اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان منتشر و در آن توضیحاتی درباره ساختمان‌های مورد اشاره فتاح داده شده است.

اطلاعیه مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اظهارات فتاح

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، روابط عمومی این مجمع روز یکشنبه در پی اظهارات پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در گفت وگویی در اطلاعیه‌ای اظهار داشت: تا زمان فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی ساختمان کاخ مرمر به‌عنوان دفتر رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت.

این اطلاعیه افزود: پس از آن براساس تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر تمرکز امور مجمع (سازمانی و ساختمانی) به درخواست دبیر مجمع و موافقت معظم‌له مبنی بر انتقال مجمع به ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی، در مردادماه ۱۳۹۷ و در زمان ریاست مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی بر مجمع، ساختمان کاخ مرمر تحویل ریاست وقت بنیاد مستضعفان محمد سعیدی‌کیا شد.

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: علاوه بر ساختمان کاخ مرمر، دو ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک که توسط آقای روحانی و سپس ولایتی مدیریت می‌شد نیز در مردادماه ۱۳۹۷ به ریاست وقت بنیاد سعیدی‌کیا تحویل شد.

این اطلاعیه خاطرنشان کرد: پس از تحویل ساختمان‌های فوق‌الذکر به بنیاد مستضعفان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، هیچگونه بهره‌برداری از ساختمان‌های مذکور نداشته است.

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: با عنایت به موارد مذکور، ضمن استقبال از لزوم شفافیت در امور، از مسئولان انتظار می‌رود در اظهارات خود دقت لازم را معمول دارند تا باعث سوء برداشت مخاطبین نشود.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید