در اولین تجربه حضور تلویزیونی در سریال «روزگار خوش حبیب آقا» به کارگردانی سعید آقاخانی، این افتخار را داشتم که در کنار سیروس گرجستانی کسب تجربه کنم و نقش داماد ایشان را در سریال ایفا کنم و از این اتفاق بسیار متاثر هستم و هنوز نمی توانم فقدانش را در سینما و تلویزیون قبول نمایم و امیدوارم روحشان شاد باشد و خداوند به خانواده این بازیگر دوست داشتنی صبر دهد.

عباس جمشیدی فر: حضور اینفلوئنسرها در عرصه بازیگری جای کسی را تنگ نمی کند

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر | علی احمد محرابی:  عباس جمشیدی فر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگارسلام نو، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول فیلمبرداری یک فیلم سینمایی هستم که به دلیل پخش نشدن خبر رسمی از این فیلم، قادر به اعلام نام فیلم سینمایی نیستم.

بازیگر سریال «آخر خط» در خصوص این سریال و بازخورد مخاطبین نسبت به آن اظهار کرد: سریال «آخر خط» در خصوص یکسری جوان است که می خواهند یک شغلی داشته باشند و دست به هرکاری می زنند و در نهایت به اینستاگرام رجوع می کنند و در نهایت در این حوزه نیز موفق نیستند.

وی در همین راستا ادامه داد: آن زمانی که با سختی و مشقت زیاد این سریال را تولید می کردیم و با اینکه تصویربرداری کار چندبار متوقف و مجدد از سر گرفته شد، اما با تمام سختی هایی که داشت تمام تلاشمان را کردیم تا مخاطب این سریال را دوست داشته باشند و خداروشکر مردم کار را دوست داشتند و انتقادات کمی نسبت به کار شد و سریال بیننده بسیار زیادی دارد و مردم هم از خروجی کار رضایت داشتند.

جمشیدی فر در خصوص تجربه همکاری با علی مسعودی در سریال «آخر خط» عنوان کرد: این چهارمین همکاری بنده با علی مسعودی پس از سریال های «سه دنگ سه دنگ»، «آقا و خانم سنگی» و «خانه اجاره ای» به کارگردانی شاهد احمدلو بود، البته هرچند در سه کار قبلی وی در مقام نویسنده و در این سریال هم به عنوان نویسنده و هم کارگردان در پروژه حضور داشتند.

وی در همین راستا ادامه داد:  اما در کارهای قبلی نیز علیرضا مسعودی همیشه در صحنه حضور داشتند و از اخلاقیات و نوع نگاه وی به کمدی شناخت داشتم و تقریباً سر صحنه سریال «آخر خط» با هم هم عقیده بودیم و خیلی کم به اختلاف نظر برخورد می کردیم، البته ناگفته نماند وی تبحر بسیار بالایی در بازی گرفتن از بازیگران خود نیز دارد.

عباس جمشیدی فر: حضور اینفلوئنسرها در عرصه بازیگری جای کسی را تنگ نمی کند

بازیگر نقش «فرامرز کفچی» در سریال «آخر خط» پیرامون جذابیت این نقش و دلیل پذیرش نقش اذعان کرد: کلیت ماجرا این است که دو کاراکتر اصلی این سریال که من و علی صبوری بودیم خیلی حقیقی بود در جامعه نمود عینی دارد و کمدی بودن ایفای این نقش جذابیت خاص خودش را داشت و موجب شد تا بنده پذیرش این نقش را قبول کنم.

بازیگر سریال «آقا و خانم سنگی» در خصوص حضور اینفلوئنسرهای فضای مجازی در عرصه بازیگری اظهار کرد: به نظر بنده خیلی عالی است و عقیده من این است هرکس با هر پتجربه و هر خلاقیتی می تواند در هر رشته ای وارد شود و این به استعداد آن فرد بر می گردد که چگونه می تواند ماندگار باشد و خیلی از این دوستان واقعاً استعداد بالایی در زمینه بازیگری دارند.

وی در همین راستا افزود: اما در خصوص علی صبوری باید عرض کنم که وی پیش از ورود به اینستاگرام در برنامه خندوانه خود را اثبات کرد و پس از آن به ساخت کلیپ در اینستاگرام پرداخت، که آن هم به نوعی تجربه برای این فرد بود که در آن موفق ظاهر شد و در کل ایرادی به این مسئله وارد نیست که اینفلوئنسر ها به بازیگری ورود کنند، زیرا دارند تجربه می کنند و اگر موفق شوند چقدر خوب و اگر هم موفق نشدند هم تجربه ای به دست آورده اند و به عقیده من حضور این افراد جای کسی را تنگ نمی کند و برای همه افرادی که خلاق باشند در همه زمینه ها جا است.

بازیگر سریال «موچین» در خصوص این سریال اظهار کرد: سریال «موچین» به کارگردانی حسین تبریزی و باحضور بازیگرانی همچون مرجانه گلچین، حمید لولایی، مهران رجبی، شهره لرستانی، آشا محرابی، رابعه اسکویی، علی صادقی، امیر نوری، و ...  در سال گذشته جلوی دوربین رفت و هر چهارشنبه در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

عباس جمشیدی فر: حضور اینفلوئنسرها در عرصه بازیگری جای کسی را تنگ نمی کند

وی  در خصوص اینکه آیا سابقه بازی در چنین نقشی را داشته است، گفت: خیر ،برای اولین بار بود که این نقش را تجربه می کردم و با اینکه چهار قسمت از این سریال پخش شده است هنوز بازخوردهای این سریال را دریافت نکرده ام، اما امیدوارم که مورد اقبال مخاطبین قرار بگیرد، زیرا همه گروه تمام تلاششان را انجام دادند تا سریال با کیفیتی را آماده کنند.

بازیگر سریال «خانه اجاره ای» در خصوص مهمترین اولویت خود برای پذیرش نقش اظهار کرد: هیچوقت به نقش ها نگاه کمی ندارم و کوتاهی و بلندی نقش برایم اهمیت ندارد و نگاهم بیشتر کیفی است و نگاه میکنم که این نقش و کاراکتری که بنده آن را ایفا خواهم کرد آیا تاثیر گذار است و تاثیری در روند قصه دارد یا خیر و به عبارت کلی اینکه نقش بنده می تواند برای مخاطب ذهنیتی ایجاد کند برایم حائز اهمیت است.

عباس جمشیدی فر در خصوص سیروس گرجستانی و فقدان این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون تصریح کرد: من در اولین کار تلویزیونی خودم این افتخار را داشتم تا در کنار ایشان کسب تجربه کنم، بنده در سریال «روزگار خوش حبیب آقا» به کارگردانی سعید آقاخانی، نقش داماد سیروس گرجستانی را داشتم و هیچوقت محبت های ایشان را فراموش نمی کنم.

وی در همین راستا افزود: در سریال «سه دنگ سه دنگ» که در آن سالها پخش شد اکثر بازیگران جوان و نوجوان بودند و ایشان با آن سن و سال که پیشکسوت ما محسوب می شدند حتی بیشتر از ما برای کار انرژی می گذاشتند و برایشان خیلی مهم بود که اتفاقی برای سکانس قرار است بیفتد به درستی انجام شود و خیلی هم سخت گیر بودند، از این اتفاق بسیار متاثر هستم و هنوز نمی توانم فقدانش را در سینما و تلویزیون قبول نمایم و امیدوارم روحشان شاد باشد و خداوند به خانواده این بازیگر دوست داشتنی صبر دهد.

عباس جمشیدی فر: حضور اینفلوئنسرها در عرصه بازیگری جای کسی را تنگ نمی کند

بازیگر سریال «سه دنگ سه دنگ» در خصوص بازپخش سریال های از تلویزیون تصریح کرد: عموماً سریال هایی که بیننده زیادی داشته اند نیاز به بازپخش دارد و موجب می شود مخاطبین مجدد به تماشای آن بنشینند و این برای مخاطب بسیار دلنشین است.

عباس جمشیدی فر در پایان پیرامون تجربه بازی در زمان شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد: شیوع ویروس کرونا در سطح کشور خیلی کار را برای ما بازیگران سخت کرده است و همه ما با یک ترس خاصی سر صحنه حضور داریم و اینکه نمی توانی با دوستانی که صمیمی هستی و از قبل تجربه همکاری داشته ای نمی توانی بنشینی و صحبت کنی، کار را خیلی سخت می کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید