برای رهایی از تغییر رنگ دندان های ناخواسته، درمان های سفید کننده دندان وجود دارند. بسته به نوع تغییر رنگ ممکن است برخی از درمانها بهتر از سایرین باشند. در زیر به برخی از این گزینه ها اشاره شده است.

آشنایی با گزینه های سفید کننده دندان ها


 

خمیر دندان های سفید کننده

گزینه های سفید کردن دندان ها که در فروشگاههای زنجیره ای عرضه می شوند، برای برخی از افراد تاثیرات شگفت آوری به همراه دارند. بسیاری از خمیردندان ها شامل سفید کننده دندان ها هستند، به این صورت که دندان ها همزمان با تمیز کردن، می توانند روشن تر شوند. اگرچه این خمیرهای سفید کننده دندان می توانند موجب سفیدی دندان ها شوند، اما می توانند به مرور مینای دندان شما را از بین ببرند. بسته به نوع دندان، بسیاری از موادی که در خمیر دندان های سفید کننده وجود دارند، بسیار ساینده هستند.

آدامس سفید کننده

آدامس سفید کننده گزینه دیگری است که می توان از طریق یک فروشگاه مواد غذایی محلی بدست آورد. در حالی که سفید کردن لثه می تواند باعث ایجاد دندانهای روشن تر شود، معمولاً به جای طرفین، بر بالای دندانها تأثیر می گذارند. به دلیل طرز جویدن آدامس، بیشتر مواد سفید کننده در ناحیه دندان تشکیل می شود که بیشتر افراد آن را نمی بینند. بیشتر آدامس های سفید کننده رایحه تازه ای دارند که می تواند با بوی بد دهان نیز مبارزه کنند. در مورد ایجاد یک لبخند روشن تر، آدامس باید بتواند به جلوی دندان ها برسد تا آنها سفیدتر شوند.

کیت های سفید کننده

کیت های سفید کننده به عنوان روشی برای سفید کردن دندان ها در خانهبه طور فزاینده ای محبوب شده است. در حالی که اینها می توانند اثربخش باشند، اما بسیاری از افراد نسبت به مواد تشکیل دهنده آن حساسیت شدید دارند. کیت های سفید کننده دندان ها می توانند لثه ها و دهان را تحریک کنند. تمام کیت های سفید کننده دندان دارای مواد یکسانی نیستند. در بسیاری از آنها ازمواد مختلفی استفاده می شود که می توانند نسبت به سفید کردن دندان ها متفاوت عمل کنند. مواد با سایه های روشن تر ممکن است آسیب بیشتری به دندان ها وارد کند. صرف نظر از ساخت و مارک آنها، دندان هایی که تحت عمل دندانپزشکی قرار گرفته اند ممکن است با توزیع رنگ ناهموار همراه باشند.

سفید کردن حرفه ای دندانها چیست؟

سفید کردن دندان ها که توسط متخصص انجام می شود، معمولاً بهترین روش برای درمان دندان های رنگی است. یک متخصص آموزش دیده می تواند بسته به سابقه پزشکی خود، لکه های خارجی را برداشته، اشعه X و انواع درمان نوین را برای فرد خاص انجام دهد. در صورت تجربه حساسیت با دندانپزشک خود صحبت کنید. به طور کلی سفید کردن دندانها دردناک نیست، اما بعضی از بیماران تقریباً یک روز بعد از درمان ناراحتی خفیفی را تجربه می کنند. برای داشتن  یک رنگ یکنواخت،غالباً سفید کردن حرفه ای نسبت به انواع سفید کننده های دندان و لثه ترجیح داده می شوند. نتایج آنها فوری و قابل توجه است. سفید کردن حرفه ای دندانها می توانند دندانها را 8 سایه روشن تر کند.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید