پاشازاده سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به بازی‌های پیش روی این تیم گفت کهاین ۲ بازی را باید به خاطر شرف و اعتبار شاهین و هوادارانش برد.

قول شرافتی پاشازاده / با چهار بازیکن جوان کارهای بزرگی کردیم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر درباره بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این بازی برای ما مهم است. شاید هنوز برای ماندن در لیگ برتر شانس داشته باشیم، اما از آن مهم‌تر این است که باید کاری که شروع کرده ایم را به پایان برسانیم. مصدوم و محروم زیاد داشتیم، اما شرایط خوب است. برنامه‌های مشخصی داریم.

پاشازاده در ادامه گفت: امیدوارم در این بازی نسبت به ۳ هفته گذشته پیشرفت داشته باشیم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پیشرفت ما برابر صنعت نفت آبادان قابل مشاهده خواهد بود.

خیلی روی مالکی حساب نمی‌کنیم

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این سوال که حسین مالکی همچنان نمی‌تواند این تیم را همراهی کند گفت: متاسفانه او هنوز به شرایط بازی نرسیده و یکی - ۲ روز است که در تمرینات شرکت می‌کند. خیلی زود است که بخواهیم درباره بازی کردن او صحبت کنیم. مالکی این هفته با تیم تمرین می‌کند، اما به دلیل شرایطش خیلی روی او حساب نمی‌کنیم.

عادت به گل خوردن در تیم ما از بین رفته است

او افزود: در هفته‌های اخیر هجومی بازی کردیم و در بازی مقابل پارس جنوبی جم ۲ گل زدیم. مقابل گل گهر و سایپا هم موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما مهم‌تر از همه این بود که در ۳ بازی اخیر یک گل خوردیم که آن هم روی اشتباه خودمان بود و می‌توانستیم آن گل را دریافت نکنیم. برای من مهم بود که عادت به گل خوردن در تیم ما از بین برود  و خداراشکر دفاع تیمی ما بهتر شد و این حاصل تمریناتی بود که با بازیکنان انجام دادیم.

۲ بازی پیش رو را باید به خاطر شرف و اعتبار شاهین و هوادارانش ببریم

پاشازاده در واکنش به اینکه گفته می‌شود برخی‌ها نمی‌خواهند شاهین در لیگ برتر بماند و این تیم علاوه بر کار فنی باید درگیر حاشیه‌ها نیز باشد گفت: مشکلات وجود دارد، اما اینکه تیمی باشد و بخواهد مانع کار ما شود، درست نیست. شاید من منظورم را بد بیان کردم. امروز سر تمرین به بازیکنان گفتم که این ۲ بازی را باید به خاطر شرف و اعتبار شاهین و هوادارانش ببریم. دارایی باشگاه همین است و این طور نیست که چیزی باشد و به ما ندهند. شاید گاهی اوقات من حساس و سخت گیر باشم و از برخی مسائل ایراد بگیرم، اما واقعیت این است که باشگاه هر چیزی که در اختیار دارد، وسط گذاشته است.

با ۴ بازیکن کم سن و سال کارهای بزرگی کردیم

سرمربی شاهین شهرداری در ادامه گفت: به حسین مالکی گفتم اصلا عصبانی نباش، زیرا دارایی باشگاه همین است و امکانات نیست. تیم خوبی مانند تراکتور با هواپیمای شخصی می‌آید و می‌رود و آن بازیکنان را در اختیار دارد، اما من با ۴ بچه این کارها را انجام دادم و می‌خواهم ارزش کار بازیکنانم دیده شود. می‌خواهم هواداران بدانند که بازیکنان ما با این امکانات کم که مقصر آن باشگاه نیست، چنین عملکردی داشته اند.

بیشتر بخوانید:

قول می‌دهم برابر صنعت نفت تا ثانیه آخر تلاش کنیم

پاشازاده در ادامه گفت: خداراشکر مسئولان یک دل هستند و هواداران با وجود اینکه نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند، پشت در ورزشگاه جمع می‌شوند و از تیم حمایت می‌کنند. از هواداران تشکر می‌کنم و به آن‌ها قول می‌دهم در بازی فردا تا ثانیه آخر تلاش کنیم.

سعی می‌کنیم درباره بازی برابر صنعت نفت به منطق خوبی برسیم

او در پاسخ به این سوال که بازیکنان این تیم چقدر برای بازی‌های پیش رو آمادگی روانی دارند گفت: صحبت‌های لازم مطرح شده و جلساتی هم برگزار خواهد شد که حتما تاثیر گذار است و سعی می‌کنیم درباره بازی برابر صنعت نفت به منطق خوبی برسیم تا احساسی نشویم و موقعیت ها  از دست نرود. برای من مهم است که تیمم با شخصیت بازی را شروع و تمام کند. انشاالله که اتفاق خاصی رخ ندهد و بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید