از هفته آینده سه فیلم «زن‌ها فرشته‌اند ۲» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی محمد حسین فرح بخش، «آنجا همان ساعت» به تهیه کنندگی و کارگردانی سیروس الوند و «پیشی‌ میشی» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی احمد احمدی جایگزین فیلم های روی پرده خواهند شد، به همین بهانه به معرفی آنها پرداخته ایم، که در ادامه خواهید خواند.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : سینماهای کشور از دو هفته گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی و قانون ظرفیت 50 درصدی و فاصله گذاری اجتماعی پس از تعطیلی چهارماهه به خاطر شیوع ویروس کرونا آغاز به کار کرد و هفت فیلم «شنای پروانه»، «جهان با من برقص»، «چهل و هفت»، «خوب، بد، جلف2: ارتش سری»، «قطار آن شب»، «عطر داغ»، «یادم تو را فراموش» به اکران درآمدند.

جز فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدر عاملی و «خوب، بد، جلف2: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی مابقی فیلم ها ادامه روند اکران خود را سپری کردند و تنها این دو فیلم بودند که برای نخستین بار بر روی پرده سینما ها رفتند.

طبق پیش بینی ها ترس مردم از ویروس کرونا موجب استقبال ضعیف مخاطبین از فیلم ها شد و جز فیلم «شنای پروانه» که توانست با فروش خود وارد باشگاه میلیاردی ها شود مابقی فیلم‌ها فروش بسیار پایینی داشتند، هرچند اگر اولین ساخته بلند سینمایی محمد کارت طبق برنامه قبلی در نوروز 99 و شرایط به دور از اکران می شد، طبیعتاً پتانسیل فروش بسیار بالایی داشت و انتظار می رفت همانند فیلم «متری شش و نیم» ساخته سعید روستایی جز پرفروش ترین فیلم های سینمایی غیر کمدی لقب بگیرد.

حال پس از گذشت دو هفته از اکران فیلم ها طبق خروجی جلسه روز گذشته شورای صنفی نمایش، از میان متقاضیان اکران مقرر شد فیلم سینمایی «زن‌ها فرشته‌اند ۲» به کارگردانی آرش معیریان در گروه ماندانا، «آنجا همان ساعت» به کارگردانی سیروس الوند در گروه ایران و فیلم کودک «پیشی‌ میشی» به کارگردانی حسین قناعت در گروه بهمن از هفته آینده و در تاریخ ۲۵ تیر اکران خواهند شد و جایگزین فیلم های روی پرده می شوند.

البته دو فیلم سینمایی «شنای پروانه» و «خوب بد جلف، ارتش سری» طبق اعلام قبلی بعد از به پایان رساندن سه هفته اکران خود، اکران هفته‌های عادی خود را ادامه می‌دهند و سه هفته ابتدایی جزء هفته‌های اکران آن‌ها محسوب نمی‌شود.

1- «زن ها فرشته اند 2»

کارگردان : آرش معیریان

تهیه کننده : محمدحسین فرح بخش

نویسنده : مجتبی جعفری

بازیگران : سحر قریشی ، نیوشا ضیغمی ، محمدرضا شریفی ، سیروس همتی  و ...

خلاصه داستان:

زنی پولدار که عاشق شوهرش هست و نمایشگاه و خانه اش را به نام شوهرش کرده است، در یک مسافرت که انجام نمی شود پی به خیانت همسرش پی می برد و ...

فیلمی در ادامه داستان زن ها فرشته اند قسمت اول می باشد که در سال ۸۶ اکران شد و موضوع آن زنانی بود که شوهرانشان به آنهخا خیانت کرده اند و آنها در پی تلافی هستند.

2-«آنجا همان ساعت»

کارگردان : سیروس الوند

تهیه کننده : سیروس الوند

نویسنده : سیروس الوند

بازیگران : پرویز پرستویی، ماهور الوند، شهرام حقیقت‌دوست، سعید پیردوست، امیرحسین فتحی، شاهرخ فروتنیان  و ...

«رعنا معلم مقطع ابتدایی و «امیر» کارگر کارگاه بلور سازی زندگی عاشقانه خود را در محله قدیمی، در حاشیه شهر آغاز کرده‌اند غافل از آنکه شیطنتی جنون آمیز خوشبختی ساده آن‌ها را نشانه گرفته است و ...

3- «پیشی میشی»

کارگردان : حسین قناعت

تهیه کننده : احمد احمدی

نویسنده : احمد احمدی

بازیگران : بهاره رهنما، رضا شفیعی جم، نفیسه روشن، ارژنگ امیرفضلی، علی کاظمی، ساعد هدایتی، محمد شیری، یوسف صیادی، صدیقه کیانفر، عباس محبوب  و ...

هیچ عشقی به اندازه عشق فرهاد به ملوس پرشور و دردسرساز نیست، شاید به خاطر شباهت فرهاد به آلن دلونه که همه رو عاشق خودش می‌کنه و ...

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید