۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
کد خبر: 55161525

فرمانده انتظامی بجنورد از وقوع آتش‌سوزی در پاتوق معتادان و مجروحیت ۳ نفر از آنان خبر داد.

آتش‌ سوزی عمدی در پاتوق معتادان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی بجنورد از وقوع یک مورد آتش‌سوزی عمدی در یک پاتوق معتادان این شهر و مجروحیت ۳ نفر از آنان خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی، شنبه اعلام کرد: این حادثه با پاشیدن مواد قابل اشتعال توسط فردی بر روی ۲ زن و یک مرد در یکی از محلات بجنورد و سپس آتش زدن آنها رقم خورد که این ماجرا منجر به سوختگی شدید آنها شد.

وی با بیان اینکه عامل حادثه شناسایی و تلاش برای دستگیری وی آغاز شده است، افزود: حال ۲ تن از مجروحان این حادثه که دچار سوختگی ۱۰۰ و ۵۰ درصدی شده اند، وخیم گزارش شده است.

نزاع دسته‌جمعی در بجنورد

فرمانده انتظامی بجنورد همچنین با اشاره به وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از خیابان های بجنورد، در شب گذشته اظهار داشت: در این درگیری سه نفربه وسیله ضربات چاقو به شدت مجروح شدند که عاملان اصلی وقوع این درگیری که با دیدن ماموران متواری شده بودند، توسط پلیس شناسایی و تلاش برای دستگیری متهمان در دست انجام است.

کشف ۲۰ فقره اموال سرقتی در بجنورد

سرهنگ غلامی همچنین از کشف ۲۰ فقره اموال سرقتی و دستگیری یک مالخر در شهرستان بجنورد خبر داد و گفت: فردی که اقدام به خرید اموال مسروقه کرده بود، شناسایی و از محل اختفای وی تعدادی اقلام سرقتی از جمله لوله و شیرآلات، اتصالات، رادیاتور، انواع سیم های مسی و کابل تلفن و سیم برق، کلید بالابر، ظروف رویی، سماور و آبگرمکن مستعمل و نو و همچنین تعدادی کیسه حاوی سکه ۵۰۰ تومانی کشف و ضبط شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید