: ۱

غیر قابل انتشار: ۱

صبا

|

۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

3

34

پاسخ

واقعا باید یه فکری به حال اینها بشه. طرف رسما عامل {...} است و اونجا مسئولیت داره. بعید میدونم از خود وزیر هم تبعیت داشته باشن.

پاسخ ها

عبادی

۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶

پس اعتدال یعنی همه باید از همفکران شما باشند لطفا در لغت نامه معنی جدید اعتدال را بنویسید .

فرض کنید حالا پایان عمر دولت آقای روحانی باشد آیا سزاورا است دولت جدید بگوید آنهایی که با قطار آقای روحانی آمدند و یا بدون بلیط سوار شدند همه حتی دهدارهای همسو با روحانی باید حذف شوند ؟

آیا این خود یک افراطی گرایی نیست؟

فردا مشخص میشود .

ناشناس

۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

55

1

جمع کنید بابااااااااااا

روحانی خیلی هم دلش بخواد که نیروی جبهه پایداری کار دولتش رو انجام بده..

هدایتی

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید