محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر، از اعطای وام 4 میلیونی به زوجین فرهنگی خبر داد.

جزئیات وام 40 میلیون تومانی برای فرهنگیان

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: پوشش حداکثری جامعه فرهنگیان در افزایش قدرت خرید و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و کم بهره، از سیاست‌های رفاهی آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: در این راستا تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه وزارت آموزش و پرورش و بانک قرض الحسنه مهر ایران به امضا رسید.

وزیر آموزش و پرورش افزود: فرهنگیان عزیز می توانند تا سقف 200 میلیون ریال و زوجین فرهنگی تا سقف 400 میلیون ریال با دوره باز پرداخت 12 ماهه تسهیلات دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در جهت صیانت از کرامت و تکریم فرهنگیان عزیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم. 

پیش از اینگ گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره تسهیلات پیش‌بینی شده برای فرهنگیان، اظهار کرد: تسهیلات کم‌بهره جدیدی را در سر فصل مرابحه و مسکن برای فرهنگیان سراسر کشور ابلاغ کردیم.

وی ادامه داد: اینگونه تسهیلات در سرفصل مرابحه تا سقف 60 میلیون تومان به ازای تمام فرهنگیان واجد شرایط با کارمزد 12 درصد و بازپرداخت 60 ماهه قابل پرداخت است و هم اکنون پرداخت این وام‌ها در سراسر کشور در حال اجراست.

کریمی‌فر اضافه کرد: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به زوجین فرهنگی در کلانشهر تهران 160 میلیون تومان و همین وام احداث در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 120 میلیون تومان و در سایر شهرها برای زوجین فرهنگی، 100 میلیون تومان اعلام شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به سایر فرهنگیان در کلانشهر تهران 100 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 80 میلیون تومان و در سایر شهرها 60 میلیون تومان با کارمزد 12 درصد پرداخت می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اعطای تسهیلات جهت خرید مسکن در شهر تهران برای فرهنگیان 60 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها 50 میلیون تومان و نیز در سایر شهرها 40 میلیون تومان در سراسر کشور در حال پرداخت است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید