روابط عمومی شبکه یک سیما از پرسپولیسی‌ها به خاطر اتفاق رخ داده در برنامه «صبح بخیر ایران» دلجویی کرد.

 شبکه یک رسما از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، شبکه یک سیما، با انتشار متنی، از هواداران پرسپولیس به‌خاطر اتفاق پیش آمده در برنامه «صبح بخیر ایران»، پوزش خواست.

عبدالرضا امیراحمدی، مجری تلویزیون، در برنامه «صبح بخیر ایران» که امروز (دوشنبه ۶ مرداد) روی آنتن رفت، با کنایه به مسعود سلطانی‌فر، قهرمانی‌های پرسپولیس را حاصل حمایت‌های وزیر ورزش از این باشگاه دانسته بود.

این سخنان، واکنش و اعتراض‌های هواداران و باشگاه پرسپولیس را در پی داشت که ابتدا منجر به عذرخواهی امیراحمدی شد و در ادامه، دل‌جویی و پوزش‌خواهی رسمی شبکه یک را به دنبال آورد.

متن عذرخواهی شبکه یک سیما به شرح زیر است:

«با تبریک چهارمین قهرمانی پیاپی تیم فوتبال پرسپولیس به کادر حرفه‌ای و هواداران پرشور این تیم بزرگ‌، به آگاهی می‌رساند شبکه یک سیما که شعارش شبکه هر ایرانی است، خود را متعلق به تمامی مردم شریف ایران می‌داند. اخلاق و رفتار محترمانه سرلوحه تمامی برنامه‌سازان این شبکه است. اتفاق رخ داده در برنامه صبحگاهی، برخلاف دیدگاه شبکه و صرفا اشتباه شخصی مجری برنامه بوده است و با وجود عذرخواهی مجری، بلافاصله بعد از بیان آن به مجری و گروه برنامه‌ساز تذکر جدی داده شده است.
روابط عمومی شبکه یک سیما به دلیل این اتفاق نادرست توسط مجری برنامه صبحگاهی، از هواداران و بازیکنان باشگاه بزرگ پرسپولیس پوزش می‌خواهد و دلجویی می‌کند.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید