۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
کد خبر: 55164749

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس اعلام کرد قصد سرمربیگری سپاهان را ندارد.

  برانکو تکلیف سپاهان را مشخص کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ که روزهای موفقی در لیگ برتر با پرسپولیس پشت سر گذاشته بود، اکنون با حضور در عمان هدایت تیم ملی این کشور را عهده‌دار است که به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی رسیده است.

سرمربی سابق پرسپولیس که همچنان درگیر پرونده شکایت خود از این باشگاه است، بعد از کناره‌گیری امیر قلعه نویی از هدایت طلایی‌پوشان اصفهانی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت آنها برای فصل بعدی معرفی شد. در این زمینه طی روزهای اخیر رایزنی‌هایی بین طرفین نیز صورت گرفت و این مربی کروات حتی وعده تسهیل در پرداخت بدهی‌های مالیاتی خود را نیز دریافت کرد اما گفته می‌شود پاسخ نهایی خود را در این زمینه برای عدم قبول پیشنهاد سپاهانی‌ها اعلام کرده است.

برانکو ایوانکوویچ با توجه به قراردادی که با تیم عمان دارد، امیدوار است طی دیدارهای باقیمانده و خصوصا در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی بتواند رویای آنها برای صعود به جام جهانی را فراهم سازد. گفته می‌شد در صورتی که برانکو ایوانکوویچ هدایت سپاهان را قبول کند، محرم نویدکیا که از زمان تیم ملی رابطه گرمی با این مربی کروات دارد، به عنوان دستیار اول کار را در سپاهان با او دنبال خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید