سریال «افسانه هزار پایان» از آن دسته سریال هایی است که کمتر در این حوزه کار شده است و یک کمدی در بستر تاریخ می باشد، هرچند که هیچ ارجاع تاریخ به دوره مشخصی ندارد ولی در فضای تاریخی روایت شده است و در عین اینکه ساده شاید به نظر برسد اما کار بسیار سختی بود و تمام دشواری های تولید یک کار تاریخی را داشت.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: رامین ناصر نصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگارسلام نو، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول فیلمبرداری سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان هستیم که تا پایان امسال نیز تصویربرداری ادامه خواهد داشت و پخش آن به سال 1400 موکول خواهد شد.

وی در همین راستا ادامه داد: همچنین مشغول بازی در سریال «بچه محل» به کارگردانی احمد درویشعلی پور و تهیه کنندگی مسلم آقاجان زاده هستم و چون هر روزسریال از تلویزیون پخش خواهد شد و کار به صورت فشرده در حال تصویربرداری است.

بازیگر سریال «جشن سربرون» در خصوص سریال و نقش خود در این سریال اظهار کرد: قصه سریال «جشن سربرون» در حاشیه جنبه مشروطه اتفاق می افتد و قصه سریال مستند بر شخصیت های تاریخی نیست و مبتنی بر داستان است که در بستر تاریخ و دوره مشروطه اتفاق می افتد.

بیشتر بخوانید :

مصاحبه پیشین سلام نو با رامین ناصرنصیر

تلویزیون در محاصره ستاره مربع‌ها است

وی در ادامه افزود: بنده نیز در این سریال نقش یک پزشک تحصیل کرده را دارم که در شیراز ریاست بیمارستان مرسلین را برعهده دارد که نقش هایی در جنبش مشروطه در شیراز داشته است و در کنار بازیگرانی همچون حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری ، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌میرزایی، سیامک اشعریون و ... به ایفای نقش پرداخته ام.

بازیگر سریال «بچه محل» در خصوص این سریال اظهار کرد: سریال «بچه محل» به دلیل همکاری چند ساله گروه به یک زبان مشخصی رسیده اند و مخاطب خود را پیدا کرده است و جزء برنامه ای است که بسیار دیده می شود و همانند مجموعه های قبلی خود موفق است و بنده در این مجموعه نمایشی نیز در کنار بازیگرانی همچون داریوش فرضیایی ، کمند امیر سلیمانی، نعیمه نظام‌دوست، نادر سلیمانی، فرهاد بشارتی، آرش میر احمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن‌پرور، ایمان صفا و امیر محمد متقیان، سروش جمشیدی و ... به ایفای نقش پرداخته ام.

وی در خصوص جذابیت کار در حوزه کودک و نوجوان و دلیل پذیرش نقش خود در سریال «بچه محل» اذعان کرد: کارکردن برای بچه ها برای بنده همیشه جذاب بوده است، زیرا دنیای کودکی دنیای جذابی است و کودکان تماشاگرانی هستند که بدون پیش داوری به قضاوت برنامه ها می نشینند و این برای بنده خیلی جذاب است.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال «افسانه هزارپایان»/ پخش سریال تاریخی پس از حواشی فراوان

معرفی سریال «موچین» / پخش سریالی طنز و پر بازیگر در شبکه نمایش خانگی

بازیگر سریال «افسانه هزارپایان» در خصوص این سریال اظهار کرد: سریال «افسانه هزارپایان» مربوط به سه سال پیش است که حواشی زیادی هم در خصوص مسائل مالی آن پیش آمد که موجب شد مراحل پس تولید آن به کندی جلو رود و تا به امروز پخش آن طول کشیده بود، هر چند که مسائل مالی همچنان حل نشده است و تنها توافقاتی صورت گرفته تا پس از پخش آن این مشکلات مالی بر طرف شد و بدهی های عوامل و بازیگران پرداخت شود.

وی در همین راستا ادامه داد: سریال «افسانه هزار پایان» از آن دسته سریال هایی است که کمتر در این حوزه کار شده است و یک کمدی در بستر تاریخ می باشد، هرچند که هیچ ارجاع تاریخ به دوره مشخصی ندارد ولی در فضای تاریخی روایت شده است و در عین اینکه ساده شاید به نظر برسد اما کار بسیار سختی بود و تمام دشواری های تولید یک کار تاریخی را داشت.

وی در خصوص دلیل حضور خود در سریال «افسانه هزارپایان» گفت: ایده اولیه کار را بسیار دوست داشتم و به نظر بنده اگر فشار اقتصادی و عجله در تولید نبود و بودجه بهتر و بیشتری در اختیار گروه قرار می گرفت می توانست کار بسیار بهتری شود.

بازیگر سریال «شهرزاد» پیرامون تجربه بازی در زمان شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: از اواخر سال گذشته و فروردین ماه تمامی فیلمبرداری ها لغو شد و تصور بر این بود که با آن قرنطینه خانگی این ویروس منحوس ریشه کن خواهد شد، اما با توجه اینکه نمی توان مشاغل و فعالیت ها را برای مدت طولانی تعطیل کرد و چند هفته ای است که مجدد فیلمبرداری ها با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: هرچند که تصویربرداری نسبت به سابق دچار تغییراتی شده است و در سری های قبلی بچه ها نیز در برنامه حضور داشتند، اما در قسمت های جدید دیگر شاهد حضور بچه ها نیستیم و مدام تب عوامل سنجیده می شود و تمامی گروه ملزم به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش هستند، فیلمبرداری نیز همانند بسیاری از مشاغل از سر گرفته شده است، هرچند که بسیاری از مردم متاسفانه به طور کامل این ویروس را فراموش کرده اند  به آن اهمیت نمی دهند، اما امیدوارم که مردم مسائل ایمنی را بیشتر رعایت کنند تا درصد ریسک و خطر این ویروس کاهش پیدا کند.

رامین ناصر نصیر در پایان پیرامون سریال «موچین» خاطر نشان کرد: بنده در سریال «موچین» نقش کوتاهی داشتم و به عنوان بازیگر میهمان حضور داشتم، اما سریال «موچین» سریال کمدی است و پس از چند مدت فقدان سریال کمدی در شبکه نمایش خانگی، حضور این سریال می تواند در شادی مردم کمک کننده باشد و امیدوارم این سریال جای خود را در دل مردم باز کند و پخش آن موفقیت آمیز باشد تا بتواند لحظات مفرحی را برای مردم بسازد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید