۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 55163334

آرش برهانی، پیشکسوت استقلال اعلام کرد شیخ دیاباته آقای گل لیگ خواهد شد

دیاباته آقای گل لیگ می‌شود

به گزارش سلام نو، به نقل از ایلنا،  پیشکسوت استقلال معتقد است اشتباهات فردی در بازی مقابل شهرخودرو باعث شد این تیم نتواند بازی را ببرد و در نهایت به یک امتیاز بسنده کرد.

بازی استقلال و شهرخودرو را تماشا کردید؟

بله، به نظرم مشکل اصلی استقلال در دوران بعد از کرونا، اشتباهات فردی بایکنان است. مشکلی که هنوز کادرفنی استقلال نتوانسته آن را حل کند. در مورد بازی باید بگویم شهرخودرو یک تیم باکیفیت است . انها در حفظ توپ تبحر خاصی دارند و این از زمان حضور گل محمدی در این تیم شگل گرفته است. البته که استقلال می توانست در این بازی برنده از زمین خارج شود.

به سیستم بازی استقلال هم انتقاد می‌شود.

به هرحال استقلال چند وقتی است که با این سیستم بازی می کند . در این بازی میلیچ در خط هافبک بازی کرد، البته کادرفنی بعد از دقایقی میلیچ را دوباره به سمت چپ دفاع برد. از سوی دیگر، نباید تمام فشار بازی روی دیاباته باشد. استقلال باید از تمام مهره‌های خود استفاده کند.

انتقادات از عملکرد سیدحسین حسینی هم افزایش داشته است.

حسینی مقصر هیچ‌کدام از گل‌هایی نبود که دریافت کرد. شهرخودرو خط حمله باکیفیتی دارد و ان روز هم شب خوب خلعتبری بود و توانست گلزنی کند. به نظرم در همان بازی حسینی در چند موقعیت مانع گلزنی تیم مقابل شد.

عملکرد دیاباته و قائدی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

در همین بازی اخیر دیدید کیفیت موقیعت های استقلال خیلی بهتر از رقیب بود. شیخ در این فصل نشان داده به دنبال موفقیت است و مطمئن هستم اقای گل لیگ خواهد شد. در مورد قائدی باید بگویم فشار روی این بازیکن زیاد است که باید از دوشش برداشته شود . مهدی من را به یاد خودم می اندازد . استارت های خوبی زمان حمله می زند که این موضوع در هنگام زدن ضربه اخر چه فشاری را به بازیکن وارد می کند. این مسئله بارها برای من در حین بازی اتفاق می‌افتاد. قائدی فوتبالیست با کیفیتی است که امسال درخشش خوبی داشته و قول می‌دهم وی به زودی دوباره گلزنی خواهد کرد.

بازی با سپاهان را چطور پیش بینی می‌کنید؟

مطمئنا استقلال بازی سختی خواهد داشت. در لیگ استقلال موفق شد آنها را شکست بدهد و این بازی برای آنها حیثیتی خواهد بود. سپاهان تیم پرمهره‌ای است که می‌تواند برای استقلال دردسرساز باشد. جام حذفی راه مناسبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست و امیدوارم استقلال در این بازی با دست پر از زمین خارج شود.البته دو تیم تمرکز خود را برای رسیدن به مقام قهرمانی در جام حذفی گذاشته‌اند و امیدوارم استقلال دوباره به پیروزی برسد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید