سال گذشته جسد یک زن که سلاخی شده بود و دست و پاها از مچ قطع و سر او هم جدا شده بود در یک چاه کشف شد.

قتل وحشتناک یک زن در بجنورد/کشف جسد سوخته و سلاخی شده در چاه

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سال گذشته پس از آن که مالک زمینی در بجنورد متوجه جسدی درون چاه زمین خود شد، بلافاصله موضوع را به مأموران قانون اطلاع داد.

جسد تکه تکه شده یک زن در چاه

پس از بررسی های اولیه با حضور پلیس، اعضای تیم امدادی آتش نشانی بجنورد در محل حاضر شدند و جسد بی سر زن جوان را از درون چاه بیرون کشیدند. هنگامی که جسد از چاه بیرون کشیده شد مشخص شد، دو دست و دو پای او نیز از مچ قطع شده است. هر چند جسد پیش از انداخته شدن درون چاه سوزانده شده بود، اما قاتل یا قاتلان او پس از سوزاندن جسد، لباس بر تن او کرده بودند.

مانتوی مشکی با خط های سفید و شلوار پارچه ای مشکی بر تن این زن با اندام بوکسوری پوشانده شده بود. همچنین روی تیشرت مشکی این زن با قد متوسط یک مارک انگلیسی به صورت درشت درج شده بود. با جست و جو های بیشتر نیروهای امدادی آتش نشانی در چاه، جمجمه این زن کشف شد که هر چند فک پایین او وجود نداشت، اما بر اساس نظر پزشکی قانونی استان سه دندان 7، 6 و 5 آن یک سال قبل از قتل کشیده شده بود. همچنین یک چادر مشکی نیز از چاه بیرون کشیده شد.

بنا بر این گزارش، خانواده هایی که دختر یا یکی از اقوام شان از یک سال گذشته با چنین مشخصاتی مفقود شده است می توانند با مراجعه به شعبه یکم دادسرای بجنورد یا پلیس آگاهی خراسان شمالی برای انجام آزمایش DNA اقدام کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید