۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
کد خبر: 55164385

با توجه به وضعیت قرمز میبد در ارتباط با بیماری کرونا فعالیت‌های صنفی شهرستان از روز شنبه ۲۵ مرداد ماه به مدت سه روز تعطیل هستند.

تعطیلی اصناف میبد برای سه روز

به گزارش سلام نو به نقل از  ایمنا، سید بهروز موسوی روز چهارشنبه با اعلام این خبر در فضای مجازی افزود: پیرو محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا و شرایط موجود شهرستان این مدت تعطیلی اصناف  در صورت نیاز تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، سوپر مارکت‌ها، میوه فروشی‌ها، سبزی فروشی‌ها، قصابی‌ها، مرغ و ماهی فروشی‌ها، لبنیاتی‌ها، بیرون بر رستوران‌ها، فست فودها و طباخی‌ها، لوازم یدکی‌ها، تعمیرات لوازم خانگی، اتومبیل و موبایل به عنوان گروه شغلی یک مجاز به فعالیت هستند.

این مسوول رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری و الزامات سلامت محیط کسب و کار را از موارد الزامی برای فعالیت مشاغل مجاز عنوان کرد و افزود: در بازرسی های پیش رو، موارد فوق بررسی و در صورت تخلف واحد متخلف پلمپ خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد یادآور شد: استفاده از ماسک، رعایت‌فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در تجمع‌ها مهمترین راهکار قطع انتقال زنجیره ویروس کرونا است.

موسوی  در ادامه اظهار کرد: با توجه به دستورهای  ستاد استانی کرونا و تاکید دادستان ، در صورت هر گونه تخلف و تخطی از مصوبات استانی و شهرستانی مقابله با کرونا، واحد صنفی متخلف پلمپ و به مراجع قضایی معرفی می‌شود..

میبد حدود ۲۳ اتحادیه صنفی فعال دارد.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید