طبق برنامه یکشنبه های هر هفته سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری سلام نو، به معرفی برنامه های هفتگی شبکه نمایش خانگی و بررسی فیلم و سریالهایی همچون «مهمانخانه ماه نو»، «موچین»، «دل»، «شام ایرانی»، «آقازاده» و ... خواهیم پرداخت.

مهناز افشار در شبکه نمایش خانگی

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: در دومین هفته از سومین ماه فصل تابستان شبکه نمایش خانگی همانند هفته گذشته روزهای خلوتی را سپری خواهد کرد و در این هفته چهار قسمت از سریال های در حال پخش و یک فیلم سینمایی جدید با عنوان «مهمانخانه ماه نو» در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

شبکه نمایش خانگی در هفته آتی، پخش چهار قسمت سریال و یک فیلم سینمایی را به همراه  دارد، در هفته جاری سریال های «موچین» به کارگردانی حسین تبریزی، «دل» به کارگردانی منوچهر هادی، «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و مجموعه «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب به همراه یک فیلم سینمایی «مهمانخانه ماه نو» به کارگردانی ‏تاکفومی تسوتسویی در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهند شد.

در  هفته گذشته به دلیل ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان تمامی سریال های شبکه نمایش خانگی جز سریال دل منتشر نشدند، اما در این هفته پخش تمامی آنها از سر گرفته خواهد شد.

سریال «موچین» به کارگردانی حسین تبریزی که تنها سریال کمدی شبکه نمایش خانگی محسوب می شود، در این هفته قسمت نهم خود را به پخش خواهد رساند.

سریال «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی که هفته گذشته منتشر نشد در این هفته قسمت یازدهم خود را روانه بازار خواهد کرد و همچنین مجموعه «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب نیز با توجه به عدم انتشار در هفته گذشته با توجه به ایام سوگواری، در این هفته قسمت بیست و پنجم خود را منتشر خواهد کرد.

منوچهر هادی کارگردان سریال «دل» که در حال حاضر فیلمبرداری فصل دوم سریال «عاشقانه ها» با عنوان «گیسو» را آغاز کرده است در این هفته قسمت سی و هفتم یا همان نهمین قسمت از فصل سوم سریال «دل» را  روانه بازار خواهد کرد.

لازم به ذکر است که در این هفته فیلم سینمایی «مهمانخانه ماه نو» به کارگردانی ‏تاکفومی تسوتسویی و تهیه‌کنندگی جواد نوروز بیگی که به تازگی اکران آنلاین را پشت سر گذاشته است، نیز در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

١- فیلم سینمایی «مهمانخانه ماه نو»
توضیحات:
سه شنبه مورخ ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ فیلم سینمایی «مهمانخانه ماه نو» به کارگردانی ‏تاکفومی تسوتسویی و تهیه‌کنندگی جواد نوروز بیگی در شبکه نمایش خانگی توسط موسسه هنر اول توزیع خواهد شد.

خلاصه داستان:
قصه فیلم «مهمانخانه ماه نو» در خصوص مادری به نام نوشین با بازی مهناز افشار است که با دختر خود مونا با بازی لاله مرزبان زندگی آرامی دارد، اما سفر مردی به ایران به نام تاکشی با بازی ماساتوشی ناگاسه زندگی آن‌ها را دستخوش تغییراتی می کند و ...

بازیگران:
مهناز افشار، لاله مرزبان، علی شادمان، ماساتوشی ناگاسه، نسیم ادبی، مریم بوبانی و ... 

۲- سریال «موچین» (قسمت نهم)

توضیحات:
چهارشنبه مورخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ قسمت نهم سریال «موچین» به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری در شبکه نمایش خانگی توسط موسسه تصویر دنیای هنر توزیع خواهد شد.

خلاصه داستان:
انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم و ...

بازیگران:
مرجانه گلچین، حمیدلولایی، علی صادقی، امیر نوری، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، شهره لرستانی، رابعه اسکویی، امین چنارانی، افشین غیاثی مجید شهریاری، سعیده عرب ، آشا محرابی و ...

۳- سریال «دل» (قسمت سی و هفتم)
توضیحات:
چهارشنبه مورخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ قسمت سی و هفتم سریال «دل» به نویسندگی بابک کایدان و کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی در شبکه نمایش خانگی توسط موسسه گلرنگ رسانه توزیع خواهد شد.

خلاصه داستان:
در قسمت قبلی این سریال، ناهید اصل ماجرا را پنهان‌ می‌کند و رستا و نکیسا با هم عقد می‌کنند و …
 سریال «دل» درامی عاشقانه و پیرامون قصه دو خانواده و دختر و پسری است که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند، اما مشکلاتی پیش می‌آید که موجب فاصله افتادن بین آنها می‌شود، «آرش» با بازی حامد بهداد و «رستا» با بازی ساره بیات که عاشقانه یکدیگر را دوست‌دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن «مهران» مهدی کوشکی رقیب قدیمی در شب عروسی، ماجراهایی پیش می‌آید و ...

بازیگران:
حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، کوروش تهامی، سعید راد، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، مهدی کوشکی، علی سخنگو، مهراوه شریفی نیا، لیلا زارع، بهرام افشاری، مریم سعادت و …

۴- مجموعه «شام ایرانی» (قسمت بیست و پنجم)

توضیحات:
پنجشنبه مورخ ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ قسمت بیست و پنجم مجموعه «شام ایرانی» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب در شبکه نمایش خانگی توسط موسسه هنر اول توزیع خواهد شد.

خلاصه داستان:
این قسمت که آخرین قسمت این فصل محسوب می شود و برنده مشخص خواهد شد، در این قسمت فریبا نادری از میهمانان خود میزبانی خواهد کرد و لازم به ذکر است که این برنامه برای عرضه در شبکه نمایش خانگی تولید شده‌ و خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی، بازیگران سینما و ورزشکاران رشته‌های مختلف در این برنامه باهم در میزبانی با هم رقابت می‌کنند و ...

میهمانان:
فریبا نادری، شهره سلطانی، فاطمه گودرزی، نسیم ادبی و …

۵- سریال «آقازاده» (قسمت دهم)

توضیحات:
جمعه مورخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ قسمت یازدهم سریال «آقازاده» به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی در شبکه نمایش خانگی توسط موسسه هنر اول توزیع خواهد شد.

خلاصه داستان:
در قسمت قبلی این سریال،  همزمان با عاشق شدن راضیه، نیما خطر نزدیک شدن حامد را بیشتر از همیشه احساس می کند و …
سریال آقازاده درامی عاشقانه است که به موضوعات چالش برانگیز اجتماعی، سیاسی و اقتصادی میپردازد و قصه ای معمایی، پر التهاب و جذاب را روایت میکند و در خلاصه داستان این سریال آمده است: «این قصه با خون تموم می‌شه!»

بازیگران:
امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی، جمشید هاشم پور، محمدحسین لطیفی و …

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید