درب چوبی از بصری ترین سازه های طراحی در خانه است که هم در معماری منزل و هم در زیبایی خانه تاثیرگذار است. بسیاری از مردم درب تمام چوب را به عنوان درب با کیفیت برای ساختمان انتخاب می کنند. این نوع درب ها از چوب های مختلف و تنوع شیوه های ساخت بهره می برند.

 ۴ مزیت استفاده از درب های چوبی برای طراحی داخلی منزل

درب های چوبی در طراحی دکوراسیون منزل به عنوان درب های ورودی و خروجی تاثیر بسزایی دارند. این درب ها با دوام و مقاوم هستند. جاذبه های طبیعی و مزایای این درب ها باعث شده تا نسبت به انواع دیگر درب برتری داشته و محبوب تر شوند. در زیر به ۴ مزیت استفاده از درب های چوبی برای طراحی داخلی منزل  اشاره شده است.

۱. خانه شما را خاص تر می کند

این نوع درب ها انتخابی فوق العاده برای افرادی است که به زیبایی شناسی اهمیت می دهند. این نوع از درب به سبب داشتن رگه های طبیعی موجود در چوب دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد. همچنین استفاده از چوب در دکوراسیون خانه موجب افزایش گرمای محیط می شود. به عنوان مثال درب ساخته شده  با چوب بلوط به دلیل داشتن رگه های زیبا  فضایی خارق العاده به محیط می بخشد. از این رو اگر به فکر طراحی خانه ای لوکس و شیک میباشد، درب چوبی بهترین گزینه است. لازم به ذکر است با رنگ کردن و یا جلا زدن می توان سطح صیقلی و زیبایی را در آن ایجاد نمود.

۲. عایق گرما و صدا است

 به دلیل استفاده از مواد کاملا طبیعی و انبوه در ساخت درب چوبی، این نوع درب ها عایق مناسبی برای  صدا می باشند. علاوه بر این، درب تمام چوبی بر خلاف درب های پی وی سی، به دلیل وزن بالا و تراکم بافت، عایق گرما بوده و به حفظ دمای خانه بسیار کمک می کند.  این موضوع نکته بسیار مهمی در طراحی ساختمان های امروزی امروزی می باشد. در واقع شما می توانید با انتخاب این نوع درب ها در هزینه  ماهیانه مصرف انرژی صرفه جویی نمایید.

۳. قابلیت سفارشی سازی دارد

 درب های تمام چوب، انتخاب های زیادی برای شما به همراه خواهند داشت.  با بکارگیری این نوع درب ها می توانید سبک شخصی خود را در طراحی  دکور خانه  به نمایش بگذارید. چوب بلوط و گردو از انواع چوب های بسیار  زیبا و محبوب برای طراحی  سبک های مختلف می باشند. درب چوبی با هر نوع سلیقه ای انطباق پذیر است، بنابراین می توانید طرح های متنوعی را به آن اضافه نمایید.

۴. درب چوبی بسیار بادوام است

 درب های تمام چوب عمر و ماندگاری بالایی دارند، زیرا از مواد طبیعی ساخته شده اند. اگرچه از قیمت بالایی برخوردار هستند، اما در دراز مدت یک سرمایه گذاری خوب و مطمئن محسوب میشوند. با یکبار هزینه کردن دیگر نگران خرابی آن در آینده نخواهید بود، زیرا به دلیل بالا بودن کیفیت شان کمتر نیاز به تعمیر دارند.  میانگین طول عمر درب چوبی حدود ۶۰ سال است. پس اگر به دنبال درب مقاوم و بادوام هستید، این نوع درب ها  بهترین انتخاب برای خانه شما هستند.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید