نیروی دریایی آمریکا کشته شدن ۹ نفر از تفنگداران این نیرو که در سانحه غرق شدن یک نفربر آبی خاکی را تایید کرد.

 کشته شدن ۹ تفنگدار آمریکایی در مانور نیروی دریایی کالیفرنیا

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، نیروی دریایی آمریکا روز دوشنبه تایید کرد که ۹ نفر از تفنگداران این نیرو که در سانحه غرق شدن یک نفربر آبی خاکی مفقود شده بودند، کشته و هویت آنان شناسایی شده است.

به گزارش ایرنا از آسوشیتدپرس، پس از سانحه غرق شدن یک نفربر آبی خاکی (AAV) در مانور نظامی کالیفرنیا، با گذشت چندین روز و اعزام تیم تحقیقات هوایی و استفاده از بالگردهای نظامی تنها یک نفر از تفنگداران دریایی آمریکا پیدا شد و جستجو برای پیداکردن هشت نفر ناموفق بوده است. 

با ناموفق بودن عملیات جستجوی پانزدهمین یگان اعزامی دریایی آمریکا اعلام کرد که هشت تفنگدار باقی که از ایالت‌های کالیفرنیا، تگزاس، ویسکانسین و اورگان بوده‌اند، مرده محسوب می‌شوند. 

به دنبال برگزاری مانور آموزشی در سواحل کالیفرنیا در عصر پنجشنبه گذشته یک تن از اعضای ناوگان دریایی آمریکا کشته و هشت نفر مفقود شدند.  

به گفته نیروی دریایی آمریکا، حادثه در حین مانور آموزشی پانزدهمین یگان اعزامی دریایی و گروه جزیره ماکین در مجاورت جزیره سن کلمنته کالیفرنیا رخ داده است. 

"کریستوفر برونزی" فرمانده ۱۵ مین یگان اعزامی دریایی آمریکا با تایید حادثه رخ داده گفت: ما به علت وقوع این حادثه عمیقا ناراحت هستیم.  

نیروی دریایی آمریکا علت مرگ ۹ تفنگدار آمریکایی را غرق شدن یک نفربرخاکی آبی عنوان می‌کند. 

حادثه غرق شدن تفنگداران آمریکایی سومین حادثه در سال‌های اخیر است که طی مانورهای نظامی نیروی دریایی آمریکا شماری از تفنگداران آنان جان خود را از دست می‌دهند. 

فرمانده نیروی دریایی آمریکا بعد از رخداد این حادثه تا مشخص نشدن علت دقیق حادثه استفاده از نفربرخاکی آبی (AAV) را به حالت تعلیق در آورد.
 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید