محسن منصوری، معاون بنیاد مستضعفان گفت: در سه مرحله بنیاد مستضعفان بسته معیشتی توزیع می کند که در مرحله اول بیش از ۶۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع کرد که ارزش هر کدام بیش از ۲۰۰ هزار تومان بود.

جزئیات توزیع بسته معیشتی توسط بنیاد مستضعفان

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محسن منصوری درباره اقدامات بنیاد مستضعفان در مرحله اول رزمایش ایران همدل بیان کرد: در سطح اول برنامه تحت عنوان برنامه ایران هم‌دل و رزمایش کمک مومنانه مجموعه بنیاد مستضعفان بیش از ۹۰۰۰ گروه مردمی، مسجد، گروه جهادی، هیئت، حسینیه و خیریه هایی که واسط بین مردم و نهادهای حاکمیتی بودند را حمایت کرد. بیش از ۶۰۰ هزار بسته معیشتی که ارزش هر کدام بیش از ۲۰۰ هزار تومان بود را به مردم تقدیم کرد.

وی ادامه داد: این کار با تصمیم و دستوری که مقام معظم رهبری در سخنرانی با نمایندگان مجلس دادند بنا شد تحت عنوان نهضت احسان و تعاون ادامه یابد؛ بنیاد مستضعفان نیز مانند سایر دستگاه‌ها خود را مکلف می‌داند تا کمک کند این برنامه به بهترین شکل و با کیفیت مطلوب و با هماهنگی و مشارکت مردم پیش رود. دکتر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان بلافاصله بعد از فرمانی که حضرت آقا داشتند تشکیل جلسه دادند و مجموعه بنیاد را مامور کردند که با تمام توان و ظرفیت در کنار دستگاه‌ها و مردم قرار گیریم و خدمات خود را شروع کنیم.

منصوری که در برنامه ای تلویزیونی صحبت میکرد، با بیان اینکه روز گذشته به صورت رسمی مرحله دوم این رزمایش آغاز شد، بیان کرد: در سه مرحله کمکهای خود را انجام میدهیم. مرحله اول آغاز شده است که طی آن ۵۰۰ هزار بسته معیشتی با اولویتی که برای محرومان و مستضعفان گذاشته شده توسط نهادهای واسط و گروه های مردمی به پشتیبانی بنیاد مستضعفان تحویل مردم می شود.

معاون بنیاد مستضعفان در ادامه درباره مرحله دوم این رزمایش اینطور توضیح داد که مرحله دوم رزمایش در سه مقطع انجام می‌شود؛ سه پانصد هزار بسته (یعنی مجموعا یک و نیم میلیون بسته) تقدیم مردم می شود. ۲۵۰ هزار بسته از ۵۰۰ هزار بسته اول را روز گذشته برای شهرستانهای اطراف تهران با اولویت مناطق محروم شهرستانها و استان البرز توزیع کردیم؛ گام اول ۵۰۰ هزار بسته است.

به گفته وی، ۵۰۰ هزار بسته دوم نیز در دهه اول محرم و ۵۰۰ هزار بسته سوم در دهه آخر صفر تقدیم مردم می‌شود؛ یعنی مجموعاً در سه مرحله ۱.۵ میلیون بسته تقدیم مردم می‌شود که ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است. یعنی برای ۱.۵ میلیون بسته مجموعاً ۴۵۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید