رامبد جوان درباره سریال شبکه نمایش خانگی که قرار است بسازد، گفت: ۵ تا جوان ۲۰ تا ۲۵ سال که هنوز هیچ‌کدام پا به جهان حرفه‌ای نداشتن نقش‌های اصلی رو بازی خواهند کرد.

رامبد جوان برای ساخت سریال «شاخ» درخواست داد

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، رامبد جوان برای ساخت سریال «شاخ» درخواست مجوز خود را به سازمان سینمایی داد.

رامبد جوان که چندی پیش از ساخت سریال «شاخ» برای شبکه نمایش خانگی خبر داده بود، برای ساخت این اثر به سازمان سینمایی درخواست پروانه ساخت داد.

نکته جالب درباره این پروژه نام تهیه کننده آن یعنی مهدی معزی است. وی پیش از این سابقه مجری طرح و همکاری در تهیه فیلم ها را برعهده داشته و البته در حوزه موسیقی نیز در تولید آلبوم فعالیت داشته است.

جوان درباره سریال شبکه نمایش خانگی که قرار است بسازد، اینگونه توضیح داده بود: «سریالی رو برای نمایش خانگی خواهم ساخت به اسم «شاخ» که ماجرای شکل‌گیری یک گروه موسیقی جوان و پرانرژی و مصممه. دیرتر اطلاعات بیشتر بهتون خواهم داد. یکی از نکات جذابش اینه که ۵ تا جوان ۲۰ تا ۲۵ سال که هنوز هیچ‌کدام پا به جهان حرفه‌ای نداشتن نقش‌های اصلی رو بازی خواهند کرد. همچنان مشغول تست گرفتن از هنرجوهای بازیگری و البته نوازندگان جوان هستیم.(این راه فعلا ادامه داره)»

همچنین نکته قابل اعتنا این است که همچنان درخواست مجوز سریال شبکه نمایش خانگی به وزارت ارشاد می رود و این نها متولی بررسی و صدور پروانه ساخت است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید