تیم فوتبال پرسپولیس تهران می تواند با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان چهارمین قهرمانی متوالی خود در تاریخ لیگ برتر را جشن بگیرد و در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت ها، خیال خود و هوادارانش را راحت کند.

تکمیل پوکر قهرمانی پرسپولیس در مسجد سلیمان

به گزارش سلام نو، به نقل از  ایسنا، در آخرین دیدار از هفته بیست و ششم لیگ برتر، پرسپولیس، صدرنشین بلامنازع فوتبال ایران در مسجد سلیمان به مصاف نفت می رود. شاگردان یحیی گل محمدی با هدف نهایی کردن سرنوشت چهارمین قهرمانی متوالی خود از ساعت ۲۱ در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید بهنام محمدی رو در روی شاگردان مهدی تارتار قرار می گیرند.

با توجه به وضعیت کنونی لیگ برتر و اختلاف امتیاز پرسپولیس با تنها تیم دارای شانس قهرمانی یعنی فولاد خوزستان که روی کاغذ همچنان قادر به متوقف کردن پرسپولیس است، شاگردان گل محمدی در بازی پیش رو، نیاز به به پیروزی دارد تا چهارمین قهرمانی خود را مسجل کند.

گل محمدی برای این دیدار بازیکنانی مانند مهدی ترابی، بهترین گلزن تیمش و شجاع خلیل زاده را در اختیار ندارد و از طرفی دمای بالای مسجد سلیمان می تواند دردسری مضاعف برای سرخپوشان شود ولی روند باثبات پرسپولیس در بازی های اخیر و آمادگی بالای این تیم، خیال هواداران تیم قرمزپوش را راحت کرده است.

پرسپولیس می تواند با موفقیت در این دیدار نام خود را به عنوان تنها تیم دارای چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر جاودانه کند و به اصلاح فوتبالی ها پوکر کند.

در سوی دیگر این میدان، مهدی تارتار و تیم خوب نفت قرار دارند که در فصل جاری به سختی شکست خورده اند و عملکرد خوب برای صدرنشین های فصل جاری داشتند. زردپوشان خوزستانی در این دیدار میثم نقی زاده را که از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم به شمار می رود، در اختیار ندارند اما مانند همیشه در خانه خطرناک و پرتلاش هستند.

نفت مسجد سلیمان در بازی های اخیر در پسا کرونا هرگز شکست نخورده و به تنهایی بیشترین تساوی را در طول فصل جاری به نام خود ثبت کرده است. این تیم فقط در سه دیدار از فصل جاری شکست خورده است. اوج شاهکار نفت مسجد سلیمان در فصل جاری شکست دادن پرسپولیس با هدایت کالدرون در بازی رفت بود که توانست قرمزهای تهرانی را با یک گل شکست دهد.

آن ها در این دیدار هم خالی از انگیزه نیستند و می توانند با متوقف کردن بهترین تیم فصل جاری، تحسین سایر تیم ها را برانگیزند.

مصاف تارتار و گل محمدی هم خالی از لطف نیست. در دور رفت بازی ها، گل محمدی سرمربی شهرخودرو بود که مصاف این تیم با نفت مسجد سلیمان و مهدی تارتار با تساوی یک بر یک به پایان رسید و هیچ یک از دو مربی پرسپولیسی به پیروزی دست نیافتند و به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید