باشگاه اتلتیکومادرید در بیانیه‌ای اعلام کرد تست کرونا از تمام اعضای این تیم پیش از دیدار مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا گرفته شده که نتیجه دو مورد آنها مثبت اعلام شده است.

تست کرونای مثبت بازیکنان اتلتیکو مادرید

به گزارش سلام نو، به نقل از ورزش سه، باشگاه اتلتیکو مادرید اعلام کرد که دو نفر از اعضای این تیم به کرونا مبتلا شده اند.

اتلتیکو مادرید پنجشنبه در چهارچوب دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیش خواهد رفت اما این باشگاه اسپانیایی لحظاتی پیش اعلام کرد تست کرونای دو نفر از اعضایش مثبت شده است.

با این حال اتلتیکو مادرید اعلام کرده که تست‌های نهایی و دقیق‌تر فردا روی اعضای این تیم انجام خواهد شد. این در حالی است که اگر فردا مثبت بودن این تست ها تایید شود، این امکان وجود دارد که برگزاری دیدار بین دو تیم اتلتیکومادرید و لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

در بیانیه باشگاه اتلتیکومادرید در رابطه آورده شده که تست کرونا روی تمام اعضای این تیم پیش از دیدار حساس مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا انجام شده که نتیجه دو مورد آنها مثبت اعلام شده است. همچنین باشگاه اسپانیایی تمام این موارد را به فدراسیون فوتبال اسپانیا و البته مقامات یوفا اطلاع داده و افرادی که تست شان مثبت شده نیز به قرنطینه رفته اند.

اتلتیکو مادرید اما از فاش کردن نام این دو نفر خودداری کرده است و با این شرایط باید منتظر تست های بعدی این دو نفر باقی ماند؛ تست هایی که مثبت شدن آن می تواند شوک بزرگی به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا وارد کرده و حتی دیدار بین دو تیم اتلتیکو و لایپزیش را لغو کند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید