ورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی اعلام کرد با شروع موج دوم شیوع کرونا برگزاری بازی بارسلونا و ناپولی در اسپانیا اشتباه بود.

رئیس ناپولی اتحادیه فوتبال اروپا را تهدید کرد

به گزارش سلام نو، به نقل از ایرنا، رییس باشگاه ناپولی در گفت و گویی از برگزاری دیدار بارسلونا و ناپولی در اسپانیا انتقاد کرد و گفت: موج دوم شیوع کرونا در کاتالونیا شروع شده و برگزاری بازی در این شرایط اصلا قابل قبول نیست.

وی اتاکید کرد: اگر در این دیدار اتفاقی برای ناپولی بیافتد، کسی نمی تواند خودش را ببخشد. مسوولان اتحادیه فوتبال اروپا می‌گویند نمی‌بینم، نمی‌شنوم و حرف نمی‌زنم و این اصلا قابل قبول نیست.

رییس باشگاه ناپولی در ادامه از «گنارو گتوزو» سرمربی تیمش تمجید کرد و گفت: او مرد بسیار بزرگی است. گتوسو در دوران فوتبالش نیز مانند حالا پیروز بود. اگر او از شرایطش در تیم ما خوشحال باشد همکاری او با ما ادامه پیدا می‌کند. دوران مربیگری او در ناپل می‌تواند آغاز یک دوران شگفت‌انگیز باشد.

وی در پایان در خصوص قهرمانی «مائورئتزیو ساری» در سری‌آ با تیم یوونتوس، بیان داشت: من همیشه از او تشکر می‌کنم زیرا در سه سالی که اینجا بود، فوتبال اروپا را تحت تاثیر خودش قرار داده بود و به همین دلیل ساری در قلب من جا دارد. اگر سه سال دیگر در ناپولی می‌ماند اسکودتو را باهم فتح می‌کردیم اما او به اندازه کافی شجاع نبود. رفتن او حماقت بود و فکر نمی‌کنم حضورش در تیم‌های دیگر مانند ناپولی پر فروغ باشد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید