سارقان با سلاح سرد به ماموران پلیس در تهرانسر حمله کردند.

حمله سارقان به ماموران پلیس در تهرانسر

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، سرهنگ محمود مالمیر اظهار داشت: روز گذشته حوالی 10 صبح دو سارق زورگیر با یک موتورسیکلت فاقد پلاک در بلوار دریا تهرانسر اقدام به زورگیری موبایل از پسربچه 14 ساله می‌کنند.

او با بیان اینکه این گزارش به محض اینکه به کلانتری رسید، به تمام واحدهای گشتی اعلام شد که موتورسیکلت فاقد پلاک با دو سرنشین به دنبال سرقت موبایل هستند، گفت: سرانجام در شهرک دریا این موتور سوار توسط یک واحد گشتی رویت شد و پس از تعقیب و گریز راکبان موتورسوار دستگیر می‌شوند؛ البته یکی از راکبان موتور با سلاح سرد(قمه) به سمت یکی از ماموران پلیس حمله می کند اما مهارت ماموران پلیس این حمله ناکام می ماند. البته قمه آغشته به خون بوده و همین موضوع سبب شد تا ماموران پلیس با دقت بیشتری این پرونده را مطالعه کنند.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر با اشاره به اینکه سارقان جوانانی 22 و 18 ساله هستند، گفت: متاسفانه هر دوی آنان سابقه زندان دارند.

به گفته او به دلیل شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته و تعطیلی مدارس، بسیاری از والدین برای استفاده از سامانه شاد اقدام به خرید موبایل برای فرزندانشان کردند که باید بدانیم سارقان موبایل در کمین دانش‌آموزان هستند تا در اولین فرصت موبایل آن‌ها را سرقت کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید