شما می توانید به روش های مختلفی هدیه خود را تقدیم کنید. به همان اندازه که جستجوی هدیه مناسب مهم است، نحوه هدیه دادن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در اینجا به تکنیک ها و روش های درست هدیه دادن اشاره شده است.

تکنیک ها و روش های درست هدیه دادن

سلام نو پلاس: هدیه دادن روشی برای ابراز رضایت و علاقه به افراد مهم زندگی مان است. هدیه دادن گاهی راهی میانبر برای ارتباط و انتقال مفاهیم و پیام هایی است که به راحتی قادر به بیان شان نیستیم. به این نکته مهم توجه داشته باشید که غالباً افراد تحت تاثیر هدیه ای که به آنها داده می شود، بهتر به موقعیت مورد نظر پاسخ می دهند.

پیام خود را برای گیرنده هدیه مشخص کنید

 قبل از اینکه  ذهن خود را برای خرید هدیه مناسب درگیر کنید، به نحوه رابطه تان با فرد، احساس او نسبت به شما و آنچه که می خواهید بگویید، فکر کنید. این به شما کمک می کند خیلی سریعتر هدیه خود را از میان قفسه های فروشگاه یا  وب سایت های گوناگون پیدا کنید.

لیستی از مواردی را تهیه کنید که در انتقال پیام به شما کمک کنند

 پس از مشخص کردن پیامی که و مفهومی که باید انتقال دهید، لیستی از هدایایی را تهیه کنید که به شما در ارسال آن پیام کمک کنند. حتماً هنگام تهیه این لیست، سلایق و علاقه های فرد را در نظر بگیرید. به مثال های زیر توجه کنید.

  • شما ممکن است یک لیوان قهوه را برای بهترین دوست خود که علاقه زیادی به قهوه دارد، انتخاب کنید. می توانید پیامی جذاب یا طنز آمیز روی آن چاپ کنید.
  • برای یک همکار ممکن است یک کارت هدیه برای خرید از  فروشگاه مورد علاقه اش تهیه کنید. بهتر است این کارت را هنگام صرف نهار در همان مرکز خرید به او بدهید.

با افرادی که فرد را به خوبی می شناسند صحبت کنید تا به شما در انتخاب کمک کنند

اگر در انتخاب هدیه و ایده برای شخص مورد نظر خود مشکل دارید، از سایر افرادی که او را به خوبی می شناسند، کمک بگیرید. حتی ممکن است آنها شما را در انتخاب وسایلی که او  احتیاج دارد راهنمایی کنند. از بهترین دوست، خواهر یا برادر فرد مورد نظرتان، سوال کنید تا آنها نکات مهم و بیشتری درباره سلایق و علاقه های او به شما ارائه بدهند.

به رسانه های اجتماعی شخص مراجعه کنید

اگر می خواهید چیزی خاص به عنوان هدیه تهیه کنید. می توانید با کم تجسس از آن مطلع شوید. Pinterest مکان خوبی برای آگاهی از سلایق و علاقه مندی های فرد است. زیرا اکثر افراد علاقه مندی و نیاز های خود را  در صفحه های این  سایت قرار می دهند. همچنین می توانید فیس بوک، توییت، وبلاگ Tumblr و دیگر رسانه های اجتماعی را برای پیدا کردن سرنخ های خرید هدیه  بررسی کنید.

به علاقه مندی ها در وب سایت های تجاری آنلاین مراجعه کنید

برخی از وب سایتهای تجاری به هر یک از اعضای خود اجازه می دهند لیستی از خواسته ها و علاقمندی های  خود را تهیه کند. در صورت اجازه شخص ممکن است این لیست  عمومی شود. اگر می دانید که فرد خرید اینترنتی زیادی را از طریق یک وب سایت خاص انجام می دهد، به وب سایت مراجعه کرده و نام او را جستجو کنید. ممکن است شما خوش شانس باشید و لیست کاملی از موارد انتخابی را مشاهده کنید.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید