آخرین آمارها مبتلایان به کرونا در آمریکا به ۴ میلیون و ۷۸۳ هزار و ۷۵۷ رسید.

ثبت ۱۵۸ هزار فوتی کرونا در آمریکا

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، وبگاه وُرلد میترز که آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در جهان را اعلام می‌کند، درباره آمریکا نوشت که شمار قربانیان ویروس کرونا (کووید ۱۹) در آمریکا با افزایش قابل توجهی در شبانه روز گذشته از مرز ۱۵۸ هزار نفر هم فراتر رفته است.

وبگاه وُرلد میترز در این خصوص اعلام کرد: آخرین شمار مبتلایان به این ویروس ۴ میلیون و ۷۸۳ هزار و ۷۵۷ نفر و تعداد قربانیان نیز به ۱۵۸ هزا و ۹۴ تَن افزایش یافته است.

بر اساس اعلام خبرگزاری آناتولی، آمریکا با این آمار در صدر فهرست کشورهای دارای بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان قرار دارد.

این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا در راستای انحراف افکار عمومی در کشورش ادعا می کند که دلیل تعداد بالای افراد مبتلا به کرونا در این کشور آن است که آزمایش های بیشتری در این کشور انجام شده است!

در همین رابطه وی در صفحه توئیترش نوشت: اشتباه است! تعداد مبتلایان ما بیشتر است چون از هر کشور دیگری آزمایش بیشتری گرفته ایم. ۶۰ میلیون آزمایش. اگر ما هم آزمایش کمتری می گرفتیم تعداد مبتلایان کمتر بود.

گفتنی است ویروس کووید-۱۹ نخستین بار در دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان، مرکز استان هوبئی چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در بیش از ۲۱۰ کشور تبدیل به پاندمی شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید