آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ برای دو گروه علوماریاضی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح امروز پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه در ۷۷۷ حوزه امتحانی برگزار شد.

انتشار دفترچه سوالات گروه علوم ریاضی و علوم انسانی کنکور ۹۹

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، تعداد ۱۳۵ هزار و ۸۶۱ داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و تعداد ۳۱۰ هزار و ۹۵۹ نفر نیز در گروه آزمایشی علوم انسانی کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند و آزمون این داوطلبان از ساعت ۸ صبح امروز پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه در ۷۷۷ حوزه امتحانی برگزار شد.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که به منظور دسترسی هرچه سریع‌تر داوطلبان به سؤالات گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی، این سئوالات پس از پایان آزمون در سایت این سازمان منتشر می شود.

امروز نیز دفترچه سئوالات دو گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و فنی شامل دفترچه سئوالات عمومی، دفترچه سئوالات اختصاصی و دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت‌های دینی و زبان‌های خارجی غیرانگلیسی در سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

 فردا جمعه ۳۱ مرداد نیز ۵۹۴ هزار داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی رقابت خواهند کرد و در نهایت آزمون گروه آزمایشی زبان در روز شنبه با شرکت بیش از ۱۷۴ هزار داوطلب برگزار خواهد شد.

کلید اولیه سئوالات آزمون سراسری (داخل کشور) از ساعت ۲۱ روز دوشنبه سوم شهریور و کلید سئوالات آزمون داوطلبان خارج از کشور نیز بعد از ظهر روز چهارشنبه ۵ شهریور بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد.

سازمان سنجش آموزش کشور به منظور رفع نواقص حوزه های برگزاری آزمون سراسری سال ۹۹ از نظر اجرای پروتکل های بهداشتی و برگزاری هر چه بهتر فرایند آزمون در روزهای آینده از داوطلبان این آزمون از جمله از داوطلبان معلول و استثنایی نظرسنجی می کند و فرم نظرسنجی بر روی سایت این سازمان منتشر شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید