دام سنگین (گوسفند) ۴۷ هزار تومان، دام سبک ۴۹ هزار تومان، کهره ۴۵ هزار تومان و بز و میش ۳۴ هزار تومان تعیین شد.

قیمت هر کیلو دام زنده برای عید قربان

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، "سهراب بهاءالدینی" در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سیرجان گفت: در حال حاضر ۶ مکان از جمله میدان دام بلوار شهید عباسپور، میدان باسفهرجان، بلوار شهید زندی نیا، میدان شورا، بلوار هجرت (مسکن مهر) چهارراه فاطمیه به سمت بلوار صفارزاده جهت فروش دام در نظر گرفته شده است.

 سرپرست فرمانداری سیرجان با اعلام اینکه به‌ منظور جلوگیری از فروش دام در سطح شهر و حمایت از سلامت شهروندان نسبت به ساماندهی مکان عرضه، خرید و فروش دام، افزود: مکانی برای عرضه دام زنده تعیین شده تا علاوه بر حفظ سیمای بصری شهر، از شیوع ویروس کرونا پیشگیری شود.

بهاءالدینی با تاکید بر وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در شهرستان و عدم کشتار دام در منازل جهت حفظ سلامت شهروندان تاکید کرد: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی یک تیم نظارتی متشکل از ناظرین دامپزشکی،شهرداری،صمت و بهداشت در کشتارگاه و عملکرد محل های فروش دام نظارت و با متخلفین برخورد نمایند. 

سرپرست فرمانداری سیرجان در پایان گفت: قیمت هر کیلو گوشت دام سنگین (گوسفند) ۴۷ هزار تومان، دام سبک ۴۹ هزار تومان، کهره ۴۵ هزار تومان و بز و میش ۳۴ هزار تومان تعیین شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید