ایران‌خودرو اعلام کرده است که تمامی تعهدات فروردین، اردیبهشت و همچنین خردادماه، دنا پلاس اتوماتیک با قیمتی کمتر از ۱۷۸ میلیون تومان خواهد بود.

حدود قیمت دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد
به گزارش سلام نو به نقل از ایران جیب، باتوجه به اخبار موجود و طبق صحبت‌های معاون بازاریابی و فروش محصولات ایکو (IKCO)، قرار است تا دعوتنامه اولین سری از دناپلاس اتوماتیک صادر شود.
طبق گفته بابک رحمانی تمامی تعهدات فروردین، اردیبهشت و همچنین خردادماه، این خودرو با قیمتی کمتر از ۱۷۸ میلیون تومان برای مشتریان تحویل خواهد شد. اما آن دسته از مشتریانی که تحول خودرو آن ها در تیر، مرداد و شهریورماه است مشمول افزایش قیمت شده و خودرو خود را با بهایی بین ۲۲۰ الی ۲۴۵ میلیون تومان دریافت خواهند کرد. البته این خودروساز اعلام کرده است که ملاک تحویل خودرو، تیپ L۲ خواهد بود.

ایران‌خودرو اعلام کرده است که در صورت تکمیل وجه، خودرو کمتر از ۱۵ روز به مرحله فاکتور رسیده و تحویل مشتریان خواهد شد.

دنا پلاس اتومات چه مشخصاتی دارد؟

دنا پلاس از لحاظ مشخصات فنی مانند دنا است. این دو خودرو از موتور EF۷ بهره می‌برند. این موتور حجم ۱۶۴۶ سی سی (۱۷۰۰ سی سی اسمی)، ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ دارد. حداکثر قدرت خروجی موتور دنا پلاس ۱۱۵ اسب بخار است که در ۶۰۰۰ دور در دقیقه به دست می‌آید.

استاندارد آلایندگی دنا پلاس یورو ۴ است. دنا پلاس اتوماتیک با شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۱۲/۰۳ ثانیه، تا نهایت سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌پیماید. مصرف سوخت ترکیبی دنا پلاس ۸.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

لازم به تاکید است که براساس مشخصات این پیشرانه، انتخاب یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک لازم به نظر می‌رسد و برگزیدن نسخه چهار سرعته توسط ایران خودرو که ساختاری قدیمی دارد نمی‌تواند چندان مناسب شرایط روز بازار خودرو کشور و منطقه (با نگاه به اهداف صادراتی) باشد.
قیمت دنا پلاس اتوماتیک از ۱۷۵ تا ۲۴۵ میلیون تومان

شنیده‌ها حاکی از آن است که دنا پلاس اتوماتیک از امکانات رفاهی بیشتری نسبت به نسخه‌های دنده‌ای برخوردار بوده، ازجمله آن‌ها می‌توان به استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، فرمان کمکی برقی و حالت رانندگی اسپرت و برفی اشاره کرد. همچنین با توجه به تست‌های انجام شده در خصوص سیستم‌های ایمنی نظیر ESP و TCS، احتمال می‌رود این خودرو ملی به زودی دارای طیف وسیع تری از امکانات رفاهی و ایمنی شود.
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید