فیلم سینمایی «بی وزنی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرد قادری و به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و نقش آفرینی بازیگرانی همچون امیرعلی دانایی، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، تینا پاکروان، جلال فاطمی و ... در شبکه نمایش خانگی پخش شده است، به بهانه پخش این فیلم در شبکه نمایش خانگی به بررسی این فیلم پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

نقد و بررسی فیلم بی وزنی / سبک هم‌چون نامش+ فیلم

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : فیلم سینمایی «بی وزنی» فیلم درام اجتماعی زنانه، به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرد قادری و به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و با حضور بازیگران همچون نظیر امیرعلی دانایی ،بهاره کیان افشار ،نسیم ادبی، تینا پاکروان، جلال فاطمی و ... در سال ۱۳۹۷ تولید شده است.

فیلم «بی وزنی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته که فرم حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر را نیز پر کرده بود به یکباره از جشنواره کنار گذاشته شد و دیگر هرگز در جشنواره های داخلی حضور نیافت، این فیلم اولین فیلمی بود که فردای اختتامیه سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ بر روی پرده رفت، اما شانس با عوامل این فیلم یار نبود و اکران فیلم مصادف با شیوع ویروس کرونا بود و پس از تنها یک هفته به اکران خود در سینما پایان داد.

طبق برنامه ریزی شورای نمایش این فیلم مجدد در تیر ۱۳۹۹ بر روی پرده رفت، اما به دلیل عدم استقبال مخاطبین و آغاز موج دوم کرونا،  مرتضی شایسته تهیه کننده فیلم تصمیم به پخش فیلم از تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی گرفت تا در این مدیوم به بازگشت سرمایه خود برسد.

فیلم سینمایی «بی وزنی» که در جشنواره داخلی حضور نیافت و اکران آن نیز با بدشانسی های فراوانی همراه بوده، در جشنواره‌های مختلف جهانی حضور داشته است و جوایز مختلفی از جمله جایزه بهترین فیلم جشنواره تجربی پرو (اینسولیتو)، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره ماراتن آتن یونان، جشنواره بین المللی ایتالیا (سالنتو)، جشنواره بین المللی ایتالیا (ایسکیا) و جایزه بهترین کارگردانی آکادمی کارولینای شمالی آمریکا اشاره کرد.

کارگردانی فیلم «بی وزنی» بر عهده مهدی فرد قادری نویسنده، تهیه کننده و کارگردان جوان سینما بوده است، وی کار خود را به صورت تجربی و از فیلم کوتاه آغاز کرده است و فیلم «بی وزنی» دومین فیلم بلند سینمایی فرد قادری محسوب می شود، وی پیش از این، فیلم سینمایی «جاودانگی» را در ژانر اجتماعی و به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و نقش آفرینی هنرمندانی همچون آنا نعمتی، فقیهه سلطانی، علیرضا استادی، مارال فرجاد، سودابه بیضایی، اتابک نادری و ... در سال ۱۳۹۳ جلوی دوربین امین جعفری برده بود و توانسته بود با این فیلم موفقیت های زیادی را در عرصه بین المللی کسب نماید، این فیلم در نهایت در سال ۱۳۹۵ در گروه هنر و تجربه به اکران رسید.

مهدی فرد قادری، که ثابت کرده کارگردان تجربه گرایی است در دومین فیلم بلند سینمایی خود همانند فیلم قبلی اش در پی تجربه کردن شیوه های جدید کارگردانی بوده و در این فیلم نیز همانند اثر قبلی خود یعنی «جاودانگی» که یک فیلم سکانس پلان ۱۴۵ دقیقه ای بدون کات بود، از سکانس های طولانی بهره برده است.

فیلم «بی وزنی» همانند نام خود اثر جذاب و گیرایی نیست و مخاطب طبیعتاً از اواسط فیلم دیگر رغبتی برای تماشای ادامه فیلم نخواهد داشت، میزانسن های گاهاً تئاتری و استفاده از سکانس های طولانی دقیقاً به مشابه حرکت بر روی لبه تیغ است و هرچند به نوعی از لحاظ فرمی و تجربه گرایی خوب به نظر می رسد، اما همانقدر هم ریسک پس زدن مخاطب در تماشای این آثار بالا است.

تهیه کنندگی فیلم سینمایی «بی وزنی» برعهده مرتضی شایسته، تهیه کننده ۶۱ ساله سینما و تلویزیون بوده است، وی که در سال گذشته در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر، با فیلم «بی صدا حلزون» حضور داشت، پیش از این فیلم تهیه کنندگی آثاری مطرحی همچون «سردار جنگل»، «می‌خواهم زنده بمانم»، «افعی»، «روز واقعه»، «بوی کافور عطر یاس»، «جهان پهلوان تختی»، «سام و نرگس»، «همنفس»، «سرباز های جمعه»، «بوتیک»، «مکس»، «آبی»، «ساقی» و ... را برعهده داشته است و لازم به ذکر است که سرمایه گذاری این فیلم نیز برعهده هدایت فیلم و علی صفایی سنگسری بوده است.

فیلم «بی وزنی» قصه ای زنانه دارد و در یک شب عروسی و روز بعد از آن روایت می شود که داماد مراسم را ترک کرده است و در این بین، عروس ، مادر داماد ، خواهر داماد و معشوقه داماد با یکدیگر دچار چالش می شوند و فیلم با روایت غیرخطی، روابط هر کدام از این زن ها با داماد را افشا می کند تا زمانی که ...

نویسندگی فیلم سینمایی «بی وزنی» همانند کارگردانی آن همانند اثر قبلی این کارگردان بر عهده مهدی فرد قادری بوده است، وی با در دست داشتن سوژه ای تکراری سعی در روایت نو در این اثر داشت که به نوعی می توان گفت در این امر موفق نبوده است و فیلم به لحاظ پرداخت به شدت دچار مشکل است و بیننده در دقایقی از فیلم دچار سر درگمی خواهد و این روایت غیرخطی به مذاق تماشاگر خوش نخواهد آمد.

شاید بتوان گفت جدا از بازی های نسبتاً ضعیف بازیگران این فیلم، فیلمنامه این فیلم بزرگترین ضعف این فیلم است که تولید این اثر را از اساس به چالش می کشد.

در فیلم سینمایی«بی وزنی» بازیگرانی همچون بهاره کیان‌افشار، امیرعلی دانایی، جلال فاطمی، نسیم ادبی، تینا پاکروان، یاسر جعفری و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

مهدی فرد قادری در دومین اثر بلند سینمایی خود در بازی گرفتن از بازیگران خود کم فروغ ظاهر شده و شاید یکی از نکات منفی فیلم «بی وزنی» بازی ضعیف بازیگران فیلم باشد و تمامی آنها نیز بسیار کمتر از حد انتظار ظاهر شده اند و این فیلم را نمی توان اثر درخشانی در کارنامه کاری آنها محسوب کرد.


دیگر عوامل فیلم سینمایی «بی وزنی» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهدی فرد قادری، تهیه‌کننده: مرتضی شایسته، مدیر فیلم‌برداری: مهدی ایل‌بیگی، طراح صدا: علیرضا علویان، مدیر صدابرداری: وحید رضویان، طراح گریم: سودابه خسروی، طراحی صحنه و لباس: مهدی فرد قادری، تدوین: محمدعلی حق پرست، موسیقی: پیام آزادی، تصحیح رنگ و نور: سینا قویدل، عکاس: امیر حقبر، سرمایه گذاران: موسسه هدایت فیلم و علی صفایی سنگسری ، مجری طرح: مهدی فرد قادری

تیزر فیلم سینمایی بی وزنی

کد خبرنگار: ۱۵
۶۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 55
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    71 5
    واقعا مزخرف تر از این فیلم اصلا ساخته نشده واقعا مسخره ست
  • مهسا US ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    49 2
    حیف حجم نت و تایمم ک سر این فیلم گذاشتم واقعا ضعیف از همه نظر
  • Fateme IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    45 1
    افتضاح ترین فیلمی بود ک دیدم :|
  • ثنا IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    42 2
    خیلی فیلم ضعیفی بود بازی فوق العاده صعیف ببشتر شباهت به صحنه تئاتر اونم از نوع غیر جداب داشت
  • فرن IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    41 3
    فيلم نامفهمومي بود اصلا معلوم نشد داماد چرا ناپديد شد چه عروسي بود اخه چرا پدر داماد همه دارليي شو بنام پادرا زده بود داماد و خواهرش معتاد بودن چي ميزدن از راه بيني⁉️
  • مهدی IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    36 4
    مزخرف بود. کلا حیف وقت و انرژی و هزینه است که برای فیلم ایرانی بزاری. هر دفعه میگم زود قضاوت نکنم، شاید این یکی فرق داشته باشه ولی یکی از یکی بد تر.
  • زهرا IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    62 3
    این فیلم علاوه بر بی محتوایی و بی کیفیتی، مصداق بارز حیوان آزاری بود.
  • م ب IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    36 1
    تماشای فیلم بی وزنی=شکنجه شدن بسیار فیلم بدی بود و بدتر از اون، بازی امیرعلی دانایی!
  • باس IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    22 0
    آخرش چی شد؟ عمارت رو آتش زد؟
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    28 2
    خیلی خیلی بی محتوا بود.حالم بهم خورد
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    23 4
    اینی که من دیدم اول شیفته هیبت وعظمت اون فضای فیلم و کاخ شدم که ازمفسدین اقتصادی واختلاصگرها بعیدنیست داشتن همچین خونه های پرزرق وبرقی اونم باپول این ملت،..بعد۲۰دقیقه ای که دیدم حوصلموسربرد،،نگاه نکردم،،حالانمیدونم اگه این فیلم خوبه وجایزه بین المللی برده پس چرابیننده ها براشون برعکس جذاب نبوده،،
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    31 3
    آخه چجور فیلم چرتی بود یعنی بازیگرا و عوامل متوجه مزخرف بودنش نشدن که به کارگردانی که به نظرم چیزی از فیلم ساختن نمیدونه گوش زد کنن اون از بازیه بازیگرا اونم از لوکیشن و داستان فیلم.مواد زدنشونم که آخر خندست.
  • سهیلا IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    29 3
    خیلی مزخرف بود هم فیلم هم بازیگراش
  • هستی IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    31 1
    سلام ، سینمای ایران خودش دچار رکود هست با این جور فیلم ها شتاب افول رو سرعت میدن ، این همه هزینه ، این همه زمان خدا وکیلی کارگردانش فقط یک نکته مثبت و گیرا از این فیلم رو بیان کنه ، جای تاسف داره که با افتخار به این فیلم تندیس گربه سیاه هم اعطا کردن این تندیس هیچ معنی غیر از توهین به سینمای ایران نداره ، بهتون توصیه میکنم یک ثانیه از وقتتون رو صرف این فیلم نکنید چراکه بعدا از خودتون دلخور میشید.
  • احسان IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    19 1
    یه کپی بسیار ضعیف از فیلم هست فقط خواستن شقیقه رو به .. ربط بدن
  • الی IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    28 1
    حیف اون لوکیشن جذاب،،،چرا واقعا همچین تالار زیبایی رو ب اینا دادن فیلم بسازن من که فقط ب در دیوار تالار نگاه میکردم ،،،،فیلم هیچ جذابیتی نداشت،،،نویسنده گویا سادیسم داشته واقعا این چی بود ساختن حیف اون هزینه و لوکیشن
  • سروناز IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    35 6
    يعني بيمحتوا پر از دروغ و خيانت حيوان ازاري وبي حيايي دختر و پسر ايراني و وقاحتشون توي اين فيلم موج ميزد. همون بهتر با كرونا همراه شد ك كسي اين هنجارشكني هاي فيلم رونديد. حيييف وقت و چشم واقعا
  • حمید IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    20 41
    این یک فیلم سورئالبود و سردرگمی که در فیلم میبینیم کاملا آگاهانه بود برای اینکه حس بی وزنی در دنیایی پر از وزن را به مخاطب القا کند که بسیار موفق بوده است این سبک فیلم ها مخاطب عام را پس می زند و فقط افرادی که به صورت حرفه ای به دنبال فراگیری هنر هستند دنبال می کنند
  • Dj IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    30 3
    خب اگه قراره تبلیغ تالار دانیال بشه چرا چنین فیلم چرتی رو باید بسازید بی دردسر تالار رو معرفی کنید
  • سعید CA ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    45 3
    در پاسخ به اون عزیزی که گفته این اثر برای مخاطب عام جذاب نیست و فقط کسایی که به شکل حرفه ای دنبال هنر جذب میکنه میگم که اولا ذات هنر باید عامه پسندی اون باشه نه اینکه فقط خود کارگردان و عوامل فیلم هستنوخوششون بیاد،دوما فکر نمیکنم قبح شکنی و به زبون آوردن هر خزعبلی در فیلم از رسالت های ذات پاک هنر باشه،اینی که خواهر برادر باهم مواد بکشن خواه یا ناخواه جز القای این عمل به جامعه و بیننده و از بین بردن حرمت های خانوادگی چه اثر دیگه ای میتونه داشته باشه؟باژست های روشنفکری نمیشه از فیلمهای بی محتوا دفاع کرد الان میفهمم فراستی حق داره...
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    32 1
    حیف از هزینه برا همچین کاری. بیش از حد ضعیف و غیر واقعی. اصلا نمیدونم بر چه اساسی این جور فیلمها ساخته میشن
  • Mahsa IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    24 1
    واقعا به شعوربیننده توهین شد با ساختن این فیلم اگر هزینه ایی صرف این تجملات شده صرف مردم بی خانمان میشد خیلی جذاب تر بود.متاسفم واسه این همه حماقت
  • الناز IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    27 1
    افتضاح بود حيف وقتي كه براي ديدنش گذاشتم جايزه به چيش دادن واقعا
  • Faeze IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    19 1
    واقعا مزخرف بود اخرش هیچی معلوم نشد ارزش نداشت هرکی نگا نکرده نبینه
  • ارزو IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    19 2
    بسسسیار فیلم بی محتوایی بود' فیلم نامه ' دیالوگ ' بازی بازیگرها فوق العاده ضعیف بودن' از دیالوگ یه جاهایی خندم میگرفت بس بیربط و مسخره بود' فقط میخواستن اون عمارت و با اون مدل عروسی مجلل و نشون بدن ظاهرا' خیلی بد بود حیف وقت و هزینم
  • زری IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    18 1
    چقدر چرت بود اعصابم خورد شد
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    14 1
    واقعا فیلم بی محتوا و مزخرفی بود...حیف سرمایه که برای چنین فیلمی هزینه بشه...
  • رها GB ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    13 1
    با سلام.متاسفانه در اصل واقعیت سناریو فیلم دچار اشکال بود.شات های بلند و بسته.سناریوی دور از ذهن متصور خواننده ایرانی ، عدم توازن بین فضاهای بازی و محل اجرای ، از پایه و بیش فاجعه بود و به جرات میتونم بگم واقعا تاسف بر انگیزه که اسم این اثر فیلم گذاشته میشه و باید نهایتا تو جشنواره تئاتر فجر شرکت کنه.گرید فیلم در حد و اندازه فیلم سینما نیست و اونقدر ایرادات اساسی و بیسیک داره که به نظر من کاملا اقتباس یا کپی برداری از نمایشنامه خارجی که لازم به بردن اسم نویسنده و اثرش نیستم ، مشهود و ملموس هست.در کل فاجعه بود فاجعه
  • فرشته US ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    21 4
    فقط تبلیغ بی بندوباری و اعتیاد . به سخره گرفتن سنت مقدس ازدواج واقعا حیف وقتم که تلف شد
  • مونا IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    21 2
    یعنی تو این چند ساله فیلم به این بدی ندیده بودم
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    16 1
    آشغال بود
  • عشق سینما GB ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    16 1
    واقعاً یکی بیاد بهم بگه این شوخی بوده فیلم نبوده؟ یا ما تو دانشگاه اشتباه درس خوندیم یا این که دیدم رو نمیشه اسمش رو فیلم گذاشت
  • یک بنده خدا IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    3 27
    رفقا این همه پیام منفی برای یک فیلم به نظرم بی انصافی است برای این فیلم زحمت زیادی کشیده شده
    • ناشناس IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
      10 2
      زحمتی که خروجی آن محصولی شده که هیچ کس راضی نیست
  • زهره DE ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    17 2
    سر درد گرفتم وسط های فیلم قطع کردم خیلی بد بود اصلا پیشنهاد نمی کنم کسی ببیند
  • مهدیه IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    15 1
    به نظرم بیشتر تبلیغ اون تالار و امارت بود تا فیلم این چرت و پرتا چیه اخه میسازین
  • رضا صمدی IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    12 2
    فیلم به این بدی ندیده بودم
  • وحید IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    9 2
    واقعا افتضاح بود
  • آرامش IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    13 3
    حیف وقت و نتی که حروم شد .ما تماشاگران آدمیم .میز و نیمکت نیستیم که شعور نداشته باشیم همچی فیلمهایی برامون میسازید .نه معنی نه مفهوم نه احساس نه معنویت .فقط نمایش لباس و تالار و رنگ .
  • فاطمه IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    19 2
    واقعا که خیلی فیلم مزخرفی بود حیف وقت مون بیشتر جنبه تجمل گرایی داشت همه سیگار میکشن قلیون دهنی همدیگه رو میکشن همه شون همدیگه رو دوستدارن معلوم نیست کی با کیه دختره از کی حاملس
  • رویا IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    18 2
    اسمش اگه بجای بی وزنی « بی محتوا » بود معرف بهتری از فیلم بود
  • مهسا IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    9 3
    حیف همون اندک پولو نتی ک واسش حروم کردم.کاش همون اول نظراتو خونده بودمو نگاه نمیکردم این فیلم مزخرف رو.کاملا بی مفهومو گنگ بود.متاسفم برای تمام عواملش
  • Dani IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    11 2
    تام و جری نگاه میکردم منفعتش بیشتر از این فیلم بود.
  • پریا IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    8 1
    افتضاح ترین فیلم ممکن
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    7 1
    افتضاح
  • بهنام IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    7 1
    واقعا زبان از بیان این سطح با شکوه دری وری و لودگی . مسخره بودن و در یه کلام چرت ترین فیلمی که تا حالا دیدم
  • عباس IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    7 1
    *_واقعا بی مفهوم بود هیچ نکته آموزشی ای نداشت گارگردان اگه میخواد نشون بده زیرک و باتجربه است میتونه از یک محتوا و موضوع جالبی ک چهارتا نکته آموزشی برای مخاطب داشت استفاده کنه و جوری پایان بندی کنه که بشه ازش نتیجه گرفت. ♤•با اینکه با دقت تمام نگاه کردم و انتظار سوپرایز شدن تو هر لحظه رو داشتم اما متاسفانه فیلم به پایان رسید و من متوجه شدم فیلم بی هدف بود. ♤•البته اکثر فیلم های ایرانی پایان خوب و مشخصی ندارن نمیدونم چرا !!
  • ثنا IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    7 1
    اومدم بگم واقعا مزخرف بود، وقتتونو تلف نکنید، دیدم در نظرات به خوبی حق مطلب ادا شده
  • سارا IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    6 2
    از حرکات مسخره دوربین سردرد گرفتم.با این وجود تا آخر ادامه دادم ببینم حرفی برای گفتن داره که .... حیف وقت
  • شراره FR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    4 0
    واقعا ازهر نظر افتضاح بود لطفا اگه این فیلنو ندیدین کنجکاو نشین چون بی محتوی و مسخره س
  • مبین FR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    4 1
    خییییییلی بد بود از دیدنش پشیمون شدم عه عه
  • نجار US ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    5 2
    افتضااااااح بی معنی بی مفهوووم مزخرررف حیف اون همه سرمایه. برای ساخت همچین فیلم زشت از هر نظر
  • سمیرا IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    4 0
    اسم تالارو کسی میدونه لطفا؟؟؟
  • قباد IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    3 0
    فقط فقط فقط تبلیغات تالار بود اون کارگردان (...) چقدر پول از تالار گرفته بود به خاطر تالار وقت مردم شریف و عزیزو گرفت
  • محمد IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 14
    یکی از بهترین فیلمهایی که دیدم..فقط بازی بهاره کیان افشار ضعیف بود و افکتها و موسیقی فیلم یه مقدار ضعف داشتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید