با سیروس گرجستانی در چند سریال و فیلم کوتاه همچون «روزگار خوش حبیب آقا»، «خوش نشین ها» و ... همبازی بودیم، بسیار انسان صادق و ساده ای بود و این سادگی خودش را در سریال های «متهم گریخت» و «روزگار خوش حبیب آقا» نیز قابل تماشا است و یک هیجان زیبایی در هنگام دیالوگ گفتن به همراه خود داشت که به نقش می داد و نقش را شیرین تر می کرد.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر:  امیر غفارمنش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگارسلام نو، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول فیلمبرداری سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب هستم که برای پخش در محرم امسال آماده می شود.

وی در همین راستا ادامه داد:  سریال «بوم و بانو» به نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز سریال عاشقانه تاریخی است که در ۳۵ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما آماده می شود و در این سریال بازیگران مطرحی همچون مهدی احمدی، دیبا زاهدی، مسعود رایگان، بهنام تشکر، محرم زینال زاده، شادی کرم‌رودی، فریبا متخصص، ساغر قناعت و ... به ایفای نقش پرداختند.

بازیگر سریال «آخر خط» در خصوص این سریال اظهار کرد: تعداد جلسات فیلمبرداری نقش بنده در سریال «آخرخط» نه جلسه طول کشید و خداروشکر سریال خوبی بود و قالب جدیدی برای بنده در بازیگری بود که تاکنون تجربه نکرده بودم .

وی در همین راستا افزود: نقش بنده در سریال «آخر خط» چون نسبت به نقش های قبلی، بسیار متفاوت بود از بازی در آن خیلی لذت بردم، اما چون نقش روحانی بود در واقع بر روی لبه تیغ بودم و به دلیل حساسیت های بالا تمام تلاشم را کردم که طنازانه بازی نکنم تا قصه نقش بنده را پیش ببرد.

بازیگر سریال «سیب خنده» در خصوص تجربه همکاری با علی مسعودی در سریال «آخر خط» عنوان کرد: علی مسعودی از آن دسته عزیزان دوست داشتنی، مهربان و خوش قلب است که قلم بسیار خوبی است و آشنایی ما یکدیگر به سریال «ساعت خوش» به کارگردانی برمیگردد و این دوستی ادامه دار بود و منجر به این همکاری شد.

غفارمنش در خصوص سیروس گرجستانی و فقدان این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون اظهار کرد: با سیروس گرجستانی در چند سریال و فیلم کوتاه همچون «روزگار خوش حبیب آقا»، «خوش نشین ها» و ... همبازی بودیم، بسیار انسان صادق و ساده ای بود و این سادگی خودش را در سریال های «متهم گریخت» و «روزگار خوش حبیب آقا» نیز قابل تماشا است و یک هیجان زیبایی در هنگام دیالوگ گفتن به همراه خود داشت که به نقش می داد و نقش را شیرین تر می کرد.

وی در خصوص مهمترین اولویت هایش برای پذیرش نقش اذعان کرد: مهمترین اولویت در حال حاضر بحث مالی پروژه است و در مرحله های بعدی نقش پیشنهادی در متن، بازیگران و عوامل دارای اهمیت است.

بازیگر سریال «شهرزاد» پیرامون تجربه بازی در زمان شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: واقعاً کار را برای ما سخت کرده است،  مخصوصاً در این سریال «بوم و بانو» چون کار شلوغی است و تعداد زیادی هنرور در هر سکانس حضور دارند باید بیشتر رعایت کرد، اما همه عوامل سعی کردند که در حد توان با این ویروس مقابله کنیم.

بازیگر سریال «ساعت خوش» در خصوص بازپخش سریال های از تلویزیون تصریح کرد: بله به نظر بنده گاهاً در این خصوص کوتاهی نیز هم می شود، چون خیلی از سریال ها همانند «سیب خنده» و « ساعت خوش» را دو نسل 80 و 90 ندیده اند که می تواند برایشان جذابیت داشته باشد.

وی در همین راستا ادامه داد: به عنوان مثال سریال «محله بهداشت» با هنرنمایی فردوس کاویانی، حمید جبلی، اکبر عبدی، آتیلا پسیانی، حسین پناهی و ... که در آن زمان بسیار مورد استقبال قرار گرفت و پیام های زیادی نیز داشت مجدد می توانند از تلویزیون پخش شوند، البته شبکه آی فیلم تا حدی در این زمینه تلاش کرده است، اما به عقیده بنده می تواند بیشتر از این نیز باشد.

غفارمنش در خصوص حضور اینفلوئنسرهای فضای مجازی در عرصه بازیگری اظهار کرد: به عقیده بنده اتفاق خوبی است، چون بسیاری از آنها همانند آیدین زواری و مجتبی شفیعی استعداد بالایی دارند و زمانی که در شبکه های مجازی هستند یک خط دهنده ندارند، اما اگر این عزیزان جذب شوند و  خط به آنها داده شود بسیار می توانند موفق باشند و کمک کننده باشند.

بازیگر فیلم سینمایی «خانه ای روی آب» در خصوص بازگشایی سالن های سینمای در شرایط شیوع ویروس کرونا اذعان کرد : به عقیده بنده بازگشایی سینما ها در این ایام به ضرر سینما است، آن هم با این اوضاع که در روز گذشته فقط 200 نفر از هموطن های ما بر اثر این ویروس منحوس فوت شدند، به عقیده بنده بازگشایی سالن ها طبیعتاً هم به سینما، هم به فیلم ها و هم به مردم ضربه خواهد زد.

غفارمنش در خصوص شاخص ترین نقشی که ایفا کرده است، در هر ژانر یک کار بوده است، به عنوان مثال در ژانر کودک، فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید» به کارگردانی سید جواد هاشمی بوده است و در ژانر طنز سریال های «دردسرهای عظیم» و «خوش نشین ها» بوده است و در ژانر جدی «هفت گنج» و فیلم سینمایی «خانه ای روی آب» به کارگردانی بهمن فرمان آرا بوده است.

امیر غفارمنش در پایان در خصوص وضعیت سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: وضعیت سینما به وضعیت اقتصاد مردم بسیار بستگی دارد، اما در این شرایط شیوع کرونا مسئولیت تلویزیون بسیار سنگین تر از گذشته است، به عقیده بنده باید بعد آموزشی را خیلی بیشتر شبکه آموزش دنبال کند و مسئولین سازمان باید کمی حساسیت خود را کم کنند و از خط قرمز ها فاصله بگیرند و سعی در سرگرم کردن مردم و جهت افزایش شادی در بین خانواده ها تلاش کنند.

وی در همین راستا ادامه داد: حضور ویروس کرونا را می توان به فال نیک گرفت و می تواند در فرهنگ سازی شیوه های جدید اکران بسیار موثر واقع شود، اکران آنلاین در این شرایط یکی از راهکارهایی است که می تواند به کمک سینما بیاید و خانواده هایی که وضع مالی خوبی ندارند و توان تماشای فیلم در سینما را ندارند می توانند با مبلغ کمتری به صورت خانوادگی در منزل خود به تماشای فیلم بنشینند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید