موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان گفت: انتظار داشتیم آقای قالیباف از شأن و جایگاه مجلس دفاع کند جای طرح و تصویب مجلس است نه جلسه سران قوا.

موسوی لارگانی: مجلس باید تکلیفش را با دولت مشخص کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تبریک عید غدیر خم و روز خبرنگار گفت: فشار اقتصادی بر مردم روز به روز در حال تشدید است و از مجلس انقلابی و رئیس جهادی  آن انتظار عمل دارند. گرانی روزانه نرخ ارز، مسکن، و خودرو و امنیت اقتصادی برای مردم و تولید کنندگان شرایط سختی را ایجاد کرده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: کاش یک روز مثل مردم عادی زندگی می‌کردید.

وی در مورد طرح سوال از رئیس جمهور گفت: ما در این طرح دنبال مجادله با دولت نیستیم. سوال از روحانی را جریان سیاسی خاصی حمایت نمی کند. ۵ سوال عمده اقتصادی در این طرح وجود دارد که مردم با آن درگیرند و ما تا آخر پیگیر احضار رئیس جمهور برای پاسخگویی هستیم. بهتر است سوال‌ها به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع شود تا امید مردم به یاس بدل نشود. مجلس باید تکلیفش را با دولت مشخص کند، وگرنه انتظار مردم بیهوده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با استناد به سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر وجود طرحی اقتصادی در جلسه سران قوا گفت: انتظار داشتم که آقای قالیباف از شأن و جایگاه مجلس دفاع کند. جای طرح و تصویب مجلس است نه سران قوا. نکته قابل توجه این است که رئیس جمهور می گوید که اگر مقام معظم رهبری اجازه دهند چنین و چنان می‌شود. چرا باید از مقام معظم رهبری هزینه شود. شما مگر قبلا نگفته‌اید که آنقدر توسعه اقتصادی ایجاد می‌کنید که مردم نیازی به یارانه نقدی نداشته باشند. خواهش من این است که از مقام معظم رهبری هزینه نشود.

  حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه‌ روز چهارشنبه‌ هیئت وزیران اعلام کرد که در آخرین جلسه سران قوا که روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد برگزار شد، تصمیمات و نتایج مهمی گرفته شد که پس از به نتیجه رسیدن در هفته آینده و موافقت مقام معظم رهبری اعلام می شود که گشایشی اقتصادی در کشور بوجود می آید.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید