۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 55162822

این تفریحات مجازی را جستجو کنید و از تماشای آن ها لذت ببرید.

 ۶ تجربه سفر و تفریح مجازی

سلام نو پلاس: شاید در این شرایط بحرانی نتوانید محدوده خانه خود را ترک کنید، اما راه هایی برای سفر به مقصد دیگر وجود دارد. شما از طریق فضای مجازی می توانید به تماشای سواحل و درخت نخل، یک مهمانی زنده در اینستاگرام برای پیوستن به آن، موزه های درجه یک برای اکتشاف، مسابقات فرمول یک و موارد دیگر بپردازید. در خانه ماندن به این معنا نیست که نتوانید به مناطق جدید سفر کنید. شاید با خود بگویید چگونه می شود هم در خانه ماند و هم به سفر رفت! بسیار ساده است، فقط کافی است به اینترنت و رایانه شخصی دسترسی داشته باشید و لذت سفر مجازی را از طریق کامپیوتر و گوشی های هوشمند تجربه کنید.

با این تجربیات مجازی آماده سفر به سراسر جهان شوید.

۱. حمام آفتاب گرفتن در سواحل

برای این کار یک ساحل زیبا را در رایانه خود جستجو کنید و احساس کنید در یک بهشت ​​گرمسیری هاوایی هستید. هنگامی که به تغییر منظره نیاز دارید، وب کم های زنده میامی را تماشا کنید و به آب های آبی خیره شوید. حتی یک دوربین زیر آب وجود دارد که ماهی ها را نیز نشان می دهد. شما می توانید مشغول دوچرخه سواری مجازی در ساحل نیز شوید.

۲. باغ وحش

در باغ وحش سن دیگو بیش از ۳۵۰۰ حیوان نادر و در معرض خطر انقراض در معرض دید عموم قرار می گیرند. شما در این باغ وحش مجازی می توانید به صورت ۲۴ ساعته پنگوئن های آفریقایی، زرافه ها و ببرها را تماشا کنید. برای مثال تماشای کوآلا که روی یک شاخه خوابیده است، آرامش بخش است. برای نمایش تصاویر حیواناتی که دیگر در باغ وحش وجود ندارند نیز از تصاویر بایگانی شده استفاده می شود.

۳. به کنسرت های مجازی ملحق شوید

آرامش درونی خود را با گوش سپردن به موسیقی افزایش دهید. برخی از خوانندگان گرامی در این شرایط خاص، کنسرت های مجازی و رایگانی را ارائه می دهند که می توانید از آن ها لذت ببرید. برخی دیگر نیز نیاز به پرداخت هزینه دارند که می توانید در آن ها ثبت نام کنید.

۴. در موزه مجازی قدم بزنید

در موزه ای در لندن که مجموعه آن بیش از ۲ میلیون سال از تاریخ را در بر می گیرد، یک تور آنلاین وجود دارد. هر کدام از اشیاء یا بخش های موزه را که می خواهید انتخاب کنید و سپس برای خلاصه کتبی و توضیحات صوتی، روی اشیاء کلیک کنید.

۵. تماشای ورزش ها

مسابقات برنامه ریزی شده آخر هفته با رقابت های مجازی جایگزین می شوند که رانندگان حرفه ای مانند لاندو نوریس، نیکلاس لطیفی و لیام پین در مقابل یکدیگر در بازی ویدیویی PC F۱ ۲۰۱۹ جای می گیرند. در آخر هفته هایی که مسابقه وجود ندارد، مسابقات نمایشی آنلاین برگزار می شود تا طرفداران بتوانند رانندگی خود را به چالش بکشند.

۶. از باغ گل ها دیدن کنید

متأسفانه این روزها برخلاف هر سال، باغ های گل در سراسر دنیا درهای خود را به روی بازدیدکنندگان بسته اند و هیچ کس نمی تواند این مناظر زیبا را از نزدیک ببیند. اما خوشبختانه مسئولین این مکان ها امکانی را فراهم کرده اند تا دوستداران گل بتوانند این مناظر را از طریق سفر مجازی و آنلاین تماشا کنند.

این تفریحات مجازی را جستجو کنید و از تماشای آن ها لذت ببرید.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید