از صبح امروز تبلیغات داوطلبان انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۱ حوزه انتخابیه آغاز و تا ۲۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم مجلس یازدهم

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، تبلیغات نامزدهای دور دوم مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت و ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه به پایان می‌رسد.

دومین دور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ شهریور همزمان در ۹ استان و  ۱۱ حوزه انتخابیه چون لنجان، بیجار، دهلران، سمیرم، کرج، اسلام‌آباد غرب، کردکوی، کرمانشاه، اهواز، میانه  و زنجان برگزار می‌شود.

پیش از این سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تدوین پروتکل‌های بهداشتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت که ستادهای تبلیغاتی نامزدها فعالیتی نخواهد داشت و تبلیغات انتخاباتی صرفا در عرصه مجازی صورت خواهد گرفت.

به گفته او، این دوره بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی، به جای تجمعات و گردهمایی نامزدها و هوادارانشان، فرصتی فراهم شده تا نامزدها با همکاری صدا و سیما برنامه تبلیغی تولید کنند و از شبکه استانی در قالب برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی پخش شود. این تصمیم به منظور پرهیز از تجمعات غیرضرور برای مهار کرونا و قطع زنجیره انتقال اتخاذ شده است. دستورالعمل ویژه­‌ای نیز تدوین شد که به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها ابلاغ شده است.
 

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید