واحد گشت کلانتری ۱۲۲ دربند در محدوده خیابان دربند در تعقیب یک سارق خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ بودند که در جریان یک گروگانگیری قرار گرفتند.

ماجرای گروگانگیری در یک نانوایی در دربند

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، چندی پیش واحد گشت کلانتری ۱۲۲ دربند در محدوده خیابان دربند مشغول گشت‌ بودند که دو نفر به آنها مراجعه کرده و اظهار داشتند مرد جوانی در حال باز کردن کلاف در یک خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ است. وقتی مأموران به طرف وی رفتند متهم پا به فرارگذاشت.
مأموران به تعقیب متهم پرداختند که متوجه شدند یک مغازه نانوایی ۱۰۰ متر بالاتر از محل سرقت وجود دارد که کرکره مغازه به‌صورت نیمه باز است.
سرهنگ محمد کاووسی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در این باره گفت: با نزدیک شدن مأموران به مغازه آنها متوجه صدای داد و فریادی شدند که از داخل مغازه به گوش می‌رسید. بلافاصله مأموران از خودرو پیاده شدند و در جریان بررسی‌های آنها مشخص شد سارق فراری داخل مغازه نانوایی است و با چاقوی بزرگی که در دست دارد شاطر و شاگرد نانوا را تهدید به قتل کرده تا ساکت باشند. مأموران با دیدن این صحنه سعی در آرام کردن سارق مسلح و دستگیری وی داشتند اما متهم که با دیدن پلیس شوکه شده بود تهدید کرد اگر پلیس اقدامی انجام دهد به نانوا و شاگردش آسیب وارد می‌کند.
سرکلانتر هفتم ادامه داد: در ادامه سارق مسلح قصد فرار داشت اما مأموران گشت پلیس در اقدامی سریع و با استفاده از فنون دفاع شخصی متهم را خلع سلاح کردند. در جریان این درگیری سارق اقدام به شکستن شیشه‌های مغازه کرد.
سرهنگ کاووسی با بیان اینکه درجریان این درگیری هم سارق و هم یکی ازمأموران مجروح شدند، اضافه کرد: پس از دستگیری سارق مسلح با هماهنگی با عوامل اورژانس متهم به‌صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفت. در ادامه و در بررسی‌های تکمیلی مأموران اقدام به بازرسی کوله پشتی متهم کردند که دو دستگاه تلفن همراه، ۴ پنل ضبط و یک جفت باند داخل میز از وی کشف و ضبط شد.
وی در ادامه اشاره کرد: متهم به کلانتری ۱۲۲ دربند منتقل شد و به سرقت از چهار دستگاه خودرو اعتراف کرد.
وی در ادامه به شهروندان توصیه کرد؛ وسایل گرانبها و ارزشمند خود را داخل خودرو نگذارند چراکه در این صورت انگیزه سرقت برای سارقان به وجود می‌آید. همچنین توصیه می‌کنیم شهروندان خودروهای خود را در محل روشن و پر رفت و آمد پارک کنند و حتی داشبورد خودرو خودشان را باز بگذارند که سارقان از خالی بودن این قسمت مطمئن شوند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید