سرمربی پارس جنوبی جم درباره بازی پارس و استقلال توضیح داد.

 بازی پارس جنوبی جم با استقلال چه زمانی برگزار می شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پور موسوی سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پیکان از پیامدهای برگزار نشدن دیدار استقلال و پارس جنوبی گفت و اینکه ششم مرداد زمان مناسبی برای برگزاری این دیدار نیست.

او گفت: در چند روز گذشته فضای فوتبال متشنج شده که بخشی از آن مربوط به اشتباهات داوری، رعایت نکردن ضوابط بهداشتی، برگزار نشدن بازی‌ها و اعلام برنامه بازی‌های معوقه در بدترین زمان که اگر بخواهم به آن اشاره کنم برخی موضوعات مشخص می‌شود.

سرمربی پارس جنوبی جم افزود: طبق مدارکی که فدراسیون فوتبال بررسی کرده است وقتی آزمایش‌های استقلال بررسی شد یک نامه از فدراسیون فوتبال به استقلال فرستاده می‌شود که ۲۵ درصد را لحاظ نکرده‌اند و باید مسابقه برگزار شود و ۹ نفر هم باید در آزمایش راستی آزمایی شرکت کنند.

پورموسوی با اشاره به اینکه زمان برگزاری دیدار پارس جنوبی و استقلال ششم مرداد اعلام شده است، ادامه داد: برنامه بازی‌ها تا ۲۷ مرداد است و باید دیدارهای معوقه را بعد از آن مشخص می‌کردند. اما برگزاری بازی ما و استقلال در زمان برگزاری دیدارهای لیگ برتر به تیم‌هایی مثل پارس جنوبی لطمه می‌زند.

باید تلاش کنیم آرامش به فوتبال برگردد

او افزود: منتظریم تا مستنداتی که کمیته پزشکی به کمیته استیناف بدهد را تکمیل و ارائه کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم بیان کرد: فکر می‌کنم سهیل مهدی اعلام کرده بود اگر استیناف رای بدهد ما می‌توانیم بازی را جابه‌جا کنیم. از آقای مهدی تقاضا داریم با توجه به اینکه بازی حساسی برابر پیکان و شاهین داریم این بازی را از جدول خارج کنند.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم آرامش به فوتبال برگردد و آن چیزی که قانون می‌گوید اگر تجدید شود حرفی نداریم، اما اگر می‌گویند تجدید چرا این نامه را فدراسیون زده است؟ بحث اول این است که فدراسیون گفته بود ۲۵ درصد لحاظ نشده و بحث دوم این است که اجازه بدهند کمیته استیناف رای را صادر کند و بعد بازی را طبق برنامه دنبال کنند.

همه مصمم هستند نتایج خوبی کسب شود

سرمربی پارس جنوبی جم درباره دیدار با پیکان هم گفت: بعد از اینکه به پارس جنوبی آمدم اتفاقات خوبی رقم خورد. مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خیلی کمک می‌کند و مجموعه مدیریت، بازیکنان و کادر فنی مصمم هستند که نتایج خوبی بگیرند.

پور موسوی درباره تقابل با ویسی در بازی فردا عنوان کرد: خوشحالیم که فردا مقابل آقای ویسی، مکوندی و دیگر دوستان تلاش خواهیم کرد بازی بدون حاشیه‌ای برگزار کنیم و تمرکزمان را روی جنبه‌های زیبای فوتبال قرار دهیم و به نتیجه برسیم.

او درباره داور این بازی نیز گفت: آرزو می‌کنم بازی طوری نتیجه‌اش مشخص شود که آقای سهرابی نیاز به این نداشته باشد که از تیمی عذرخواهی کند. فکر می‌کنم مثل ما مربیان که در زمان خوبی از بازیکنان جوان استفاده کنیم کاش کمیته داوران هم به موقع جوانگرایی کند.

آزمایش کرونای تیم پارس جنوبی منفی شد

در اجرای شیوه‎‌نامه‌‎های بهداشتی ستاد کرونا در ورزش، همه عوامل اجرایی، کادرفنی و بازیکنان پارس جنوبی سومین آزمایش کرونا را انجام دادند که بنا به اعلام پورسعید پزشک تیم، نتیجه آزمایش‌ها منفی بوده است.

در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، پارس جنوبی جم ساعت ۲۱ پنجشنبه دوم مرداد مهمان پیکان است.

پارسی‌ها که هفته بیست و پنجم را با پیروزی ۲ بر یک مقابل شهر خودرو به پایان رساندند اکنون با ۲۴ امتیاز در جایگاه دوم جدول لیگ برتر هستند.
پیکان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید