باشگاه بارسلونا به دنبال جذب بازیکن آرژانتینی تیم اینتر میلان است اما گویا اینتر به راحتی حاضر نیست این بازیکن را از دست بدهد.

به گزارش سلام نو، بارسلونا پس از مصدومیت اخیر سوارز و دوری 4 ماهه ی او از میادین، به این نتیجه رسیده است که برای فصل بعد، یک مهاجم شماره 9 باکیفیت و بزرگ را جذب کند. مصدومیت سوارز باعث شد تا بارسا ماه گذشته مارتین برایثویت را از لگانس جذب کند اما او بیشتر یک وینگر است تا یک مهاجم نوک.

گزینه اول بارسا کسی نیست جز لائوتارو مارتینز ستاره خط حمله اینتر اما باشگاه ایتالیایی به هر قیمتی حاضر به واگذاری لائوتارو نیست.

روز گذشته ادعا شد که بارسا حاضر است 90 میلیون یورو به علاوه آرتورو ویدال را به اینتر بدهد و لائوتارو را بگیرد اما امروز توتواسپورت ادعا کرد که اینتر خواهان آرتور ملو به جای ویدال است. آرتور که سال گذشته از گرمیو به بارسا پیوست، با 23 سال سن، یکی از امیدهای آینده بارسا محسوب می شود و بسیار بعید است که با پیشنهاد اینتر موافقت شود.

طبق ادعای این منبع، اینتر همچنین به کارلس آلنیا و ژان کلر تودیبو دو بازیکن دیگر بارسا هم علاقه مند است. آلنیا ژانویه به صورت قرضی راهی بتیس شد و تودیبو هم به صورت قرضی ولی با بند خرید راهی شالکه شده است.

در همین رابطه گفته می شود که اینتر از حالا به دنبال جذب جانشین لائوتارو است و برای این مهم، روی دووان زاپاتا مهاجم کلمبیایی آتالانتا و اولیویه ژیرو نظر مثبت دارد.

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید