طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از امروز چهارشنبه 21 خرداد 1399 قسمت اول سریال «موچین» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد، به بهانه پخش سریال «موچین» در شبکه نمایش خانگی به بررسی این سریال پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : سریال «موچین» به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری در 18 قسمت 45 دقیقه ای و در ژانر کمدی - اجتماعی تولید شده و قرار است از  امروز 21 خرداد 1399 هر هفته چهارشنبه در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

پس از مدت ها در شبکه نمایش خانگی سریال طنزی با عنوان «موچین» تولید شده که می تواند رقیب بسیار جدی سایر سریال های در حال پخش همچون «خواب زده» و «همگناه» باشد، لازم به ذکر است آخرین سریال طنز پخش شده در شبکه نمایش خانگی سریال «سالهای دور از خانه» به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی بود که پخش آن در 18 مرداد سال 1398 به پایان رسید و حال پس از گذشت یکسال سریال طنز دیگری از این شبکه به مرحله توزیع رسیده است.

تصویربرداری سریال «موچین» از روز جمعه 22 آذرماه 1398 در تهران و در لوکیشن خانه ای در غرب تهران آغاز شد و اکثر سکانس های این سریال در تهران تصویربرداری شده است و پس از گذشت سه ماه تصویربرداری آن در اواخر سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا به پایان رسید و ادامه تصویربرداری تعداد محدودی از سکانس های باقیمانده در سال جدید جلوی دوربین امید نگارشی رفت.

بیشتر بخوانید:

معرفی و بررسی سریال خواب زده / سریالی جذاب با ژانری ترسناک

معرفی و بررسی سریال «هم گناه»/ پر ستاره ترین سریال شبکه نمایش خانگی

نگاهی به سریال هم گناه / درخشش ستاره ها در شبکه نمایش خانگی

پخش این سریال در شبکه نمایش خانگی بارها به تعویق افتاد، زیرا که پیش از این قرار بود، سریال «موچین» از 8 اردیبهشت ماه توزیع شود اما بنا به دلایلی پخش آن با تاخیر و به بعد از شب های قدر موکول شد، اما پس از شب های قدر نیز توزیع سریال اتفاق نیافتاد تا در جدیدترین برنامه منتشر شده شبکه نمایش خانگی پخش این سریال در چهارشنبه 21 خرداد 1399 اتفاق بیفتد.

کارگردانی سریال «موچین» برعهده حسین تبریزی نویسنده و کارگردان 50 ساله سینما و تلویزیون است و این سریال اولین تجربه حسین تبریزی در شبکه نمایش خانگی محسوب می شود، وی پیش از این کارگردانی سریال های شاخصی نظیر ««جاده در دست تعمیر»، «قسم»، «رخنه»، «کیفر» و ... و همچنین فیلم های بلند سینمایی «جوجه تیغی ها»، «افسونگر»، «زخم باز»، «چشمان فرشته»، «گذر لوطی هاشم» و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

سریال «موچین» که در ژانر طنز تولید شده و در خلاصه داستان این سریال آمده است انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم و ...

نویسندگی سریال «موچین» نیز همانند کارگردانی آن بر عهده حسین تبریزی است، وی که از کارگاه نویسندگی حوزه هنری فارغ التحصیل شده، نگارش سریال «موچین» را همانند اکثر فیلمنام هایی که ساخته، خودش برعهده داشته است.

تهیه کنندگی سریال «موچین» بر عهده میثم آهنگری می باشد، وی پیش از این تنها تهیه کنندگی فیلم سینمایی «گذر لوطی هاشم» به کارگردانی حسین تبریزی را برعهده داشته است و سریال موچین دومین همکاری مشترک این تهیه کننده و کارگردان محسوب می شود.

در سریال «موچین» بازیگران شاخصی همچون مرجانه گلچین، حمیدلولایی، علی صادقی، امیر نوری، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، شهره لرستانی، رابعه اسکویی، امین چنارانی، افشین غیاثی مجید شهریاری، سعیده عرب ، آشا محرابی، و ... به ایفای نقش می پردازند.

از نکات قابل توجه سریال موچین اجرای تیتراژ آن با صدای گروه ماکان باند است، که به نوعی می تواند موجب ترغیب طرفداران این خواننده جوان به تماشای این سریال گردد.

دیگر عوامل سریال «موچین» عبارتند از: کارگردان:حسین تبریزی ، تهیه کننده:میثم آهنگری، مشاور تهیه کننده:جمال گلی، مجری طرح:سیروس ذوالفقاریان، مدیر تولید:فریباسادات خلیلی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:مجید فاضلی، مدیر فیلمبرداری:امید نگارشی، صدابردار:فرهاد تبریزی، طراح چهره پردازی:جنان صدفی، طراح صحنه و لباس:کیوان ذوالفقاری، آهنگساز:رضا خسروی، تدوین:حسین غضنفری، صداگذار و ترکیب صداها:محمود موسوی نژاد، عکاس:آرش شاه محمدی، دستیاران تولید:علی کریمی، فرهاد هواخواه، مشاور انتظامی:سرهنگ طالبی، مدیر تدارکات:رضا بداغی، مدیر بازرگانی و تبلیغات:سولماز همت زاده، تصویربردار و سازنده تیزر پشت صحنه:شراره عسگری، مدیر روابط عمومی:سمیرا افتخاری و مشاور فضای مجازی:امین اعتمادی مجد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید