در پی شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن دستکم ۸۰۰ نفر از کارکنان استودیو فیلمسازی «برادران وارنر» و شبکه «اچ. بی. او» تعدیل خواهند شد.

تعدیل نیرو در غول‌های سینما و تلویزیون آمریکا

به گزارش سلام نو، به نقل از خبرآنلاین، اخراج حدود ۶۵۰ نفر از کارکنان استودیو فیلمسازی برادران وارنر از امروز دوشنبه آغاز می‌شود. به این ترتیب از گروه اچ.بی.او نیز بین ۱۵۰ تا ۱۷۵ نفر از کارکنان تعدیل خواهند شد.

تعدیل این نیروها پس از آن اتفاق می‌افتد که جیسون کیلار مدیرعامل کمپانی وارنر میدیا روز جمعه از ایجاد یک تغییر اساسی در مدیریت محتوای این کمپانی رسانه‌ای رونمایی، رابرت گرینبلت و کوین ریلی رهبران ارشد برنامه‌ریزی گروه اچ.بی.او مکس را اخراج و تمام عملیات تولیدی میدیا وارنر را در یک عملیات واحد ادغام کرد.

دیگر شرکت‌های رسانه‌ای نیز به دلیل تبعات اقتصادی شیوع کرونا و کوچ مخاطبان از تلویزیون به سرویس‌های (VOD) به تعدیل نیرو روی آورده‌اند.

غول رسانه‌ای ان‌بی‌سی یونیورسال (NBCUniversal) در روزهای اخیر اخراج شماری از کارکنانش را آغاز کرد. این شرکت که با مشکلات اقتصادی ناشی از تعطیلی پارک‌های موضوعی، محدودیت‌ها در تولید محتوا و کاهش تبلیغات ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا دست به گریبان است، هفته جاری اعلام کرد فرانسیس برویک را به طور موقت به عنوان مدیر محتوای هر سه بخش پخش اینترنتی، کابلی و رادیو-تلویزیونی منصوب می‌کند تا زمانی که فرد جدیدی را برای برنامه‌ریزی هر سه بخش پیدا کند.  

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید