رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خبرهای خوبی در حوزه سامان بخشی بازار بورس، ارز و ریال داریم.

خبر خوش قالیباف درباره بازار بورس و ارز
به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب‌نیوز، محمدباقر قالیباف ظهر امروز پنج شنبه در یک گفت و گوی تلویزیونی اظهار کرد: ما بحث اقتصاد مردمی را به عنوان مهمترین موضوع در دستور کار داریم و در این زمینه هماهنگی کامل با دو قوه دیگر وجود دارد تا دست به دست هم برای حل مشکلات معیشتی و اشتغال، ثبات اقتصادی و مهار کردن شرایطی که مردم را به زحمت و سختی انداخته اقدام کنیم.

وی افزود: در هفته های اخیر چند طرح در مجلس به تصویب رسیده و برخی کارها را با نظارت و پیگیری دنبال کردیم. همان طور که رئیس جمهور هم اشاره کردند در جلسات شورای عالی اقتصادی هم با هماهنگی کارهای اقتصادی خوبی را پیش می بریم.

رئیس مجلس ادامه داد: طرح هایی در دستور کار است و انشاءالله خبرهای خوبی را در حوزه سامان بخشی به اقتصاد چه در حوزه بازار بورس، ارز، ریال و بازار پول داریم. اینها اولویت هایی است که مد نظر ماست، مطئنم آینده خوبی پیش رو داریم. البته راه سختی هم در پیش است.

قالیباف ادامه داد: در روز خبرنگار از رسانه ملی تا همه رسانه ها، خبرنگاران و کسانی که در شبکه های مجازی هستند می خواهیم همراهی لازم را داشته باشند تا با هم از این راه سخت عبور کنیم.

وی با بیان این که هماهنگی کاملی بین دولت و مجلس و قوه قضاییه برای حل مشکلات مردم وجود دارد گفت: مطمئنا مردم از هفته آینده پیش درآمد طرح ها را خواهند دید و آغاز تحول در حوزه ثبات اقتصادی را شاهد خواهیم بود. البته نباید توقع هفته و ماه را داشته باشیم ولی مردم باید اثر آن را در فصل های پیش رو ببینند واین روند را در زندگی حس کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید