در طرح پوستر استقلالی ها برای دیدار امشب مقابل سپاهان، از یک موضوع جنجالی و کنایه آمیز استفاده شده است.

استقلال برای بازی با سپاهان پوستر جنجالی طراحی کرد! + عکس

 ورزش سه نوشت: دیدارهای استقلال و سپاهان از دیرباز تاکنون حساس، حاشیه ای و تاحدودی جنجالی بوده است. امشب و در آخرین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر، این دو تیم در یک دیدار حیثیتی به مصاف هم خواهند رفت.


در آغاز دیدارهای این هفته، دیروز تیم های مدعی کسب سهمیه یعنی تراکتور و شهرخودرو مقابل حریفانشان متوقف شدند و این بهترین فرصت برای هر دو تیم استقلال و سپاهان است تا با پیروزی در دیدار امشب، هم جایگاه دومی خود را تثبیت کنند و هم شانس اول کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا محسوب شوند.


اما رسانه رسمی باشگاه استقلال برای دیدار امشب دو تیم، پوستری طراحی کرده که کاملا کنایه آمیز و جنجالی است. در پس زمینه این پوستر، عکس معروف دیدار رفت مشاهده می شود. جایی که در دقیقه 50 استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد و پس از ارسال میلیچ به درون محوطه جریمه سپاهان، کی روش استنلی مهاجم زردپوشان برای زدن توپ به هوا برخاست ولی در محاسباتش دچار اشتباه شد و توپ به دست او برخورد کرد.


 زاهدی فر داور مسابقه در حالی که کاملا هم به صحنه نزدیک بود، در تصمیمی عجیب اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. صحنه ای که با اعتراض شدید نیمکت استقلال و در صدر آنها آندره آ استراماچونی همراه بود. به جدیت می توان گفت که این صحنه، بزرگترین اشتباه داوری لیگ نوزدهم بود و پنالتی مسلم استقلال گرفته نشد.


به همین دلیل، به نظر می رسد رسانه رسمی باشگاه استقلال در اقدامی کنایه آمیز، با قرار دادن عکسی از لحظه برخورد توپ به دست استنلی در پس زمینه پوستر بازی امشب، عملا اشتباه داوری در دیدار رفت را یادآوری کرده است. این اقدام رسانه رسمی باشگاه استقلال نشان می دهد که استقلالی ها تا مدتهای طولانی، این صحنه جنجالی و پر حرف و حدیث را از یاد نخواهند برد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید