کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور در سه روز آینده را تشریح کرد و گفت: برای ۶ استان بارش باران پیش بینی می شود.

پیش بینی وضعیت جوی کشور در سه روز آینده

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ کبری رفیعی گفت: در سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و جنوب فارس بارش داریم که به شکل رگبار و رعد و برق و به شکل وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

او افزود: همین شرایط جوی را امروز در خراسان جنوبی و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه انتظار داریم که در استان یزد داشته باشیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: امروز در استان‌های ساحلی خرز بارش‌ها ادامه خواهد داشت و همچنین در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، رعد و برق و وزش شدید باد موقتی پیش‌بینی شده است.

رفیعی افزود کرد: از روز چهارشنبه تا روز جمعه دمای هوا در استان‌های نوار شمالی کشور به ویژه در استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش پیدا می‌کند.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس طی امروز و فردا مواج بوده و دریای عمان هم در پنج روز آینده از چنین شرایطی را خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: از نظر شرایط جوی گاهی با افزایش باد در تهران روبه‌رو هستیم که در بعداظهر با افزایش ابر همراه خواهد بود.

رفیعی ادامه داد: تهران امروز با حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و فردا با حداقل دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان خاطرنشان کرد: خنک‌ترین استان کشور به اردبیل با دمای ۴ درجه سانتگیراد و گرمترین استان به اهواز روز گذشته با ۴۳ درجه سانتیگراد برمی‌گردد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید