رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اعلام کرد که ۶ مدیر کانال تلگرامی که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی ارز می کردند بازداشت شدند.

۶ مدیر کانال تلگرامی خرید و فروش غیرقانونی ارز دستگیر شدند

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: در رصدهای اطلاعاتی و پالایش‌های فنی بازار ارز در فضای مجازی، تعدادی کانال تلگرامی دلالان ارز که نقش ویژه‌ای در تعیین قیمت و گرانی‌های اخیر بازار ارز داشته‌اند، شناسایی شدند و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ عنوان کرد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد این گروه‌ها هر کدام حداقل ۱۶۰ عضو داشتند که با خرید و فروش ارز به صورت غیرقانونی باعث ایجاد نوسانات قیمت بازار ارز و سیر صعودی قیمت‌ها شده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این تحقیقات پلیسی ۶ گروه تلگرامی شناسایی شدند، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، هویت مدیران گروه‌های تلگرامی شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی هر ۶ مدیر کانال تلگرامی دستگیر شدند و گروه‌های آن‌ها مسدود و حذف شد.

وی تصریح کرد: برخورد با اخلالگران اقتصادی یکی از اولویت‌های کار پلیس امنیت اقتصادی تهران است و پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظام اقتصای مقابله می‌کند.

ولی پور گودرزی تصریح کرد: متهمان با صدور قرار مجرمیت توسط مراجع قضایی برای تکمیل تحقیقات در اختیار این پلیس قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید